REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Remont dworca kolejowego w Dąbrowie Górniczejinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont dworca kolejowego w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza, Kolejowa
inwestycja
Pokaż inwestycję
Inwestycja mieszkaniowa, ul. Kopernika 71
Gdynia, Kopernika 71
Wieżowiec Złota 48/54inwestycja
Pokaż inwestycję
Wieżowiec Złota 48/54
Warszawa, Złota 48/54
Falochrony osłonowe w Porcie Gdyniainwestycja
Pokaż inwestycję
Falochrony osłonowe w Porcie Gdynia
Gdynia, Rotterdamska 9
S1 Oświęcim - Dankowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
S1 Oświęcim - Dankowice
Oświęcim
Arche Kraków Czyżynyinwestycja
Pokaż inwestycję
Arche Kraków Czyżyny
Kraków, Stanisławy Wysockiej 8
[Wrocław] Budynek "Legnicka 17"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Budynek "Legnicka 17"
Wrocław, Stare Miasto
Budowa nowej fabryki Grupy Azoty S.A. w Policach pod Szczecinem na finiszu. Będzie największą w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Budowa nowej fabryki Grupy Azoty S.A. w Policach pod Szczecinem na finiszu. Będzie największą w Europie Środkowo-Wschodniej
Budowa nowej fabryki Grupy Azoty S.A. na finiszu. Polimery Police – jedna z największych inwestycji europejskiego przemysłu chemicznego osiągnęła na koniec stycznia już ponad 99% zaawansowania. Projekt ma znaczenie strategiczne dla krajowej gospodarki i zwiększy dynamikę rozwoju polskiego segmentu tworzyw sztucznych. Będą to największe zakłady przemysłowe produkcji propylenu i polipropylenu w Europie Środkowo-Wschodniej.
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna buduje nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna buduje nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa w Wielkopolsce
Kolejna inwestycja Dino Polska S.A. Tym razem jednak nie będzie to nowe centrum logistyczne, tylko nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa. Buduje go spółka Agro-Rydzyna, należąca do Dino.
REGESTA S.A. polski operator logistyczny dokonuje ekspansji i wynajmuje 33 000 mkw. w Panattoni Park Ruda Śląska Vartykuł
Pokaż artykuł
REGESTA S.A. polski operator logistyczny dokonuje ekspansji i wynajmuje 33 000 mkw. w Panattoni Park Ruda Śląska V
Firma REGESTA S.A., specjalizująca się w świadczeniu usług logistycznych, zostanie najemcą jednego z dwóch obiektów na terenie centrum dystrybucyjnego Panattoni Park Ruda Śląska V. Spółka wynajęła 33 000 mkw. w magazynie, który zostanie dostosowany do jej potrzeb zgodnie ze strategią dywersyfikacji i umożliwi rozwój logistyki kontraktowej oraz oferowanie klientom szerokiego wachlarza najwyższej jakości usług logistycznych. Jest to pierwszy tak duży magazyn tej firmy, przy którym znajdzie się miejsce także na bazę jej floty samochodowej. W procesie wyboru lokalizacji oraz negocjacji warunków umowy najmu najemcę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
W Krakowie trwa budowa hali serwisowej Kolei Małopolskich [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa hali serwisowej Kolei Małopolskich [ZDJĘCIA]
W Krakowie, w dzielnicy Krowodrza przy ul. Składowej trwa budowa hali serwisowej Koeli Małopolskich. W obiekcie obsługiwane będą pociągi własne i innych przewoźników. Wartość inwestycji wynosi blisko 92,4 mln zł.
Na terenie lotniska CPK powstanie ponad 100-metrowa wieża kontroli ruchu artykuł
Pokaż artykuł
Na terenie lotniska CPK powstanie ponad 100-metrowa wieża kontroli ruchu
Wieżę kontroli ruchu na lotnisku CPK zaprojektuje polskie biuro JSK Architekci. Obok terminalu pasażerskiego może to być jeden z najbardziej rozpoznawalnych obiektów nowego lotniska. Będzie to też najwyższy tego typu budynek w Polsce. Wieża może mieć nawet 105 metrów wysokości. Wartość kontraktu architektów to 15,5 mln zł netto.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
REKLAMA