MAKRO Cash and Carry

REKLAMA

O inwestycji MAKRO Cash and Carry

W środę 10 grudnia 2008 odbyło się uroczyste otwarcie nowej hali Makro w Szczawnie-Zdroju koło Wałbrzycha. Hala w Szczawnie-Zdroju, to 29 centrum zaopatrzenia hurtowego Makro w Polsce.

więcej na stronie:

http://www.makro.pl/pl/hale-makro/walbrzych
Napisz komentarz
Mateusz Kaszubski
Buehehe, firma ojca mej koleżanki :mrgreen:
please delete this account
Projektant: Pentagram Architekci
Pan Tomasz
Właściwie to jest forum o inwestycjach... Dziwie się trochę, że nie widziała Pani, że do Makro nie można wchodzić z dziećmi.

Dlaczego na teren hali Makro nie można wejść z dzieckiem?

Przepis ten wprowadzono ze względów bezpieczeństwa. Konstrukcja wózków widłowych, poruszających się po halach Makro, uniemożliwia operatorowi pełną widoczność poniżej 140 cm, co niewątpliwie stwarza niebezpieczeństwo dla małych dzieci.
W każdą niedzielę ograniczamy jednak ruch wózków widłowych do minimum i zapraszamy naszych Klientów na zakupy z dziećmi.

http://www.makro.pl
Anonymous
Uważam że zrobiliśmy duże postępy w budownictwie w szczególności marketów ,ale z innymi bardziej potrzebnymi budowami na przykład dgogami!!!!!jesteśmy dużo do tyłu jak to się dzieje?chcemy mieć sklepy poco?mamy ich wystarczająco dużo by móc wydawać pieniądze a następne markety nie różnnią się niczym może troszeczke niższą marżą,co jest bzdurą,a szcunek dla klijenta?gdzie to się podziało?od dawnna spieram się z miłym głosem mówiący Witam Panią czy mogę Pani w czymś pomóc?u nas tego niema kasjerki są niemiłe bo pracują za kare nigdy niema obsługi na działach zawsze trrzeba kogoś szukać,a najgorrsze było to właśnie w MAKRO że nie wpuszczono nas tzn.całej rodziny z dziećmi!debilizm po raz pierwszy stykam się z czymś takim wyżucono nas poprostu z dziećmi a to nie torba którą możemy zostawić w szatni ,nigdy tam nie wejde nawet sama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to okropne i smutne do czego można się posunąć by zdobyć pozycję na rynku czy na stanowisku. Pozdrawiam
DlugiX
Nowy partner w biznesie


Nie tylko nowy market wielkopowierzchniowy, lecz także sprzymierzeniec lokalnych przedsiębiorców. Lider samoobsługowego handlu hurtowego otworzył drugie centrum zaopatrzenia w województwie dolnośląskim. Makro oferuje swoje usługi przede wszystkim klientom z branży handlowej i hotelarsko-gastronomicznej.


Inwestycja w Szczawnie Zdroju powstała w 5 miesięcy, pochłaniając na budowę blisko 80 milionów złotych. Choć uroczyste otwarcie miało miejsce tydzień temu, hurtowy gigant nawiązał już kontakt z 20 tysiącami klientów. Na ponad 8 tysiącach metrów kwadratowych Makro mieści wyjątkowo szeroki wybór wysokiej jakości towarów. Pod jednym dachem znajdują się artykuły spożywcze - zarówno sucha, jak i świeża żywność (80% asortymentu) oraz przemysłowe (20% asortymentu).



Zwiększyć konkurencyjność

Makro oferuje także fachowe doradztwo i darmowe szkolenia, dzięki którym przedsiębiorcy mogą zwiększać swoją konkurencyjność i modernizować działalność.

- Dostrojenie poziomów celowych jest szalenie ważne dla sektora przedsiębiorczości. My rośniemy w siłę dzięki mniejszym firmom. A dzięki nam mniejsze firmy, jak sklepy mogą konkurować z kolosami marketowymi - mówił Uwe Hőlzer prezes zarządu hali Makro.

- Otwierając nowe centrum, chcemy zaspokoić wciąż rosnące potrzeby lokalne - komentuje.

Obiekt zatrudnia blisko 200 osób. Wśród pracowników jest 8 konsultantów, którzy będą odwiedzać klientów w miejscu ich działalności. Wszystko po to, by wspierać lokalny biznes.

- To nic, że mówi się „Szczawno obok Wałbrzycha". Najważniejsze są chęci do współpracy. Hala jest wielką szansą dla obu miast - tłumaczy Tadeusz Wlaźlak, burmistrz Szczawna Zdroju. - W naszym wspólnym interesie leży dobrze układające się partnerstwo. Obecnie przygotowujemy ciekawe propozycje współdziałania - dodaje tajemniczo Piotr Kruczkowski, prezydent Wałbrzycha.



Aktywne działania

W Makro kontakt z klientem odbywa się na wielu płaszczyznach. Hurtownia obsługuje sklepy, hotele, restauracje i catering oraz indywidualne instytucje. Pomaga w tworzeniu bezpośrednich źródeł zaopatrzenia, zapewniając kupującym możliwie najlepszą jakość produktów. Korzyści ze współpracy mogą być naprawdę wielkie. Przekonał się o tym zwycięzca konkursu „Moja ulubiona restauracja".

- Jesteśmy zaskoczeni głosami czytelników. Z naszej strony będziemy nadal robić wszystko, aby nie zawieść naszych klientów - opowiada pełen wrażeń Dariusz Błaszczyk, właściciel restauracji Legenda. Kolejno drugie i trzecie miejsce otrzymały Grall i Verona - restauracje Szymona Wróblewskiego i Marleny Graszy. Przekonali się o tym także czytelnicy, którzy wzięli udział w plebiscycie oddając głos. - Nie spodziewałam się, że akurat do mnie zadzwoni redakcja z wiadomością, że wygrałam aparat fotograficzny - twierdzi zaskoczona Marzena Maciejewska.

Anna Juszczak

juszczak@nww.pl
Tsamb
I na zakończenie... :P

Makro Cash & Carry otworzyło 10 grudnia drugie centrum zaopatrzenia w województwie dolnośląskim. Hala ma powierzchnię ponad 8 tys. mkw. Nowy obiekt Makro zatrudnia niemal 200 osób; w tym ośmiu wyspecjalizowanych konsultantów, którzy będą odwiedzać klientów w miejscu ich działalności. Hala w Szczawnie-Zdroju jest drugim centrum zaopatrzenia MAKRO w województwie dolnośląskim, a 29. w skali całego kraju. Nowy obiekt poszerzy i uzupełni asortyment hali nr 5, która od 1995 roku funkcjonuje we Wrocławiu Nowa inwestycja firmy pochłonęła około 80 milionów złotych.

Wraz z otwarciem nowej hali w Szczawnie-Zdroju MAKRO Cash & Carry ogłosiło konkurs „Rozwiń swój biznes z Makro”. Kwota 100 tys. złotych zostanie podzielona między dziesięciu przedsiębiorców z województwa, którzy przedstawią najbardziej nowatorski plan rozwoju swojego biznesu.
Na zwycięstwo ma szansę każdy przedsiębiorca, który w czasie trwania konkursu zaopatrzy się w nowej hali Makro w towary o wartości co najmniej 2,5 tys. złotych netto. Potem trzeba przekazać swój pomysł na biznes do Działu Obsługi Klienta i czekać na wyniki. Dziesięciu najbardziej pomysłowych przedsiębiorców otrzyma bony MAKRO w wysokości 10 tysięcy złotych. Biznesplany można zgłaszać do 10 stycznia 2009 roku. Patronat merytoryczny nad konkursem objęło Zrzeszenie Prywatnego Handlu i Usług w Wałbrzychu.
(rsz)

12313_full.jpg
12313_2_full.jpg
12313_3_full.jpg
12313_4_full.jpg
12313_gal_6_max.jpg
12313_gal_7_max.jpg
http://dd.tradepress.com.pl/default.asp ... e&id=12313
REKLAMA