Brak infrastruktury w pobliżu stacji - Park&Ride, jakiejkolwiek zatoczki do zaparkowania. Dojazd przez osiedle nieoznakowany - nie ma drogowskazów. Dla osób towarzyszących podróżnym, stacja-koszmarek rodem z lat 60-tych ub. wieku
W ramach modernizacji średnicy kolejowej w Krakowie budowany jest nowy przystanek Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej (SKA) o nazwie Kraków Złocień. Na stacji znajdą się dwa 200-metrowe perony, informacja pasażerska oraz lokale usługowe. Obok peronów planowane jest wybudowanie przystanków MPK oraz parkingu typu Park&Ride i Bike&Ride. Być może pojawi się również wypożyczalnia rowerów lub samochodów.
Na 7 listopada 2021 roku planowane jest otwarcie peronu numer 1. Peron 2 jest obecnie tylko w około 50% zrobiony i jego otwarcie nastąpi dopiero w 2022 r.
5 października 2020 roku wylano asfalt pod wiaduktem. Jeśli nic się nie zmieni to droga będzie otwarta w grudniu 2020 roku, a przystanek SKA będzie miał ponad roczne opóźnienie w budowie. Plotki są takie, że może być łącznie nawet 2 lata opóźnienia.