REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Remont Trasy Zamkowejinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont Trasy Zamkowej
Szczecin, Nabrzeże Wieleckie
Będą kolejne inwestycje w infrastrukturę kolejową na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Będą kolejne inwestycje w infrastrukturę kolejową na Dolnym Śląsku
Pół roku intensywnych działań za nami. 100 mln zł. na odbudowę po powodzi na Dolnym Śląsku. Potencjał wyremontowanej za ponad 150 mln zł. linii Wrocław – Kłodzko – Międzylesie jest w pełni wykorzystywany. Teraz czas na kolejne wyzwania. Kolej na Dolnym Śląsku zyskuje nowe możliwości.
Warszawa: Tramwaj na Gocław - jest przetargartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Tramwaj na Gocław - jest przetarg
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji wykonawczej dla nowej linii tramwajowej w stolicy. Po tramwaju na Gocław rozpocznie się budowa trasy na Zieloną Białołękę.
W Komarnie pod Jelenią Górą powstanie Green Peak – wyjątkowa inwestycja w sercu Dolnego Śląska [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Komarnie pod Jelenią Górą powstanie Green Peak – wyjątkowa inwestycja w sercu Dolnego Śląska [WIZUALIZACJE]
Odskocznia w sercu Dolnego Śląska – krakowska firma buduje klimatyczne domy z widokiem na Sudety, Karkonosze i Izery. Green Peak to nietypowa inwestycja Money Square Investment. Spółka, która specjalizuje się przede w rewitalizacjach historycznych obiektów, tym razem postanowiła zbudować enklawę, która pozwoli uciec od zgiełku miasta.
Będzie nowa linia kolejowa na Mazowszu. Pociągi pojadą z Przasnysza do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Będzie nowa linia kolejowa na Mazowszu. Pociągi pojadą z Przasnysza do Warszawy
Mieszkańcy Północnego Mazowsza zyskają nowe połączenie kolejowe. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły postępowanie przetargowe na opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy linii kolejowej Zegrze – Przasnysz. Mieszkańcy Przasnysza, Makowa Mazowieckiego, Pułtuska i Serocka zyskają wygodny dojazd do stolicy. Projekt będzie realizowany w ramach Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.
Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
Z Włodawy i Łęcznej szybciej do Lublina – podpisano umowy na projekt linii kolejowej
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowy z wykonawcą dokumentacji projektowej dla budowy nowego połączenia kolejowego między Lublinem a Łęczną oraz rewitalizację linii kolejowej nr 81 Chełm – Włodawa. Wartość obu projektów w ramach programu Kolej Plus to ok. 1,2 mld zł.
[Toruń] Halę widowiskowo-sportową sfinansuje bankartykuł
Pokaż artykuł
[Toruń] Halę widowiskowo-sportową sfinansuje bank
Budowę powstającej w Toruniu hali widowiskowo-sportowej częściowo sfinansuje bank. Pekao SA przygoto...
[Wrocław] Archicom w programie Mieszkanie Dla Młodychartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Archicom w programie Mieszkanie Dla Młodych
Pochodzisz z Wrocławia i szukasz swojego pierwszego mieszkania, ale masz za mało pieniędzy w portfel...
[Wrocław] We Wrocławiu wzięli się za usuwanie azbestuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] We Wrocławiu wzięli się za usuwanie azbestu
Do końca listopada z wrocławskich budynków zniknie 260 ton azbestu. To tylko kropla w morzu potrzeb...
[wielkopolskie] Wschodnia 19 nadal z MdM-emartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Wschodnia 19 nadal z MdM-em
Liczba mieszkań dostępnych w ramach rządowego programu Mieszkanie dla Młodych gwałtownie spadła. Wyc...
[Poznań] MdM w centrum Rataj? Możliweartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] MdM w centrum Rataj? Możliwe
Program Mieszkanie dla Młodych cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Deweloperzy walczą o klie...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA