REKLAMA
Znaleziono 1511 wyników
[Wrocław] Panattoni wybuduje nowe wielkie centrum dystrybucyjno-magazynoweartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Panattoni wybuduje nowe wielkie centrum dystrybucyjno-magazynowe
Jedna z największych na świecie firm zajmujących się budową centrów logistycznych i magazynowych Pan...
Polski software house stawia na Wrocław. Otwiera biuro w MidPoint 71artykuł
Pokaż artykuł
Polski software house stawia na Wrocław. Otwiera biuro w MidPoint 71
Jeden z najszybciej rozwijających się software house’ów w Polsce – firma Scalo – stawia na stolicę Dolnego Śląska. Firma zdecydowała się ulokować swój wrocławski oddział w biurowcu MidPoint 71 przy ul. Powstańców Śląskich.
Segro Business Park Warsaw Okęcie z kompletem najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Segro Business Park Warsaw Okęcie z kompletem najemców
Segro Business Park Warsaw Okęcie został w pełni wynajęty. Najnowszym najemcą obiektu została spółka Sweet Gallery, właściciel gastronomicznych punktów franczyzowych, takich jak Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab.
Vastint rozpoczyna w Poznaniu swoją pierwszą inwestycję PRS w Polsce [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Vastint rozpoczyna w Poznaniu swoją pierwszą inwestycję PRS w Polsce [WIZUALIZACJE]
Vastint Poland rozpoczyna realizację swojego pierwszego projektu w sektorze PRS. Projekt mieszkaniowy Pastelowo powstanie przy ul. Pastelowej w Poznaniu, w bezpośrednim sąsiedztwie kompleksu Business Garden. Osiedle obejmuje 255 mieszkań, które będą w całości przeznaczone na wynajem długoterminowy.
Bricomarché otwiera kolejny sklep na Mazowszuartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché otwiera kolejny sklep na Mazowszu
Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród” kontynuuje ekspansję i otwiera 191 punkt w Polsce. Nowy sklep startuje 8 listopada br., mieści się w Garwolinie (woj. mazowieckie). Otwarcie to kolejny krok na dynamicznej ścieżce rozwoju szyldu, umacniający silną pozycję marki na polskim rynku DIY.
Haribo otworzyło we Wrocławiu drugi sklep w Polsce [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Haribo otworzyło we Wrocławiu drugi sklep w Polsce [ZDJĘCIA]
Marka Haribo będąca światowym liderem żelek owocowych i wyrobów z lukrecji otworzyła swój drugi sklep w Polsce. Sklep zlokalizowany jest we Wrocławiu.
Marka modowa Medicine otworzyła pierwszy salon w Piotrkowie Trybunalskimartykuł
Pokaż artykuł
Marka modowa Medicine otworzyła pierwszy salon w Piotrkowie Trybunalskim
Kolejna modowa marka dołączyła do grona najemców galerii handlowo-rozrywkowej Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. Medicine otworzyło pierwszy salon w tym mieście. Marka stawia na kreatywność, pasje i zaskakujące współprace z artystami.
Dwie polskie marki modowe nowymi najemcami Galerii Wołominartykuł
Pokaż artykuł
Dwie polskie marki modowe nowymi najemcami Galerii Wołomin
Do grona nowych najemców Galerii Wołomin pod Warszawą dołączył Estilo Butik. Wkrótce swój salon otworzy również marka Greenpoint. Na klientów centrum czekają najnowsze, jesienne stylizacje i wysokiej jakości odzież oraz galanteria.
Deweloperzy przechodzą na zieloną stronę mocyartykuł
Pokaż artykuł
Deweloperzy przechodzą na zieloną stronę mocy
Coraz więcej firm deweloperskich oferuje zielone produkty. Dzięki unijnym regulacjom zrównoważonych inwestycji będzie coraz więcej. Taskonomia – to potoczna nazwa rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ws. ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje. Dziś jest odmieniana przez wszystkie przypadki wśród największych graczy na rynku nieruchomości.
Międzynarodowy fundusz planuje dużą inwestycję w centrum Wrocławiaartykuł
Pokaż artykuł
Międzynarodowy fundusz planuje dużą inwestycję w centrum Wrocławia
Po wielu latach ma szansę zostać zabudowana pusta działka po wyburzonym kilkanaście lat temu niedokończonym, wielkim parkingu wielopoziomowym w samym centrum Wrocławia. Chodzi o trójkątną działkę przy ul. Kolejowej.
W Częstochowie powstanie nowa fabryka automotiveartykuł
Pokaż artykuł
W Częstochowie powstanie nowa fabryka automotive
Firma Panattoni Europe planuje wybudować przy ul. Bojemskiego halę przemysłowo-magazynowo-usługową dla sektora motoryzacyjnego. Rocznie ma powstawać w niej 10 mln tarcz hamulcowych. Zatrudnienie powinno tam znaleźć 60 osób.
Czescy inwestorzy kupili park logistyczny pod Rzeszowemartykuł
Pokaż artykuł
Czescy inwestorzy kupili park logistyczny pod Rzeszowem
Kolejna duża transakcja na rynku powierzchni magazynowo-logistycznym w Polsce. Tym razem dotyczy południowo-wschodniej części naszego kraju. Kajima Properties Europe (KPE) sfinalizowała sprzedaż parku logistycznego w Rzeszowie o powierzchni 33 tys. metrów kwadratowych.
Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzonych w konkursie CEEQA 2012 INDUSTRY AWARDSartykuł
Pokaż artykuł
Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzonych w konkursie CEEQA 2012 INDUSTRY AWARDS
 Stadion Narodowy w Warszawie niekwestionowanym zwycięzcą spośród polskich projektów nagrodzony...
Morski Terminal Przeładunkowy Produktów Ropopochodnychinwestycja
Pokaż inwestycję
Morski Terminal Przeładunkowy Produktów Ropopochodnych
Gdańsk, Sztutowska
[Wrocław] Kamień węgielny pod Centrum Inżynieryjno-Aplikacyjne firmy Balluffartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kamień węgielny pod Centrum Inżynieryjno-Aplikacyjne firmy Balluff
Nowoczesna, ascetyczna architektura, dwie kondygnacje, pomieszczenia szkoleniowo-prezentacyjne dla k...
Arete Investment Group kupiła duży park magazynowy na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Arete Investment Group kupiła duży park magazynowy na Dolnym Śląsku
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości magazynowych w Polsce. Tym razem w województwie dolnośląskim. Realizowany wspólnie przez Panattoni i Kajima Europe park magazynowy w Zgorzelcu przeszedł w ręce nowego właściciela - Arete Investment Group, ogólnoeuropejskiej firmy, która specjalizuje się w zarządzaniu aktywami. W swoim portfolio posiada obiekty magazynowe m.in. w Czechach i na Słowacji.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
[Wrocław] Na Przedmieściu Oławskim trwa budowa pierwszych soft loftów we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na Przedmieściu Oławskim trwa budowa pierwszych soft loftów we Wrocławiu
Budowa jedynych soft loftów przy ulicy Kościuszki we Wrocławiu trwa. Deweloper rozpoczął pierwszy et...
[Poznań] Oficjalny sklep kibica Lecha Poznań otwiera się w Galerii Pestkaartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Oficjalny sklep kibica Lecha Poznań otwiera się w Galerii Pestka
Do grona najemców Galerii Pestka dołącza Oficjalny Sklep Kibica KKS Lecha Poznań. Będzie to pierwszy...
[pomorskie] Nowy zarządca Galerii Rumiaartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Nowy zarządca Galerii Rumia
Z dniem 1 stycznia 2017 r. Savills przejął w zarządzanie Galerię Rumia w województwie pomorskim. Wła...
REKLAMA