Kolejna zagraniczna sieć handlowa wchodzi do naszego kraju. 23 listopada 2024 r. marka MR.DIY otwiera swój pierwszy sklep w Polsce. Tego dnia odbędzie się oficjalne otwarcie pierwszego w Polsce sklepu malezyjskiej sieci w Zabrzu. Polska będzie 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.
Malezyjska sieć handlowa MR.DIY rozpoczęła działalność w 2005 roku od sklepu z narzędziami. Dziś, po 19 latach funkcjonowania, może pochwalić się ponad 4 000 sklepami na całym świecie. Marka z sukcesami działa w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach, Bangladeszu, a także w Turcji oraz Hiszpanii.
Tym samym Polska oficjalnie staje się trzecim krajem europejskim, do którego wkracza. We wszystkich swoich sklepach marka obsługuje rocznie ponad 188 milionów klientów.
Pierwszy sklep sieci MR.DIY w Polsce będzie mieścił się w CH Platan w Zabrzu
„Wybór Centrum Handlowego Platan w Zabrzu na lokalizację naszego pierwszego sklepu w Polsce to świadoma decyzja i efekt analiz rynku, które jasno pokazują, jak mocno rozwojowym regionem jest Górny Śląsk.
Jesteśmy przekonani, że nasza oferta – zróżnicowana i przystępna cenowo – spotka się z zainteresowaniem mieszkańców miasta. Pragniemy stać się ulubionym miejscem codziennych zakupów dla całych rodzin, zarówno dla wszystkich okolicznych majsterkowiczów, jak i tych, którzy szukają niebanalnych artykułów do wyposażenia swoich domów” – tłumaczy Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju w MR.DIY Poland.
Klienci znajdą w nowym sklepie ponad 5000 produktów. Będzie się można tutaj zaopatrzyć m.in. w artykuły z kategorii majsterkowania, wyposażenia domu, elektryczne, biurowe, sportowe, samochodowe a także w biżuterię czy akcesoria kosmetyczne. Krótko mówiąc – każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Atrakcje na otwarcie
Równie ciekawie, co oferta sprzedażowa MR.DIY, zapowiada się oficjalne otwarcie sklepu w CH Platan. Marka przygotowała bowiem na tę okazję wiele atrakcji.
„Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas wielkie święto, stąd liczne atrakcje, jakie szykujemy dla naszych klientów – będą prezenty, konkursy z nagrodami, pokazy taneczne, rodzinne warsztaty. Przygotowujemy także ogromną instalację przedstawiającą Wielką Torbę – symbol naszej kampanii promocyjnej” – zapowiada Iwona Buchcic, Marketing Manager w MR.DIY w Polsce.
Podczas wydarzenia odwiedzający będą mieli okazję między innymi osobiście poznać znaną influencerkę – Mamę na obrotach, a także wziąć udział w licznych konkursach i zabawach, w których będzie można wygrać m.in. iPhone’a 16 oraz wiele innych wartościowych nagród i gadżetów.
Zaplanowane jest także iście spektakularne show taneczne w choreografii znanego tancerza Michała „MajKela” Kalkowskiego. Przeprowadzone zostaną także kreatywne warsztaty majsterkowania pt. „Zbuduj z rodziną własną półkę!”.
O sieci sklepów MR.DIY:
MR.DIY to pochodząca z Malezji marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, silnie obecna w Azji i rozwijająca się w Europie.
Obecnie posiada ponad 4000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji, Hiszpanii i w Polsce. Sklepy MR.DIY oferują szeroki wybór produktów w 10 głównych kategoriach, tj. artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz, majsterkowanie, artykuły elektryczne, akcesoria papiernicze i sportowe oraz inne (w tym zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki).
MR.DIY pozostaje wierny obietnicy dostarczania klientom „Zawsze Niskich Cen”. Firma nieustannie poszukuje innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych konsumentów, zapewniając, że każda osoba znajdzie wartość i satysfakcję w tym, co oferuje marka.