REKLAMA
Znaleziono 3352 wyników
firma
Pokaż firmę
Intravi Sp. z o.o. Sp. K.
firma
Pokaż firmę
Forest Park D.Surynt R.Urbanik sp. k.
firma
Pokaż firmę
Rers Sp. z o.o. Sp. K.
firma
Pokaż firmę
IMMOBART Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
JAEKEL-BUD-TECH GORCZOWSKI Sp. K
firma
Pokaż firmę
AWI SP. Z O.O. SP. K.
firma
Pokaż firmę
Horizont Sp. z o.o. Sp. K.
firma
Pokaż firmę
Korporacja Logistyczna Jocek Wawryczuk Sp. K.
firma
Pokaż firmę
EDACH Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
DOMAPART Sp. z o.o. Sp. K.
firma
Pokaż firmę
REMEX Sp. z o.o. Sp. k
firma
Pokaż firmę
Gryfbud Sp. z o.o. Sp. k
firma
Pokaż firmę
Wille Miejskie Koźmicki - Mikołajewski Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Brava Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
REMEX Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
N.O.W.I. Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
Manilo Sp. z o.o. Sp. k.
firma
Pokaż firmę
IPM sp. z o.o. sp. k.
Pestkownica, Pestkownica 1
firma
Pokaż firmę
K&W DEVELOPER Sp. z o.o.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA