Warszawski Wola Park wdraża kolejne zmiany w przestrzeni centrum. Tym razem renowację przeszedł food-court – odnowiona została strefa przy kinie. W ramach trwającej transformacji centrum, zmodernizowano przestrzeń spotkań, a strefa gastronomiczna zyskała m.in. komfortowe strefy z siedziskami oraz dodatkowe udogodnienia umożliwiające pracę zdalną.
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centers. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców drogerię Hebe, teraz do Portu Łódź sukcesywnie wprowadzają się kolejne marki: Regatta, Wakacje.pl, Marvel oraz Tous.
Po letniej serii otwarć i zmian na terenie Wola Parku nadszedł czas na kolejną porcję nowości. W październiku, zarówno na terenie centrum handlowego, jak i w Ogrodach Ulricha pojawili się nowi najemcy, a obecne już marki przeniosły się do większych lokali i otworzyły w nowym formacie.
Minione półrocze to dla Alei Bielany intensywny okres wzbogacania tenant mixu o topowe, oczekiwane przez klientów marki. Wysokiej dynamice otwarć towarzyszy także szereg inwestycji, w ramach których realizowane są modernizacje wspólnych stref wypoczynku i rozrywki.
Centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe Port Łódź, należące do Ingka Centres, wzbogaciło swoją ofertę o nowe marki. Do grona najemców tego popularnego obiektu dołączyły dwa salony jubilerskie Lilou i OCH! Jubiler oraz niszowa perfumeria Sillage.
Centrum handlowo-rozrywkowe Port Łódź wzbogaciło swoją ofertę o nowe popularne marki. Swoje sklepy otworzyły Sports Direct i TEDi. Nową odsłonę zaprezentowały również dwa koncepty modowe – Mohito i Sinsay.
Nieustanny rozwój, poszerzanie oferty handlowej, nowe udogodnienia dla klientów, generalna modernizacja węzłów sanitarnych, inwestycje na terenie zewnętrznym, a także akcje społeczne i pomocowe. Tak w skrócie można podsumować miniony rok w Porcie Łódź.
Pochodzące z XIX w. szklarnie i park, będące w przeszłości fundamentami pionierskiego przedsiębiorstwa ogrodniczego rodziny Ulrichów, powróciły na mapę Warszawy. Szklarnie, w których niegdyś rosły słynne w kręgach warszawskiej arystokracji ananasy, są dziś tętniącym życiem miejscem spotkań mieszkanek i mieszkańców. Swoją pracą architekci z pracowni WXCA wpisali się w tradycję pierwszych właścicieli tego miejsca, pisząc zarazem nowy rozdział Ogrodów Ulricha.
Dzięki inicjatywie Ingka Centres dawne gospodarstwo ogrodnicze rodziny Ulrichów odzyskuje swój blask. Historia Ogrodów sięga XIX wieku, kiedy Jan Bogumił Ulrich założył ogród handlowy i wzniósł pierwsze w Warszawie żelazne szklarnie. W kolejnych latach przedsiębiorstwo prężnie się rozwinęło, a sławę rodzinie Ulrichów przyniosła hodowla egzotycznych, niespotykanych dotychczas w kraju roślin i owoców, w tym ananasów. Kolejny z rodu, Christian, przeniósł zakład na tereny wsi Górce, w miejsce, przy którym stoi znany warszawiakom Wola Park.
Druga połowa tego roku to dla centrum handlowego Aleja Bielany, należącego do grupy Ingka Centres intensywny czas poszerzania oraz unowocześniania oferty, zarówno o nowe marki, jak i innowacyjne miejsce do pracy i spotkań biznesowych – CoWork. Remodelingowi poddane zostały wybrane salony z ofertą fashion, jednak najważniejszym wydarzeniem tego sezonu jest otwarcie nowego operatora spożywczego – hipermarketu Carrefour.