29 czerwca Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy zmienił nazwę na BIG Łubna. Po przejęciu przez BIG Poland w kwietniu tego roku od REDKOM Development, jest to już trzeci po Lubinie i Andrychowie park handlowy, który dołączył do portfela BIG w Polsce.
W minioną sobotę, 29 czerwca, w atmosferze zabawy, wielu atrakcji, występów i promocji, Park Glinianka w Łubnej przyjął nową nazwę – BIG Łubna – i w pełni dołączył do grona centrów handlowych BIG w Polsce.
– „Jesteśmy szczęśliwi że BIG Łubna, już w pełnej krasie, dołącza do rodziny obiektów BIG w Polsce i że tysiące gości razem z nami świętowało to ważne i symboliczne wydarzenie. Wspaniale było widzieć tak wiele radości, zadowolenia i dobrej zabawy w BIG Łubna. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym najemcom, ciągłej aktywności marketingowej i zaangażowaniu w życie lokalnej społeczności oraz atutom obiektu, BIG Łubna utwierdzi swoją pozycję nie tylko centrum handlowym pierwszego wyboru, ale też miejsca wokół którego toczy się duża część życia społecznego Łubnej i okolic" – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
BIG Łubna jest trzecim centrum handlowym wchodzącym w skład portfela BIG Poland, po parkach handlowych w Lubinie i Andrychowie. Plany rozwoju BIG Poland sięgają znacznie dalej i kolejne obiekty sygnowane marką BIG niebawem przywitają klientów w różnych regionach Polski, między innymi w Ostródzie i Pile.
BIG Łubna to nowoczesny i przyjazny kompleks handlowy o powierzchni 10 200 mkw. GLA, zlokalizowany przy ul. Puławskiej, na południowych przedmieściach Warszawy, złożony z dwóch stref – handlowo-usługowej oraz rekreacyjno-wypoczynkowej. Na teren rekreacyjny składa się niewielki staw, plac zabaw z trampolinami, strefa wypoczynkowa oraz boisko do piłki plażowej. Wszystkie te atrakcje przyciągają mieszkańców wielu okolicznych miejscowości, umożliwiając aktywne spędzanie czasu w przyjaznym i bezpiecznym otoczeniu.
Oferta zakupowa BIG Łubna zawiera nowoczesny supermarket Carrefour oraz sklepy takich marek jak: Dealz, Home Landia, Jysk, KIK, Maxi Zoo, Pepco, Rossmann, Sinsay, Tedi, czy Verona. Obejmuje także niezwykle popularną wśród klientów piekarnię Grzybki, oferującą szeroki asortyment świeżego pieczywa, całej gamy wyrobów cukierniczo-piekarniczych oraz ciast, a także smaczną ofertę śniadaniową.
Obiekt obejmuje także pierwszą w Polsce salę zabaw połączoną z usługami przedszkolnymi pod szyldem Fikołki. Koncept rozpocznie swoją działalność we wrześniu 2024, natomiast jeszcze tego lata pierwszych gości przyjmie restauracja Sphinx. Atrakcyjność kompleksu wspiera także przestronny i łatwo dostępny parking, nowoczesne i estetyczne zaplecze sanitarne oraz wielowymiarowe rozwiązania pro-ekologiczne, w tym także kompletna infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych.
BIG Łubna został doceniony przez branżę inwestycyjną, architektoniczną oraz handlową. Wyrazem tego są liczne nagrody, wyróżnienia i nominacje, wśród których są: zwycięstwo w kategorii Retail Development Poland w konkursie European Property Awards 2023 oraz nominacja do europejskiej nagrody w kategorii Architecture Landscape, w której obiekt otrzymał 5 gwiazdek za swój niepowtarzalny zielony teren rekreacyjno-wypoczynkowy, czy nominacje do CIJ Awards Poland i CEEQA 2024.
BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, logistyczne, biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Obecnie firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.
Marka BIG rozpoczęła budowę swojej obecności na polskim rynku detalicznym od wiosny 2022 roku i aktualnie posiada trzy w pełni skomercjalizowane i niezwykle popularne parki handlowe – w Łubnej pod Warszawą, Lubinie i Andrychowie. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów, dzięki którym z każdym miesiącem przybliżają się otwarcia kolejnych centrów handlowych pod znakiem BIG w całym kraju.