REKLAMA

EPP

Artykuły o EPP

Otwarto nową część parku handlowego w Galerii Twierdza Kłodzko
Otwarto nową część parku handlowego w Galerii Twierdza Kłodzko
Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, umocniła swoją pozycję na mapie handlowej południowo-zachodniej Polski dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw., którego komercjalizacja zakończyła się pełnym sukcesem na wiele tygodni przed jego otwarciem, został oddany do użytku 15 maja 2025 r. Portfolio najemców wzbogaciły debiutujące w regionie marki TK Maxx i drogeria dm.
Galeria Twierdza Kłodzko w pełni wynajęta
Galeria Twierdza Kłodzko w pełni wynajęta
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę, osiągając 100% poziom komercjalizacji. Nowa część parku handlowego budowanego przy centrum handlowym została w pełni wynajęta na wiele miesięcy przed oddaniem jej do użytku, a współpracę z obiektem przedłużyły wszystkie marki z Grupy LPP: Reserved, Sinsay, House, Mohito i Cropp.
Centrum handlowe Power Park Olsztyn ma nowego właściciela
Centrum handlowe Power Park Olsztyn ma nowego właściciela
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. BIG Poland zakupił od EPP Power Park Olsztyn – centrum handlowe położone w południowej części Olsztyna. Power Park Olsztyn oferuje blisko 33 000 mkw. powierzchni najmu i znajduje się w sąsiedztwie Galerii Warmińskiej, tworząc popularną destynację zakupową. Ta strategiczna inwestycja umacnia zaangażowanie firmy w rozwój polskiego sektora handlowego poprzez pozyskiwanie wysokiej jakości aktywów.
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.
Parki handlowe w Polsce – kanibalizacja czy synergia?
Parki handlowe w Polsce – kanibalizacja czy synergia?
Rynek handlowy w Polsce osiągnął już dojrzałość i jest w fazie nasycenia, a parki handlowe oraz formaty convenience skutecznie wyodrębniły swoją niszę.
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echo
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echo
Kielecka Galeria Echo dba o atrakcyjność oferty. Do najemców dołączyła marka HalfPrice, która wzmocni ofertę odzieży i akcesoriów. Klienci mogą już robić zakupy w sklepie, który zajmuje niemal 3 200 mkw. Znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego.
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.
Globalna firma technologiczna zostaje w krakowskim O3 Business Campus
Globalna firma technologiczna zostaje w krakowskim O3 Business Campus
O3 Business Campus nie zwalnia tempa. Zarządzany przez EPP nowoczesny kompleks biurowy, z bogatą ofertą udogodnień to prosty wybór dla biznesu, co potwierdza przedłużenie umowy najmu z HCLTech na kolejne 5 lat. Najemca zajmuje cztery piętra w budynkach klasy A. Łączny metraż objęty kontraktem wynosi ponad 7 000 mkw.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Włocławska Wzorcownia z czteroma nowymi najemcami
Włocławska Wzorcownia z czteroma nowymi najemcami
Zarządzana przez EPP Wzorcownia powitała czterech najemców debiutujących lokalnie. Ofertę jedynego centrum handlowego we Włocławku wzmocnił producent obuwia RYŁKO, salon z odzieżą męską, w tym ponadczasowymi garniturami, Sunset Suits, lider na rynku herbat wysokogatunkowych Czas na Herbatę oraz Pitbull, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży sportowej w Polsce. Ponadto Wzorcownia przedłużyła umowy najmu z dziewięcioma firmami, w tym z H&M, NEW YORKER czy WITTCHEN. Łączny metraż objętymi najmami podpisanymi od początku roku to ponad 3700 mkw.
REKLAMA