W związku z realizacją projektu unijnego „Budowa terminalu intermodalnego na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia”, dofinansowanego w ramach instrumentu „Łącząc Europę” (CEF), podpisana została umowa na roboty budowlane pomiędzy Zarządem Morskiego Portu Gdynia S.A., a NDI Spółką Akcyjną z siedzibą w Sopocie.
Zgodnie z harmonogramami realizowane są łódzkie inwestycje kolejowe CPK, o czym mogli przekonać się posłowie z Łódzkiego Zespołu Parlamentarnego, którzy pojawili się na budowie tunelu Kolei Dużych Prędkości. Bliski ukończenia jest proces wzmacniania fundamentów Łódzkiego Domu Kultury, z początkiem roku wykonawca przystąpił do odtwarzania wnętrza budynku.
Pięć obwodnic o łącznej długości ponad 61 km, rozbudowa odcinka Wodzisław – Rybnik o długości ponad 5,8 km oraz odcinka Pradła – Irządze o długości ponad 5,8 km, budowa nowego mostu, a także punktowe poprawy bezpieczeństwa ruchu. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) kompleksowo modernizuje DK78, a w przypadku budowy obwodnic zmienia również przebieg tej drogi w naszym województwie.
W PGZ Stoczni Wojennej w Gdyni realizowana jest kolejna duża inwestycja. Powstają nowoczesne obiekty kubaturowe, a istniejąca infrastruktura zostanie gruntownie przebudowana. Projekt obejmuje zarówno rozbudowę przestrzeni magazynowej, jak i poprawę bezpieczeństwa oraz funkcjonalności terenów stoczniowych. Generalnym Wykonawcą jest Grupa NDI.
Urząd Morski w Gdyni podpisał umowę na roboty budowlane pn.: „Budowa falochronu osłonowego w Porcie Gdańsk”. Będą one polegać na wykonaniu infrastruktury zapewniającej dostęp do portu zewnętrznego i umożliwiającej bezpieczne funkcjonowanie (osłona przed falowaniem) jednostki regazyfikacyjnej skroplonego gazu ziemnego (terminalu FSRU, ang. Floating Storage Regasification Unit).
W Polsce realizowana jest inwestycja, która mocno drażniła i nadal drażni Rosję. Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Zwiększy się terytorium Polski. W województwie pomorskim trwa budowa Wyspy Estyjskiej, sztucznej wyspy refluacyjnej na Zalewie Wiślanym, która powstaje w związku z budową kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną.
W Polsce realizowana jest inwestycja, która mocno drażniła i nadal drażni Rosję. Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
Realizacja Centrum Muzyki w Krakowie wchodzi w kolejną fazę. Agencja Rozwoju Miasta Krakowa podpisała umowę na drugi etap budowy, który obejmie prace wykończeniowe oraz wyposażenie.
Nowoczesny kompleks sportowy, który łączy w sobie odkryty stadion piłkarski na 15 tysięcy miejsc, halę sportową oraz rozbudowane zaplecze treningowe, jest gotowy. Budowa miejskiego stadionu w Katowicach dobiega końca, a obecnie trwają prace odbiorowe.