Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w PolsceMateriały prasowe

Japoński gigant odzieżowy UNIQLO otworzy w Warszawie pierwszy sklep w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Kolejna wielka, światowa marka odzieżowa zadebiutuje w Polsce. Tym razem jest to japońska marka odzieżowa UNIQLO, zakwalifikowana przez Brand Finance jako 10. najcenniejszy brand modowy na świecie w 2022 roku.

UNIQLO to największa z marek w portfelu japońskiego holdingu Fast Retailing – jednego z wiodących globalnych koncernów odzieżowych, który w ubiegłym roku rozliczeniowym (stan na 31 sierpnia 2021) osiągnął sprzedaż około 19 mld dolarów. Marka UNIQLO znana jest z klasycznych, starannie wykonanych i łatwych w zestawianiu ubrań w przystępnej cenie – dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

Firma UNIQLO została założona w 1984 roku w Hiroszimie, najpierw jako Unique Clothing Warehouse, a potem nazwę skrócono. Obecnie UNIQLO należy do Fast Retailing, trzeciego najbardziej dochodowego koncernu modowego na świecie. Za sterami firmy od samego początku stoi Tadashi Yanainajbogatszy japoński biznesmen z majątkiem szacowanym na 16,4 miliarda dolarów. W 2013 roku trafił on na listę 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie według magazynu „Time”.

– Obecność UNIQLO znakomicie wpisuje się w nasz koncept zmian w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. To ikoniczne miejsce stale przyciąga wszystkich poszukujących najnowszych, miejskich trendów. Poprzez współpracę z takimi markami jak UNIQLO, chcemy przyciągnąć nowe pokolenie klientów, które niezależnie od tego jak sprawnie porusza się w świecie social mediów i zakupów w sieci, wysoko ceni szczere relacje z markami oraz możliwość bezpośredniego doświadczania ich oferty handlowej. Domy Towarowe Wars Sawa Junior mieszczące w sobie wiele flagowych sklepów najbardziej lubianych światowych marek to doskonałe miejsce na debiut na polskim rynku – cieszymy się, że kolejna wyjątkowa marka wybrała Atrium – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail w Atrium European Real Estate, będącej właścicielem Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

Cała umowa najmu obejmuje ok. 1500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu.

– Cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli nawiązać bardziej bezpośrednie relacje z polskimi klientami i przybliżyć im LifeWear – markę, która czerpie z wartości głęboko zakorzenionych w japońskiej kulturze, takich jak trwałość, prostota i wysoka jakość. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem naszego europejskiego sklepu internetowego. Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością – dodaje Taku Morikawa, UNIQLO Europe CEO.

REKLAMA

Marka UNIQLO posiada na świecie sieć złożoną z 2 tys. sklepów stacjonarnych, większość z nich – ponad 800 zlokalizowanych jest w Azji. Firma prowadzi również sprzedaż w sklepach internetowych, w których zamówienia są przyjmowane z całego świata. Sklepy UNIQLO można znaleźć w wielu prestiżowych lokalizacjach, m.in. na głównych ulicach handlowych Paryża, Londynu i Nowego Jorku, na przykład na słynnej Fifth Avenue.

Nowy sklep UNIQLO to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których już 1 września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzy sportowa marka Adidas.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Domy Towarowe Wars Sawa Junior o powierzchni ponad 36 tys. mkw. są jednym z najpopularniejszych miejsc zakupów w Polsce. Położone w samym sercu Warszawy, cieszą się niesłabnącą popularnością wśród warszawiaków i turystów, mieszcząc sklepy najbardziej lubianych światowych marek. To właśnie tutaj swoje flagowe salony posiadają sieci H&M oraz TK Maxx. Klienci mogą również zrobić zakupy w supermarkecie Carrefour Express. Obiekt oferuje przestrzeń biurową w doskonale skomunikowanym centrum stolicy. Budynki są otoczone wieloma restauracjami serwującymi zróżnicowane menu z różnych stron świata oraz obiektami kulturalno-rozrywkowymi.

Atrium jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. Atrium specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych Atrium opiera się na proaktywnych działaniach asset management w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio Atrium obejmuje 25 generujących przychody aktywów (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 2,4 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 740 000 mkw.

Komentarze (1)

Napisz komentarz
marekk(gość)
któregoś wieczoru moja dziewczyna pokazywała mi sukienkę hiszpankę z zakolanówkami o tutaj https://crazychic.pl/  pytała mi się czy mi się to podoba ... nie miałem odwagi jej powiedzieć że bardzo !!! Nie wiem czy to dobry pomysł na prezent  .... ale chciałbym jej to kupić tym bardziej że jej się to podoba .... gorąco mi się robi jak widzę dziewczyny z taki zakolanówkami i seksowną czerwoną sukienką . Czy wypada jej takie coś podarować ?
REKLAMA