Budowlana Firma Roku i Osobowość w branży – to dwa tytuły, które podczas Gali Builder Awards 2016 po raz kolejny powędrowały do rąk światowego lidera w produkcji wełny skalnej – firmy ROCKWOOL. Kapituła konkursu wyróżniła prezesa zarządu firmy – Andrzeja Kielara, wręczając mu tytuł Osobowości w branży.
Podczas warszawskiej Gali Builder Awards 2016, która odbyła się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, nagrodzono po raz XIV przedsiębiorstwa szczególnie wyróżniające się na rynku budowlanym. Laureatów jak co roku wybrała kapituła konkursu, w której skład wchodzą członkowie rady programowej i redakcji miesięcznika "Builder", pod przewodnictwem prof. Leonarda Runkiewicza z Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej. Przy ocenie brano pod uwagę takie kryteria jak: rzetelność działania, jakość produktów i usług, zewnętrzne rekomendacje firmy oraz jej pozycję w branży.
– Dokładamy wszelkich starań, by nasze działania były odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Troszczymy się o te indywidualne potrzeby i to one są przyczyną większości naszych inicjatyw. W tym wszystkim nie zapominamy jednak o kwestiach makroekonomicznych, o których myśleć należy z wyprzedzeniem – środowisko, otoczenie czy bezpieczeństwo energetyczne. Zdajemy sobie sprawę z dynamicznego rozwoju branży budowlanej oraz rosnącej świadomości wśród klientów. Dlatego też nieustannie analizujemy sytuację i wyznaczamy sobie nowe cele, rozwijamy się i tworzymy kolejne innowacyjne produkty. Pozycję lidera na rynku zawdzięczamy właśnie zaufaniu naszych klientów – Andrzej Kielar, prezes zarządu ROCKWOOL Polska.
Podczas gali prezes zarządu ROCKWOOL Polska – Andrzej Kielar został wyróżniony nagrodą Osobowość w branży. Nagrodę tę otrzymał w uznaniu za wkład w rozpowszechnianie wiedzy o efektywności energetycznej, ekologicznym budownictwie oraz dobrych praktykach w branży budowlanej.
– Tytuł ten umacnia mnie w przekonaniu, że nasza strategia jest właściwa. Zarządzanie takim przedsiębiorstwem to nie tylko satysfakcja, ale i ogromne wyzwanie by kontynuować tę pełną sukcesów tradycję. Wciąż idziemy naprzód – zakończyliśmy wartą 330 mln zł inwestycję w nową linię produkcji wełny skalnej, wprowadziliśmy nowe produkty i rozwiązania dla fasad i dachów płaskich, a to nie wszystko. W tym roku planujemy kolejne działania, które w znaczący sposób wpłyną na utrzymanie naszej pozycji na rynku. Tym co wyróżnia nas w branży budowlanej, jest szeroko rozumiana edukacja, skierowana do wykonawców, uczniów, studentów czy inwestorów – mówi Andrzej Kielar, prezes zarządu ROCKWOOL Polska.
ROCKWOOL to światowy lider w produkcji wełny skalnej, powszechnie wykorzystywanej w budownictwie, energetyce i ciepłownictwie. Swoją wysoką pozycję na rynku zawdzięcza produktom o doskonałej jakości, bogatej ofercie materiałów budowlanych, dedykowanych do konkretnych rozwiązań, lecz także działalności edukacyjnej w zakresie efektywności energetycznej. Rozpowszechnianiu tego tematu służy m.in. ogólnopolska kampania Szóste paliwo, realizowana przez firmę od kilku lat. Promuje ona optymalne rozwiązania w zakresie termoizolacji, pokazując korzyści ekonomicznego, ekologicznego i jednocześnie funkcjonalnego budowania, które ma pozytywny wpływ na rozwój polskiej gospodarki.