REKLAMA
Znaleziono 9 wyników
PLP - Prusice Logistic Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
PLP - Prusice Logistic Park
Prusice, Polna
Nowy inwestor na rynku przemysłowym Dolnego Śląska [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy inwestor na rynku przemysłowym Dolnego Śląska [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]
Na Dolnym Śląsku pojawi się nowy inwestor. Zamierza zrealizować duży projekt w północnej części regionu. W Prusicach, przy drodze S5 Poznań-Wrocław, w powiecie trzebnickim, powstanie centrum logistyczne o powierzchni ok. 85 000 mkw.
[wielkopolskie] Na pewnym gruncieartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Na pewnym gruncie
Okna z widokiem na tereny zielone, cisza, spokój, to urzeczywistnienie marzeń tych, którzy planują w...
Elektryfikacja poprawi przepustowość na trasie Lublin Główny – Stalowa Wolaartykuł
Pokaż artykuł
Elektryfikacja poprawi przepustowość na trasie Lublin Główny – Stalowa Wola
Na stacji w Kraśniku PKP PLK S.A. zamontują sieć trakcyjną nad torem nr 4. Elektryfikacja poprawi przepustowość na trasie Lublin Główny – Stalowa Wola, dzięki czemu będzie mogło jeździć więcej pociągów towarowych. Podpisaliśmy umowę na prace, których rozpoczęcie planowane jest w trzecim kwartale 2024 roku. Projekt za ok. 1 mln zł jest częścią Krajowego Programu Kolejowego.
Pociągi jeżdżą już po dwóch torach na nowym moście na szlaku Częstochowa Gnaszyn – Częstochowa Stradomartykuł
Pokaż artykuł
Pociągi jeżdżą już po dwóch torach na nowym moście na szlaku Częstochowa Gnaszyn – Częstochowa Stradom
Dzięki wymianie mostów na szlaku Częstochowa Gnaszyn – Częstochowa Stradom na linii Częstochowa – Opole sprawniejsze i bezpieczniejsze są podróże i przewóz towarów. Zakończyły się prace przy montażu przęseł uzyskanych z mostu kolejowego w Krakowie. Od 27 października pociągi kursują dwoma torami. Wartość zadania realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. to ponad 10 mln zł ze środków budżetowych.
Pociągi do Warszawy Zachodniej pojadą dwoma torami podmiejskiej linii średnicowej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pociągi do Warszawy Zachodniej pojadą dwoma torami podmiejskiej linii średnicowej [ZDJĘCIA]
W Warszawie od poniedziałku 9 stycznia pociągi znów pojadą dwoma torami podmiejskiej linii średnicowej. Wykonano ważny etap budowy połączenia pomiędzy podmiejską i dalekobieżną linią średnicową. Prace realizowane są w zakresie przebudowy Warszawy Zachodniej. Największa inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie za ok. 2 mld zł netto, jest współfinansowana ze środków unijnych POIiŚ.
Rozpoczęła się budowa nowego przystanku na linii kolejowej Wrocław – Opole [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęła się budowa nowego przystanku na linii kolejowej Wrocław – Opole [ZDJĘCIA]
Rozpoczęła się budowa przystanku na linii kolejowej Wrocław – Opole. Dodatkowy dostęp do kolei ułatwi podróże. Mieszkańcom szerokie przejście podziemne zapewni lepszą komunikację w mieście. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują prace w technologii ograniczającej zmiany w kursowaniu pociągów. Z nowego przystanku podróżni skorzystają w drugiej połowie 2025 r.
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów
Tunel kolejowy na ważnej linii Wrocław - Jelenia Góra koło Trzcińska (Dolny Śląsk) zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów. Dziewiętnastowieczny obiekt zostanie wzmocniony i poszerzony. Wykorzystana będzie nowoczesna technologia robót. Zwiększy się możliwość organizacji połączeń. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na roboty za blisko 85 mln zł netto. Finasowanie zapewniają środki budżetowe.
Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z kilkunastu inwestycji PKP PLK. Środki z KPO na kolej chce wydać efektywnieartykuł
Pokaż artykuł
Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z kilkunastu inwestycji PKP PLK. Środki z KPO na kolej chce wydać efektywnie
Ministerstwo Infrastruktury dokonało przeglądu projektów planowanych do wdrożenia przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA, finansowanych z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO). Efektem tych prac jest decyzja o zmianie sposobu zagospodarowania części środków zaplanowanych na ten cel. Zostaną one przeznaczone na realizację projektów PLK SA, dzięki którym osiągnięte zostaną lepsze efekty dla rozwoju sieci kolejowej w Polsce.
REKLAMA