[kujawsko-pomorskie] Galerię Solną w Inowrocławiu odwiedziło 2 mln klientów

Kajtman
W pierwszych dniach listopada otwartą w maju br. Galerię Solną w Inowrocławiu odwiedził 2-milionowy Klient. To wielki sukces frekwencyjny Galerii, która otworzyła się zaledwie 6 miesięcy temu.

Cieszymy się, że w tak krótkim czasie udało  nam się  osiągnąć tak imponujący wynik. To oznacza, że zarówno oferta sklepów, usług, jak i oferta kulturalno-rozrywkowa naszego Centrum spełnia oczekiwania mieszkańców Inowrocławia – mówi Tomasz Szewczyk, prezes zarządu spółki ACE1, która jest inwestorem galerii – Galeria Solna stała się popularnym miejscem nie tylko zakupów ale i spotkań inowrocławian. Sukces galerii przekłada się także na sukces miasta. Mieszkańcy Inowrocławia nie muszą już wyjeżdżać do oddalonych o 35-45 km Torunia czy Bydgoszczy w celach zakupowych a to było naszym wspólnym celem – dodaje Tomasz Szewczyk.


Galeria Solna otrzymuje liczne wyróżnienia, w tym, m.in.: nagrodę Hit Regionu Kujawsko-Pomorskiego 2013, która wręczana jest firmom, organizacjom oraz instytucjom samorządowym, których produkty przyczyniają się do rozwoju regionu, poprawy i promocji jego walorów gospodarczych i ekologicznych.

 

Galeria jest doceniana nie tylko za bogatą ofertę handlowo-usługową i wysoki stopień komercjalizacji obiektu otwartego przy stanie 98% wynajętej powierzchni ale także za architekturę. Projekt architektoniczny stanowi połączenie regionalnych inspiracji – kryształów soli kamiennej, których niezwykłe kolory stały się inspiracją dla trzech głównych placów centrum, a także tężni solankowej, która nadała charakter fasadzie obiektu, znajdując szczególne odzwierciedlenie w wejściu głównym. 27 września Galeria Solna otrzymała nagrodę Grand Prix konkursu : „Wnętrze Roku Pomorza i Kujaw 2013 w kategorii: „Wnętrze w nowych obiektach budowlanych usługowo-handlowych”


Galeria Solna to pierwsze nowoczesne centrum handlowo-usługowe w Inowrocławiu. Na powierzchni ponad 30 tys. mkw. znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych. Do dyspozycji klientów oddanych zostało 1000 miejsc parkingowych.


Obiekt posiada prestiżowy certyfikat BREEAM, świadczący o energooszczędności i proekologicznych rozwiązaniach zastosowanych w budynku. Przyjazna architektura galerii nawiązuje do słynnej inowrocławskiej Tężni Solankowej. Budynek zapewnia udogodnienia dla niepełnosprawnych klientów, a także dla matek z dziećmi.

Zasięgiem oddziaływania Galeria Solna obejmuje ponad 200 tysięcy mieszkańców miasta oraz regionu. Inwestorami Galerii są Libra Project Sp. z o.o oraz Acteeum Central Europe.