Na stacji Warszawa Gdańska kończą się prace konstrukcyjne nowego, 180-metrowego przejścia podziemnego pod torami i peronami. Będzie gotowe w drugim kwartale 2026 roku. Ułatwi dojście na perony i do pociągów oraz przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. W sierpniu otworzone zostaną perony nr 4 i 5. Będą miały nową informację pasażerską i zadaszenia, które ochronią podróżnych przed deszczem. Prace za 80 mln zł netto prowadzone są ze środków budżetowych.
Kolejna duża inwestycja PKP PLK S.A. w Warszawie. Trwa modernizacja stacji kolejowej Warszawa Gdańska. Powstaje nowe przejście pod torami, które ułatwi podróżnym dostęp na perony i do pociągów oraz usprawni przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. Długie wiaty nad peronami ochronią przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a nowa informacja pasażerska lepiej poinformuje o przyjazdach i odjazdach pociągów. Inwestorem są PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
W ramach zadania na odcinku linii kolejowej Będzin – Katowice Szopienice Płd. modernizowana jest stacja kolejowa Sosnowiec Główny. Efektem prac będzie lepsze i bardziej komfortowe korzystanie z peronów. Zwiększy się dostęp do kolei dla wszystkich podróżnych, także z ograniczoną możliwością poruszania się. Komunikację zapewnią schody i windy. Dwa obecne perony zostaną przebudowane.
Budowa 130-metrowego biurowca Skyliner II przy warszawskim Rondzie Daszyńskiego przebiega zgodnie z harmonogramem. Wieżowiec, realizowany przez WARBUD S.A. inwestora - Grupy Karimpol - systematycznie pnie się do góry.
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ. Co aktualnie dzieje się na tej największej inwestycji dworcowej w Polsce?
Kolejna duża inwestycja PKP PLK S.A. w Warszawie. Trwa modernizacja stacji kolejowej Warszawa Gdańska. Powstaje nowe przejście pod torami, które ułatwi podróżnym dostęp na perony i do pociągów oraz usprawni przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. Długie wiaty nad peronami ochronią przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a nowa informacja pasażerska lepiej poinformuje o przyjazdach i odjazdach pociągów. Inwestorem są PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Budowa 130-metrowego biurowca Skyliner II przy warszawskim Rondzie Daszyńskiego przebiega zgodnie z harmonogramem. Wieżowiec, realizowany przez WARBUD S.A. inwestora - Grupy Karimpol - systematycznie pnie się do góry.
Budowa flagowej inwestycji Ghelamco w Polsce – liczącego ponad 54 tys. mkw. i 174 m wysokości kompleksu biurowego The Bridge – oficjalnie dobiegła końca. To kolejny spektakularny projekt i krok w dynamicznej transformacji okolic ronda Daszyńskiego w biznesowe centrum Warszawy, którą zapoczątkował belgijski deweloper i do dziś z powodzeniem kontynuuje.
Budowa 130-metrowego biurowca Skyliner II przy warszawskim Rondzie Daszyńskiego przebiega zgodnie z harmonogramem. Wieżowiec, realizowany przez WARBUD S.A. inwestora - Grupy Karimpol - systematycznie pnie się do góry.
Od 30 czerwca na nowym przystanku kolejowym Radom Wschodni, połączonym z lotniskiem w Radomiu, zatrzyma się 50 pociągów Kolei Mazowieckich. Przystanek znajduje się pod wiaduktem na ul. Żeromskiego. Nowoczesna konstrukcja ze stali i szkła powstała zgodnie z planem w ciągu 1,5 roku i czeka już tylko na wydanie zgód administracyjnych, by można z niej korzystać. Inwestycja kosztowała 39 mln zł i jest finansowana ze środków budżetowych.
W ofercie naszej firmy zapewniamy między innymi klasyczne schody wangowe. W schodach tych montowana są stopnie wpuszczone pomiędzy dwie boczne belki. Realizujemy schody z zastosowaniem belek wewnętrznych z łagodnym łukiem pomiędzy przejściami, schody zabiegowe, podestowe oraz spiralne. Wszystkie produkty naszej firmy realizowane są na indywidualne zamówienie. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony i zapoznania się z naszą ofertą!