Powstaje wielka estakada na drodze ekspresowej S7 nad ul. Petőfiego i torami kolejowymi. Niemal kilometrowa część tego obiektu przygotowywana jest w technologii nasuwu (betonowe segmenty są kolejno wysuwane na podpory). Jezdnia w kierunku Warszawy liczyć będzie 40 segmentów, a w kierunku Rzeszowa 41.
Trwają pierwsze prace związane z budową drogi ekspresowej S10 na odcinku od węzła Bydgoszcz Park Przemysłowy do węzła Solec Kujawski. Kolejne kolejne blisko 9 km drogi ekspresowej wchodzi w fazę budowy.
23 grudnia ubiegłego roku GDDKiA otworzyła 13,3-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między węzłem Widoma a Północną Obwodnicą Krakowa, który pozwolił na połączenie drogą szybkiego ruchu dwóch największych miast w Polsce – Warszawy i Krakowa. To jednak nie koniec realizacji tej wielkiej inwestycji. Nadal trwa budowa S7 na terenie Krakowa, na odcinku od węzła Mistrzejowice przez Grębałów do węzła Nowa Huta.
Na początku tygodnia poznaliśmy oferty na opracowanie dokumentacji projektowej dla pierwszego z czterech odcinków Beskidzkiej Drogi Integracyjnej (BDI), między Bielskiem-Białą a Bulowicami. W piątek 28 lutego Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła oferty dla kolejnego, od Choczni do Kalwarii Zebrzydowskiej. Tym razem przeprowadzeniem badań geologicznych, przygotowaniem projektu budowlanego i uzyskaniem pozwolenia na budowę 20 km BDI zainteresowanych jest trzynaście firm i konsorcjów (o trzy więcej niż w postępowaniu na pierwszy odcinek).
23 grudnia ubiegłego roku GDDKiA otworzyła 13,3-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między węzłem Widoma a Północną Obwodnicą Krakowa, który pozwolił na połączenie drogą szybkiego ruchu dwóch największych miast w Polsce – Warszawy i Krakowa. To jednak nie koniec realizacji tej wielkiej inwestycji. Nadal trwa budowa S7 na terenie Krakowa, na odcinku od węzła Mistrzejowice przez Grębałów do węzła Nowa Huta.
23 grudnia ubiegłego roku GDDKiA otworzyła 13,3-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między węzłem Widoma a Północną Obwodnicą Krakowa, który pozwolił na połączenie drogą szybkiego ruchu dwóch największych miast w Polsce – Warszawy i Krakowa. To jednak nie koniec realizacji tej wielkiej inwestycji. Nadal trwa budowa S7 na terenie Krakowa, na odcinku od węzła Mistrzejowice przez Grębałów do węzła Nowa Huta.
„Łącznik brzeski” to obwodnica Brzeska w woj. małopolskim. Jest to zarazem północny początek tzw. Sądeczanki, czyli drogi krajowej nr 75. Swoją nazwę zawdzięcza temu, że funkcją nowej drogi będzie połączenie istniejącej trasy z autostradą A4. To ważna inwestycja infrastrukturalna w województwie małopolskim, mająca na celu poprawę komunikacji w regionie Brzeska.
23 grudnia GDDKiA otworzyła 13,3-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między węzłem Widoma a Północną Obwodnicą Krakowa, który pozwolił na połączenie drogą szybkiego ruchu dwóch największych miast w Polsce – Warszawy i Krakowa. To jednak nie koniec realizacji tej wielkiej inwestycji. Nadal trwa budowa S7 na terenie Krakowa, na odcinku od węzła Mistrzejowice przez Grębałów do węzła Nowa Huta.
Trwa budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku węzeł Widoma - Kraków (węzeł Kraków Nowa Huta). Wykonawcą prac o wartości 1 545 681 714,00 zł jest konsorcjum firm Gülermak i Mosty Łódź.
Mija rok od rozpoczęcia budowy tzw. łącznika brzeskiego, tj. zachodniej obwodnicy miasta. Droga będzie też początkiem nowej „sądeczanki”. Ponad 30 proc. prac zostało już wykonanych, a planowany koszt inwestycji to 98 milionów zł.