Trwający od kilku miesięcy proces przebudowy wnętrza galerii Madison dobiegł końca. Wnętrza zmieniły się niemal nie do poznania – są jasne, przestronne i idealnie nadające się do relaksu. Aranżacja przestrzeni w stylu skandynawskim stworzyła wyjątkowy, przyjazny klimat. Centrum handlowe zyskało też nową funkcję – od czerwca na parterze działa Punkt Informacji Turystycznej oraz Infopunkt Galerii.
Kolejnym etapem prac remodelingowych będzie stworzenie tarasu zewnętrznego z widokiem na Stare Miasto i estetyzacja fasady budynku, na której znajdą się ujednolicone, monochromatyczne logotypy najemców zgodnie z wytycznymi nowej uchwały krajobrazowej miasta Gdańsk.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu, jaki osiągnęliśmy. Chcieliśmy zaoferować gdańszczanom i turystom coś zupełnie nowego, stylowego i komfortowego – miejsce, w którym można zrobić wygodne zakupy, dobrze zjeść i zrelaksować się, skorzystać z pełnej strefy usług dodatkowych w jednym miejscu i osiągnęliśmy ten cel – mówi Anna Thomas, dyrektor zarządzający galerii. – Naszym najnowszym sukcesem jest otwarcie wspólnie z Gdańską Organizacją Turystyczną Punktu Informacji Turystycznej, który służyć będzie pomocą tłumnie odwiedzającym naszą Galerię, Stare Miasto i okolice turystom – dodaje.
Śródmiejskie centrum przyjmuje odwiedzających w zupełnie odmienionych wnętrzach. Wystrój inspirowany jest skandynawskimi designem – modnym, ale jednocześnie ponadczasowym, dzięki swojej prostocie. Do galerii wprowadzono wygodne meble, jasne kolory i naturalne drewno. Białe okładziny sufitowe i podłogowe odbijają więcej światła, a ciekawy, nawiązujący czasem do domowych przestrzeni design, dopełniony detalami takimi jak: lampy, wygodne fotele czy pufy, dają uczucie komfortu i zaciszności, dzięki czemu miło jest spędzać tam czas.
Śródmiejskość inspiracją do architektury wnętrz– Uczestnicząc w projektowaniu obiektów śródmiejskich należy pamiętać, że to nie tylko przestrzeń handlowa i usługowa, ale przede wszystkim przyjazna przestrzeń miejska, w której klienci mogą się zatrzymać i zrelaksować. Dlatego tak ważne jest aby kreować przestrzeń funkcjonalną, czytelną i odpowiadającą obecnym potrzebom osób korzystających – mówi Edgar Kaszubski z sopockiego studia projektowego Virgo, odpowiedzialnego za przygotowanie koncepcji remodelingu galerii Madison. – Inspiracją do prac nad nowym wizerunkiem galerii Madison była siatka ulic miejskich, które kształtują przestrzeń miejską. Te charakterystyczne "linie ulic" wykorzystaliśmy jako motyw zarówno w elementach architektury wnętrz, jak również w znakach graficznych identyfikujących nasz obiekt – podkreśla projektant. Charakterystyczne linie znalazły odzwierciedlenie we wzorach posadzek, w postaci drewnianych ram, a także w podziale panoramicznego ogródka restauracyjnego na piętrze. Ten sam kształt powtarza się w nowym logotypie galerii oraz w podziale layoutu reklam.
REKLAMA
Turystyczna destynacjaGdańsk jest jednym z najliczniej odwiedzanych miast w Polsce i jedną z najlepszych destynacji turystycznych w Europie – trzecią na liście European Best Destination 2017. Liczba turystów w Gdańsku sięga 2,6 mln rocznie. Galeria Madison od dawna jest otwarta na turystów, którzy chętnie korzystają z możliwości zakupów w samym centrum Gdańska, niedaleko licznych zabytków i hoteli. Teraz galeria oferuje kolejne ułatwienie – na parterze otwarty został Punkt Informacji Turystycznej, prowadzony przez Gdańską Organizację Turystyczną.
– Chcemy, żeby turyści w Gdańsku byli obsługiwani na światowym poziomie, dlatego staramy się być tam, gdzie możemy być najbardziej pomocni – mówi prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej, Łukasz Wysocki. – Turyści odwiedzający punkt w galerii Madison będą mogli uzyskać informacje o atrakcjach turystycznych Gdańska i bieżących wydarzeniach kulturalnych, rozrywkowych oraz sportowych, nabyć Kartę Turysty oraz kupić słodkie pamiątki. Jest to jeden z 3 Punktów Informacji Turystycznej GOT w mieście, które rocznie obsługują ponad 200 tys. turystów – dodaje Wysocki.
Galeria MadisonMadison to śródmiejska galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 000 mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Oferta obejmuje ponad 100 popularnych marek sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na pięciu poziomach. Wśród najemców znajdują się m.in.: Piotr i Paweł, New Yorker, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Do dyspozycji klientów jest też Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Zarządcą obiektu jest Javin Investments Sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada Cream Sp. z o.o.
Źródło: materiały prasowe