Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w PolsceMateriały prasowe

Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce

Orzech
Orzech
REKLAMA

Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.

– „Cieszy nas powodzenie biznesowe naszych partnerów, dobrze zakorzenionych w outletowej sieci sprzedaży, działających z nami od lat, którzy zwiększają powierzchnię sprzedaży. Witamy nowe marki, które dostrzegły potencjał obecności w najlepiej rozpoznawalnej sieci centrów outletowych w Polsce, gwarantując im wsparcie menadżerów NEINVER na wszystkich etapach współpracy” – podkreśla Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.

– „Nasz model biznesowy, sprawdzający się od lat na wielu rynkach europejskich, to jeden z ważnych elementów wspierających rozwój i powodzenie zarówno lokalnych partnerów jak i światowych marek” – dodaje.

FACTORY Kraków

Największe centrum outletowe w południowej Polsce, kontynuuje umacnianie pozycji czołowej destynacji zakupowej, rozwijając ofertę mody premium zarówno dla mieszkańców Małopolski jak i turystów. Centrum powitało markę Made in M., oferującą kolekcje od MaxMara Fashion Group, takie jak MaxMara, Marella, Max&Co i Pennyblack. W asortymencie nowego salonu outletowego znajdują się eleganckie i wygodne ubrania na wyjątkowe okazje oraz na co dzień, a także wybór akcesoriów, torebek i obuwia.

Baldinini, prestiżowa włoska marka obuwia premium, słynąca z wyrafinowanego stylu dla kobiet i mężczyzn, od sportowej elegancji po biznes oraz Wellensteyn, niemiecka marka odzieży wierzchniej, łącząca styl z funkcjonalnością, również dołączyły do oferty krakowskiego outletu. Nowe marki wzmocniły silny segment premium w FACTORY Kraków, który już obejmuje m.in. salony outletowe Karl Lagerfeld, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein i Lacoste.

Ponad 60% salonów outletowych krakowskiego outletu stanowią międzynarodowe marki, w tym globalni liderzy odzieży sportowej, tacy jak Nike, adidas, Puma czy New Balance. Na przełomie wiosny i lata, w centrum zadebiutuje kultowa, amerykańska marka GAP, z kolekcją codziennych ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Łącznie nowe otwarcia objęły ponad 700 m.kw. powierzchni handlowej, zwiększając atrakcyjność FACTORY Kraków jako najlepszej destynacji dla marek premium i międzynarodowych.

FACTORY Poznań 

Trzy dobrze znane marki znacząco zwiększą powierzchnię sklepów w FACTORY Poznań, wzmacniając obecność w outlecie. Levi’s zaprosi klientów do salonu w nowej odsłonie, niemal dwukrotnie większego, z szeroką ofertą dżinsów i ubrań codziennych na ponad 350 mkw.

Z kolei ponad 400 m.kw. powierzchni sprzedaży zajmie włoska marka Calzedonia, słynąca z wyjątkowej propozycji bielizny i odzieży domowej – w nowej odsłonie i w znacznie większym asortymencie. Polska marka galanterii skórzanej i akcesoriów podróżnych Puccini powiększy się w tym samym czasie do blisko 100 m.kw. To bardzo popularna w Polsce oferta toreb i walizek, słynąca z bardzo dobrego desingu i jakości, uzupełniona odzieżą i akcesoriami.

REKLAMA

Nowe salony i smaki w warszawskich FACTORY

FACTORY Annopol planuje zwiększenie powierzchni salonu New Balance, z odnowionymi wnętrzami i rozszerzonym asortymentem na powierzchni 300 m.kw. Centrum wciąż przyciąga zarówno międzynarodowe, jak i lokalne marki, zapowiadając nowe otwarcia, zmiany lokalizacji znanych sklepów i zwiększenie oferty w drugim kwartale roku, wzmacniając ich obecność i wzrost.

FACTORY Ursus, pierwszy obiekt NEINVER w Polsce, rozszerza ofertę mody i gastronomii. Po udanym debiucie w FACTORY Annopol, marka lifestyle’owa Mother Earth – oferująca odzież i akcesoria inspirowane naturą dla dzieci, rodziców i wszystkich, którzy cenią wygodny, stonowany styl – otworzy salon outletowy o powierzchni 100 m.kw. w FACTORY Ursus. W segmencie gastronomii, polska marka Gorąco Polecam wprowadzi do centrum swój popularny koncept, łączący piekarnię i kawiarnię, na powierzchni 180 mkw., zaprojektowaną w ciepłych tonacjach, z witrynami wychodzącymi na zewnątrz. Nowi operatorzy gastronomiczni zaproszą klientów w drugiej części roku, potwierdzając znaczenie tego obiektu w nowej miejskiej tkance Warszawy.

FACTORY Gliwice 

FACTORY Gliwice kontynuuje rozwój, obserwowany w ciągu ostatnich dwóch lat, stając się coraz ważniejszym miejscem obecności lokalnych i międzynarodowych marek.

W śląskim outlecie otwartych zostało niedawno kilka nowych sklepów, w tym jedyny na Śląsku i jeden z największych Mountain Warehouse w Polsce, o powierzchni prawie 700 mkw. W 2024 roku klientów zaprosiły również salony outletowe Guess Accessories o powierzchni 200 mkw. oraz nowy salon JACK&JONES o powierzchni 300 mkw., obok polskich marek modowych takich jak Giacomo Conti, Monnari i Franco Feruzzi. Patrząc w przyszłość, FACTORY Gliwice planuje dalsze wzmocnienie swojej oferty o trzy nowe otwarcia, które obejmą dodatkowe 1 500 m.kw. oraz następne 400 m.kw. przeznaczone dla branży restauracyjnej. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów ze Śląska, a nawet z Czech, FACTORY Gliwice potwierdza swoją rolę jako wysoko wydajny obiekt w portfolio NEINVER.

O firmie NEINVER:

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.

Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA