Wrocław zyskał nowy obiekt w międzynarodowym standardzie. W miejscu dawnego Hotelu Wieniawa powstał Four Points by Sheraton, należący do sieci Marriott International, zarządzany przez Polski Holding Hotelowy. Nowy obiekt oferuje 157 nowoczesnych pokoi w pięciu kategoriach - Classic, Superior, Deluxe, Premium oraz Apartament, restaurację i bar z nowoczesnym konceptem Best Brew opartym o piwa rzemieślnicze, a także sale konferencyjne Bravo i Alfa o łącznej powierzchni ponad 200 mkw.
• Dzięki tej inwestycji Polski Holding Hotelowy kontynuuje plan modernizacji portfela zarządzanych nieruchomości hotelowych, a także wzmacnia partnerstwo z globalną marką Marriott International.
• Marka Four Points by Sheraton należy do portfolio Marriott International i została zaprojektowana z myślą o nowoczesnych podróżnych, którzy szukają równowagi między pracą a odpoczynkiem.
• Hotele działające pod tym szyldem oferują gościom komfortowe pokoje, intuicyjną przestrzeń, strefę gastronomiczną serwującą posiłki najwyższej jakości, a także szybkie Wi-Fi.
Ponadto, marka skupia się także na zapewnieniu autentycznej atmosfery, lokalnych akcentów i przyjaznego, bezpretensjonalnego stylu. Four Points by Sheraton to miejsca, które wspierają efektywną pracę, ale też umożliwiają relaks w komfortowych warunkach – zarówno w zaciszu pokoju, jak i w stylowej przestrzeni publicznej, restauracji czy na tarasie. Charakterystycznym elementem marki jest również program Best Brews, w ramach którego goście mogą spróbować starannie wyselekcjonowanych lokalnych piw rzemieślniczych.
— Dzięki naszemu doświadczeniu i obecności renomowanej, globalnej marki Four Points by Sheraton Wrocław będzie przyciągał nie tylko turystów, ale również gości biznesowych. Zdecydowanymi zaletami są nowoczesność i ciekawy design, bliskość centrum, dobra komunikacja z lotniskiem, duży parking oraz rozbudowana oferta konferencyjna. Dodatkowym atutem jest fakt, że goście będą mogli korzystać z globalnego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, który ma aktualnie ponad 220 milionów członków na całym świecie. Nasza współpraca z międzynarodowym graczem, jakim jest Marriott International, ma na celu promocję Polski nie tylko w kontekście turystyki, ale także biznesu i łączenie lokalnych zasobów z globalnymi, nowoczesnymi trendami – mówi Marcin Ziobro, prezes PHH Hotele.
Za przygotowanie koncepcji i wykonanie projektu modernizacji bliźniaczych hoteli – Wieniawa we Wrocławiu i Ikar w Poznaniu odpowiedzialna jest pracownia architektoniczna Emkaa Architekci. Projekt wpasowuje się w charakter marki Four Points by Sheraton oraz spełnia wymogi klasyfikacji hoteli w standardzie 4 gwiazdek.



Lokalne akcenty, globalny impakt
Hotel Wieniawa funkcjonował w tym miejscu od lat 70. XX wieku. Jego charakterystyczna bryła przez dekady wpisywała się w panoramę południowego Wrocławia. Nowa inwestycja zachowuje rozpoznawalną formę obiektu, ale wypełnia ją zupełnie nową treścią. Wyposażenie, aranżacja wnętrz, a przede wszystkim standard obsługi – wszystko to zostało zaprojektowane zgodnie z wymaganiami globalnej sieci Marriott.
— Wrocławski rynek hotelowy jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce, dlatego też naturalnym dla nas jest chęć bycia jego częścią. W Four Points by Sheraton chcieliśmy zachować ducha tego miejsca poprzez nawiązanie do stylu modernistycznego, ale jednocześnie stworzyć obiekt, który sprosta oczekiwaniom współczesnych gości – zarówno tych z Polski, jak i z zagranicy. Jego otwarcie to także impuls dla lokalnego rynku pracy i biznesu. Zatrudnienie znalazło tu kilkadziesiąt osób, a współpraca z wrocławskimi firmami – dostawcami, agencjami i usługodawcami – buduje efekt mnożnikowy dla całej lokalnej gospodarki – mówi Łukasz Nowakowski, dyrektor Four Points by Sheraton Wrocław.
O inwestorze:
Polski Holding Hotelowy (PHH) to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa.
Ta warszawska firma od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Best Western Hotels & Resorts, Hilton International, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.