Malezyjska sieć MR.DIY otworzyła dwa nowe sklepy w WarszawieFot. Materiały prasowe

Malezyjska sieć MR.DIY otworzyła dwa nowe sklepy w Warszawie

Orzech
Orzech
REKLAMA

Trwa ekspansja malezyjskiej sieci sklepów non food w Polsce. 1W sobotę 3 września, odbyły się uroczyste otwarcia dwóch stołecznych sklepów MR.DIY – pierwszego w parku handlowym Zielony Targówek i największego w Polsce w Galerii Młociny. Tym samym malezyjska sieć ma już 4 sklepy w Warszawie i planuje kolejne otwarcia.

• Po 10 miesiącach od debiutu marki w Polsce, sieć MR.DIY aktualnie liczy 8 sklepów

• Poza Warszawą, zakupy w wywodzących się z Malezji dyskontach niespożywczych mogą zrobić klienci w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej

• W bieżącym roku z ofertą marki zapoznają się również mieszkańcy m.in. Torunia, Opola, Gorzowa Wielkopolskiego, czy Bydgoszcz

MR.DIY w CH Zielony Targówek to trzeci sklep sieci w Warszawie (po salonach w Galerii Wileńskiej i Blue City) i pierwszy w parku handlowym. Zajmuje on powierzchnię 894 mkw. i oferuje ponad 6 tys. produktów codziennego użytku z 10 kategorii, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, a także zabawki i artykuły dla zwierząt. Oprócz produktów marki własnej MR.DIY, klienci znajdą na półkach również wiele dobrze znanych marek w konkurencyjnych cenach.

– Jako sieć sklepów z produktami dla całej rodziny, przydatnymi w każdym domu, chcemy być możliwie blisko naszych klientów. A to oznacza obecność zarówno w centrach, jak i parkach handlowych. Lokalizacja, wygodny dojazd i przestronny parking to czynniki, które są dla nas bardzo istotne w ustalaniu kierunku ekspansji – mówi Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland.

Sklep MR.DIY uruchomiony w położonej na warszawskich Bielanach Galerii Młociny, z powierzchnią 1231 mkw., to obecnie największy obiekt sieci w Polsce. Znajduje się on na poziomie 1 centrum handlowego.

REKLAMA

– Galeria Młociny to świetne miejsce na uruchomienie sklepu MR.DIY w tej części Warszawy. Dzięki połączeniu bogatej oferty handlowej, rozrywkowej i gastronomicznej oraz świetnej lokalizacji w bliskim sąsiedztwie stacji metra, pętli autobusowej i tramwajowej, obiekt przyciąga ogromną liczbę klientów. Jesteśmy przekonani, że szeroki asortyment MR.DIY w atrakcyjnych cenach doskonale uzupełni ofertę Galerii Młociny i spotka się z dużym zainteresowaniem klientów – wyjaśnia Magdalena Nazarewicz.

Cieszymy się, że do grona najemców naszej galerii dołącza MR.DIY. To dynamicznie rozwijający się koncept, który oferuje szeroki wybór praktycznych i przystępnych cenowo produktów. Wierzymy, że MR.DIY szybko zyska sympatię naszych klientów, poszukujących funkcjonalnych rozwiązań w jednym miejscu. Otwarcie nowego sklepu doskonale wpisuje się w naszą strategię wzbogacania oferty o różnorodne koncepty handlowe. Jesteśmy przekonani, że obecność tej marki jeszcze bardziej podniesie atrakcyjność naszej galerii i zwiększy komfort zakupów dla odwiedzających – mówi Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny.

Do końca 2025 roku sieć MR.DIY otworzy w Warszawie jeszcze dwa sklepy.

MR.DIY to pochodząca z Malezji marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, silnie obecna w Azji i rozwijająca się w Europie.

Obecnie posiada ponad 5000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w RPA, Turcji, Hiszpanii i teraz już w Polsce.

Sklepy MR.DIY oferują szeroki wybór produktów w 10 głównych kategoriach, tj. artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz, majsterkowanie, artykuły elektryczne, akcesoria papiernicze i sportowe oraz inne (w tym zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria).

Fot. Materiały prasowe, / Zdjęcie ilustracyjne
Fot. Materiały prasowe, / Zdjęcie ilustracyjne

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA