REKLAMA

Metro Warszawskie Sp. z o.o.

Artykuły o Metro Warszawskie Sp. z o.o.

W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Stacja linii metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację [FILM]
Stacja linii metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację [FILM]
Stacja linii M1 na Kabatach przejdzie modernizację, która przyspieszy zawracanie pociągów i ułatwi prowadzenie ruchu pomiędzy linią metra a pobliską Stacją Techniczno-Postojową. Metro Warszawskie planowało, że prace powinny rozpocząć się w początku przyszłego roku. Już wiemy, że nie uda się dotrzymać tego terminu. Dlaczego?
Ponad 2 miliardy zł z Unii Europejskiej na Warszawski Transport Publiczny
Ponad 2 miliardy zł z Unii Europejskiej na Warszawski Transport Publiczny
Dokładnie 2 mld i 25 milionów zł otrzyma Warszawa z unijnych środków na rozwój transportu publicznego. Z pieniędzy tych dokończone zostaną m.in. budowa ostatniego odcinka II linii metra i budowa trasy tramwajowej do Wilanowa.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Stacja linii M1 na warszawskich Kabatach przejdzie modernizację
Stacja linii M1 na warszawskich Kabatach przejdzie modernizację
Stacja linii warszawskiego metra M1 na Kabatach przejdzie modernizację, która przyspieszy zawracanie pociągów i ułatwi prowadzenie ruchu pomiędzy linią metra a pobliską Stacją Techniczno-Postojową. Prace powinny rozpocząć się na początku przyszłego roku.
Metro Warszawskie zatrudni ok. 100 pracowników PKP CARGO
Metro Warszawskie zatrudni ok. 100 pracowników PKP CARGO
Spółki PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji i Metro Warszawskie Sp. z o.o. podpisały List Intencyjny w sprawie zatrudniania pracowników PKP CARGO. Program wsparcia nowego zatrudnienia dla ok. 100 pracowników PKP CARGO będzie realizowany w najbliższych tygodniach w grupach zawodowych, w których Metro Warszawskie aktywnie poszukuje pracowników.
Tarcza TBM Anna drąży tunel metra do Chrzanowa [ZDJĘCIA]
Tarcza TBM Anna drąży tunel metra do Chrzanowa [ZDJĘCIA]
Tarcza TBM Anna nie zatrzymuje się. Ta ogromna maszyna wydrążyła już niemal kilometr tunelu metra i wyłożyła go betonowymi pierścieniami – od Karolina w kierunku stacji Chrzanów. W najbliższych dniach w podobną drogę ruszy jej bliźniacza koleżanka – tarcza Krystyna.
Podpisano umowę na projekt najdłuższej linii metra w stolicy
Podpisano umowę na projekt najdłuższej linii metra w stolicy
W piątek 20 września podpisana została Umowa na wykonanie Prac przedprojektowych dla IV linii metra wraz ze Stacją Techniczno-Postojową w Warszawie. Zwycięzca przetargu – firma Metroprojekt Sp. z o.o. – przygotuje koncepcję przebiegu linii M4. Powstanie także dokumentacja niezbędna do realizacji planowanej inwestycji. Opracowanie będzie gotowe w 2027 roku.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Miesiąc temu 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Prezydent przedstawił plan budowy metra w Krakowie [FILM]
Prezydent przedstawił plan budowy metra w Krakowie [FILM]
Przed miastem Kraków opracowanie dokumentacji projektowej i pozyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację inwestycji. Do końca przyszłego roku Kraków powinien wybrać wykonawcę projektu pierwszego, 6-kilometrowego etapu. Koszty jego budowy pokryje budżet państwa, fundusze unijne oraz miasto.
REKLAMA