Już wkrótce w gdańskiej galerii Madison, położonej w sąsiedztwie Starówki przy ul. Rajskiej i Heweliusza, pojawi się Pizza Hut Express. Centrum jest w pełni skomercjalizowane. Galeria przechodzi obecnie pełen remodelling. Nowoczesna aranżacja wnętrza w minimalistycznym skandynawskim stylu hygge, większa ilość światła i przestrzeni oraz naturalne drewno czynią z galerii Madison przyjazne miejsce spotkań i zakupów.
– Doskonała śródmiejska lokalizacja, kameralny charakter obiektu i dopasowanie oferty zarówno pod kątem okolicznych mieszańców, pracowników biur, jak i licznych turystów polskich oraz zagranicznych gwarantują galerii pewne miejsce na handlowej mapie Gdańska. Madison od 14 lat z sukcesem przyciąga zarówno marki sieciowe, jak i te w nurcie tzw. slow retail, dla których istotna jest personalizacja usług – mówi Anna Thomas, dyrektor zarządzający centrum. – W zeszłym roku otworzyliśmy nową strefę gastronomiczną – Madison Food Zone, która w jednym miejscu skupia wiele marek z różnymi kuchniami świata, stanowiąc doskonałe miejsce na lunch – dodaje Anna Thomas.
Pizza Hut Express to format tej znanej marki zaadaptowany do przyjaznych niewielkich lokali, w których klienci mogą zjeść świeżą pizzę z pieca podaną w ciągu 5 minut, śledząc jednocześnie proces jej przygotowania. W menu znajdują się najpopularniejsze smaki Pizza Hut, takie jak: Margherita, Hawajska, Pepperoni, Farmerska, Prosciutto e Rucola. Lokal w galerii Madison otworzy się w strefie Madison Food Zone na II piętrze i zajmie 45 mkw.
– W ostatnich miesiącach w naszej galerii pojawiły się nowe marki, przedłużyliśmy też wiele umów z dotychczasowymi najemcami, z których wielu zdecydowało się na powiększenie lokali czy relokację – mówi Magdalena Dampc, zastępca dyrektora ds. najmu. – Wśród nowości można wymienić sklep Rebel Electro ze sprzętem RTV o powierzchni ponad 120 mkw. czy salonik prasowy Trafika. Z kolei powiększone zostały lokale np. Rossmann, Grey Wolf i FaleLokiKoki. Inne marki, z którymi przedłużyliśmy umowy najmu to m.in.: Calzedonia, Intimissimi, Ecco, Yes, biuro podróży My Travel, Nico – dodaje Magdalena Dampc.
Śródmiejskość inspiracją dla architektury wnętrzPrace remontowe trwają w galerii Madison od połowy 2017 roku i zakończą się jesienią 2018 r. Modernizacja obejmuje zarówno zmiany techniczne, jak i aranżację wnętrz. Wymienione zostały już: winda, system wentylacji i klimatyzacji oraz drzwi obrotowe przy głównym wejściu. W końcowej fazie prac jest wymiana okładzin podłogowych i sufitowych na piętrach oraz oświetlenie, ujednolicane są również witryny. Na pasażach powstały miejsca odpoczynku dla klientów, a na poziomie -1 powstaje główna strefa relaksu. Kolejnym etapem prac będzie stworzenie tarasu zewnętrznego z widokiem na gdańską starówkę.
REKLAMA
Inspiracją do aranżacji wnętrz był skandynawski styl, którego podstawą są prostota i funkcjonalność, jasne kolory i naturalne materiały, w tym drewno. Dzięki nim przestrzenie stały się bardziej przestronne i przyjazne. Charakterystycznym elementem aranżacji są znaki graficzne nawiązujące do siatki ulic miejskich. Znajdują one odzwierciedlenie we wzorach posadzek, w charakterystycznych drewnianych ramach czy w podziałach panoramicznej witryny w ogródku restauracyjnym na piętrze. Tak jak ulice porządkują przestrzeń miejską, tak ich symboliczne odwzorowanie wewnątrz "dyscyplinuje" przestrzeń galerii. Ten sam kształt powtarza się również w nowym logotypie centrum handlowego. Zostanie również wprowadzony nowy system identyfikacji i nawigacji ułatwiający poruszanie się po centrum.
Po zmianach wnętrz estetyzację przejdzie fasada budynku. Znajdą się na niej ujednolicone, monochromatyczne, logotypy najemców, a na wiosnę pojawią się także zielone ściany. Odświeżenie elewacji galerii zgodne jest z planowaną uchwałą krajobrazową Gdańska, przez co podkreślony zostanie również "nieinwazyjny" charakter obiektu przyjaźnie wkomponowanego w tkankę miejską.
O galerii Madison:Madison to śródmiejska galeria handlowa o całkowitej powierzchni najmu 30 000 mkw., zlokalizowana w ścisłym centrum Gdańska. Oferta obejmuje ponad 100 popularnych marek sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na pięciu poziomach. Wśród najemców znajdują się m.in.: Piotr i Paweł, New Yorker, Douglas, W.Kruk, Orsay, Reserved, Mohito i Wólczanka. Do dyspozycji klientów jest też Fitness Klub Calypso, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta oraz część biurowa. Zarządcą obiektu jest Javin Investments Sp. z o.o., a za komercjalizację odpowiada Cream Sp. z o.o.
Źródło: materiały prasowe