[Polska] Galeria Karuzela stawia na rozwój

Kajtman

Idea obiektów typu convenient pod marką Karuzela na dobre zakotwiczyła się na polskim rynku centrów handlowych. 2013 i 2014 rok wzbogacił ten rynek o cztery Karuzele w Biskupcu, Wodzisławiu Śląskim, Turku i Lubliocu. Inwestorzy zapowiadają kolejne lokalizacje.


Karuzele to galerie i parki handlowe rozwijane są w miejscowościach z wolumenem mieszkańców od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy. To obiekty z ofertą sklepów odpowiadających na podstawowe potrzeby mieszkańców: operator spożywczy, punkty usługowe i handlowe z każdego sektora.


Łączna powierzchnia otwartych obiektów to 20 tys. mkw. ze średnią odwiedzalnością na poziomie 300 tys. miesięcznie.


Kolejnym obiektem jest Karuzela we Wrześni, której budowa rozpoczyna się w marcu, a zostanie oddany do użytkowania w IV kwartale tego roku.

– „Cieszymy się, że proponowany przez nas format szybkich zakupów po drodze do domu sprawdza się i możemy nadal się rozwijać. Karuzela we Wrześni to nasz cel na obecny rok, ale pracujemy także nad kolejnymi projektami. Marka Karuzela zdobyła już zaufanie najemców, więc proces wynajmu naszych obiektów postępuje dynamicznie” – mówi Grzegorz Pękalski z firmy Retail Concept.


Firma Retail Concept, specjalizujesię w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Do głównych obszarów jej działalności należą: komercjalizacja i rekomercjalizacja centrów handlowych, opracowania koncepcji architektoniczno-handlowych, a także badania rynkowe dla planowanych i istniejących centrów handlowych. Firma reprezentuje również najemców w procesie rozwoju sieci sklepów.