W miejscowości Stary Konik (powiat miński, gmina Halinów), tuż przy wschodniej granicy Warszawy i węźle autostrady A2, dobiega końca budowa centrum logistycznego GLP Warsaw VI Logistics Centre. Obiekt wyróżniają niestandardowe rozwiązania – konstrukcja dachu powstała w technologii drewnianej.
W miejscowości Stary Konik (w powiecie mińskim, w gminie Halinów), tuż przy wschodniej granicy Warszawy i węźle autostrady A2 trwa budowa centrum logistycznego wyróżniającego się ponadstandardowymi rozwiązaniami wpływającymi na ograniczenie śladu węglowego. Szczególną cechą projektu realizowanego przez GLP (inwestor i deweloper) oraz CFE Polska (generalny wykonawca) jest wykorzystanie na dużą skalę drewna jako materiału konstrukcyjnego.
GLP rozpoczęła realizację nowego centrum magazynowego w miejscowości Stary Konik, tuż przy wschodniej granicy Warszawy oraz węźle autostrady A2. W budynku oferującym 37 tys. mkw. powierzchni do wynajęcia, zastosowane zostaną rozwiązania, które przyczynią się do istotnego zmniejszenia emisji CO2 podczas eksploatacji, takie jak pompy ciepła, zwiększona izolacja oraz system smart metering.
Powrót pociągów po wieloletniej przerwie i zwiększenie dostępu do kolei zapewni inwestycja na linii nr 104 Chabówka – Nowy Sącz. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczynają modernizację kolejnego odcinka Klęczany – Nowy Sącz. W trakcie realizacji są także prace między Chabówką a Rabką Zaryte. Przedsięwzięcie przyczyni się do rozwoju kolei w regionie i wzrostu znaczenia ekologicznego środka transportu.
Przystanki Nowy Sącz Dąbrówka i Nowy Sącz Gorzków zwiększą dostęp do kolei. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę za blisko 12 mln zł netto na inwestycje w ramach Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025. Wcześniej zawarto już kontrakty na przystanki w Zatorze, Wolbromiu i Dąbrówce.