70% powierzchni Skałki jest już przedmiotem zaawansowanych negocjacji.
Projekt budowy centrum handlowego Skałka w Tychach nabiera tempa. Trwają już intensywne prace przy komercjalizacji obiektu – 70% powierzchni handlowej jest przedmiotem zaawansowanych negocjacji. W nadchodzących miesiącach do grona najemców centrum handlowego mają szansę dołączyć nowe firmy z branży mody, obuwia, akcesoriów, zdrowia i urody, sportu oraz elektroniki użytkowej. Ważnym atutem Skałki jest lokalizacja – w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania głównych arterii, ze znakomitym dostępem do środków komunikacji publicznej oraz w sercu sześciu osiedli mieszkaniowych.
Projekt budowy centrum handlowego Skałka w Tychach nabiera tempa. Trwają już intensywne prace przy komercjalizacji obiektu – 70% powierzchni handlowej jest przedmiotem zaawansowanych negocjacji. W nadchodzących miesiącach do grona najemców centrum handlowego mają szansę dołączyć nowe firmy z branży mody, obuwia, akcesoriów, zdrowia i urody, sportu oraz elektroniki użytkowej. Ważnym atutem Skałki jest lokalizacja – w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania głównych arterii, ze znakomitym dostępem do środków komunikacji publicznej oraz w sercu sześciu osiedli mieszkaniowych.
Edyta Potera, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL, informuje: „Prowadzimy zaawansowane rozmowy z najemcami z różnych branż – od mody, po sport i elektronikę z założeniem, że oferta centrum Skałka ma być atrakcyjna i w pełni dostosowana do potrzeb klientów. Skałka to inwestycja optymalnie zaplanowana pod względem wielkości, formatu, miksu branż i najemców, zgodna z oczekiwaniami konsumentów”.
Centrum Skałka to projekt budowy obiektu handlowego obejmującego istniejący już hipermarket Auchan, market budowlany OBI oraz szeroką ofertę modową, usługową i restauracyjną. Apollo-Rida planuje utworzenie nowoczesnego centrum handlowego składającego się z – oprócz wspomnianych Auchan i OBI – ok. 90 sklepów znanych polskich i międzynarodowych marek odzieżowych, lokali usługowych oraz gastronomicznych.
– „Skałka to typowo miejskie centrum handlowe – zlokalizowane w sercu miasta, ze świetnymi połączeniami komunikacyjnymi. Dookoła Skałki jest sześć dużych osiedli mieszkaniowych, a ich mieszkańcy, jak wynika z naszych badań, czekają na nowe sklepy” – dodaje Edyta Potera.
Docelowo Centrum Skałka będzie miało ok. 37 000 mkw. powierzchni GLA. Planowana jest również ciekawie zaaranżowana przestrzeń publiczna z fontannami i amfiteatrem pełniąca funkcję rozrywkową, kulturalną i integracyjną. Do dyspozycji gości będzie ponad 1400 miejsc parkingowych.
– „Tychy potrzebują takiego miejsca – nie tylko zakupowego – ale miejsca spotkań i przyjemnego spędzania czasu. Amfiteatr, kino letnie, oglądanie wydarzeń sportowych z pewnością będą się cieszyć zainteresowaniem mieszkańców” – komentuje Edyta Potera.
JLL jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację centrum handlowego Skałka.