REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Goleniów] Goleniowski Park Przemysłowy (GPP)
Goleniów
[Kraków] Azory Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Azory Park
Kraków, Śródmieście
[Gdańsk] 7r Logistic Park Gdańskinwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] 7r Logistic Park Gdańsk
Kowale
[Kraków] Moto Park, ul. Rzepakowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Moto Park, ul. Rzepakowa
Kraków, Nowa Huta, Rzepakowa
3T Office Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
3T Office Park
Gdynia, Sportowa
LCube Park Wrocławinwestycja
Pokaż inwestycję
LCube Park Wrocław
Dobrzykowice, Żórawina, Usługowa
Rock Park Radominwestycja
Pokaż inwestycję
Rock Park Radom
Radom, Wacyn, Wandy Malczewskiej
W Warszawie królują food halle [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie królują food halle [ZDJĘCIA]
Choć Hala Koszyki, Hala Gwardii, Elektrownia Powiśle, Fabryka Norblina i Browary Warszawskie różnią się między sobą pod względem lokalizacji, najemców i menu, to mają jeden wspólny mianownik – skupiają lokalne społeczności. Doskonale wpisują się w ideę 15-minutowego miasta, ożywiają dzielnice i stają się sercem obiektów handlowych i projektów typu mixed-use. Inwestycja w nie może być kosztowna, ale odpowiednio zaplanowana i zarządzana, zwróci się z nawiązką – podsumowali eksperci podczas konferencji Urban Land Institute (ULI) Poland Places + Spaces.
[Warszawa] Grzybowska 85 – komfortowe apartamenty na Woli już w sprzedaży!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grzybowska 85 – komfortowe apartamenty na Woli już w sprzedaży!
Grzybowska 85 – to nowa inwestycja mieszkaniowa, którą do swojej oferty wprowadza ASBUD. W ramach no...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY + ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa tunelu średnicowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
CPK: Będą badania gruntu i wody pod przyszłym dworcem kolejowym i lotniskiemartykuł
Pokaż artykuł
CPK: Będą badania gruntu i wody pod przyszłym dworcem kolejowym i lotniskiem
Ponad 150 odwiertów, każdy o głębokości do 50 m, w rejonie projektowanego dworca kolejowego i terminala lotniska CPK wykona firma HPC POLGEOL, która zwyciężyła w postępowaniu na badania terenowe wody i gruntu z ofertą 5,9 mln zł netto. Wykonawca będzie miał czas na wykonanie prac do 30 czerwca 2025 r.
firma
Pokaż firmę
M-Alfa Osiedla Sp z o.o. Sp. K.-A.
P. B. M. i R. Budros Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
P. B. M. i R. Budros Sp. z o.o.
Gdańsk, Kozietulskiego 1
[Warszawa] Warszawa w oczekiwaniu na nowe projekty handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawa w oczekiwaniu na nowe projekty handlowe
W spokojnym 2014 r. podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Aglomeracji Warszawskiej pozostała pra...
Wrocław: Kąpielisko na terenie dawnej cegielni na Oporowie zmieni oblicze. Powstaje koncepcjaartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Kąpielisko na terenie dawnej cegielni na Oporowie zmieni oblicze. Powstaje koncepcja
Szczegółowe pomysły na zagospodarowanie terenu przy ulicy Harcerskiej pracownia MXL4 przedstawi jesz...
Rynek inwestycyjny w Polsce w 2023 roku pod presją sytuacji geopolitycznej oraz wysokich stóp procentowychartykuł
Pokaż artykuł
Rynek inwestycyjny w Polsce w 2023 roku pod presją sytuacji geopolitycznej oraz wysokich stóp procentowych
Według ekspertów BNP Paribas Real Estate Poland, którzy opublikowali raport „At A Glance – Rynek inwestycyjny w Polsce, IV kwartał 2023 roku”, Polska ma stabilne perspektywy ekonomiczne, ale sytuacja geopolityczna na świecie oraz utrzymujące się wysokie stopy procentowe w Europie nie sprzyjają szybkiemu odbudowaniu obrotów i dużym inwestycjom w nieruchomości komercyjne. Wyniki z ubiegłego roku potwierdziły spadek płynności w tym sektorze na krajowym rynku.
Półmetek drążenia trzeciego tunelu kolejowego między Żabieńcem a Kozinami w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Półmetek drążenia trzeciego tunelu kolejowego między Żabieńcem a Kozinami w Łodzi
Mniejsza maszyna TBM Faustyna wydrążyła już połowę trzeciego jednotorowego tunelu, który połączy stację Łódź Żabieniec z przystankiem Koziny. Na przystankach Koziny, Polesie i Śródmieście kontynuowane są roboty podziemne. Inwestycja otworzy aglomerację łódzką na nowe połączenia dalekobieżne, regionalne i podmiejskie. Przedsięwzięcie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 2 mld zł jest współfinansowane z FEnIKS.
Rozpoczęło się nasuwanie pierwszych segmentów estakady trasy S7 w Nowej Hucieartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się nasuwanie pierwszych segmentów estakady trasy S7 w Nowej Hucie
Rozpoczęło się nasuwanie pierwszych segmentów estakady będącej częścią budowanej w krakowskiej Nowej Hucie trasy S7. Obiekt będzie miał 1589 m długości i 20 m wysokości. Połączy okolice ul. Łowińskiego i Morcinka. Dziś jest to najdłuższa tego typu budowa w Polsce.
REKLAMA