REKLAMA
Znaleziono 2984 wyników
Pogodna 39inwestycja
Pokaż inwestycję
Pogodna 39
Warszawa, Pogodna 39
Trzcińska 95inwestycja
Pokaż inwestycję
Trzcińska 95
Skierniewice, Trzcińska 95
Sikorskiego Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Sikorskiego Vita
Warszawa, Mokotów, Sikorskiego 7
metraże
60 - 60 m2
Zakład produkcyjny CADesigner Engineeringinwestycja
Pokaż inwestycję
Zakład produkcyjny CADesigner Engineering
Rybnik, Ekonomiczna
Mocha Towerinwestycja
Pokaż inwestycję
Mocha Tower
Warszawa, Ostrobramska 65/67
Budynek socjalno-biurowy Bahlsen Polskainwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek socjalno-biurowy Bahlsen Polska
Skawina, Józefa Piłsudskiego 1
inwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum ratowniczo-gaśnicze, ul. Warszawska
Nowy Dwór Gdański, Warszawska
S11 Ostrów Wielkopolski – Kępnoinwestycja
Pokaż inwestycję
S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno
Ostrów Wielkopolski
Obwodnica Nowego Korczyna inwestycja
Pokaż inwestycję
Obwodnica Nowego Korczyna
Nowy Korczyn
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego
Katowice, Wojewódzka
Przebudowa ulicy Unrugainwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa ulicy Unruga
Gdynia, Unruga
Przedsiębiorcy nie udźwigną kosztów związanych z podwyższeniem pensji minimalnej [LIST OTWARTY PIH]artykuł
Pokaż artykuł
Przedsiębiorcy nie udźwigną kosztów związanych z podwyższeniem pensji minimalnej [LIST OTWARTY PIH]
Polska Izba Handlu, organizacja zrzeszająca około 30 tys. sklepów prowadzonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców, zwraca uwagę, że podwyższenie wysokości pensji minimalnej od 1 stycznia 2025 r. do 4666 zł będzie obciążeniem, którego nie udźwigną przedsiębiorcy MŚP.
Pracodawcy w Polsce chcą zatrudniać specjalistów z Ukrainyartykuł
Pokaż artykuł
Pracodawcy w Polsce chcą zatrudniać specjalistów z Ukrainy
77% pracodawców w badaniu przeprowadzonym przez Antal deklaruje chęć zatrudnienia pracowników z Ukrainy również na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Wakaty czekają w praktycznie wszystkich działach firm. Możliwość zatrudnienia ukraińskich pracowników według badanych przełoży się zarówno w krótko jak i długoterminowej perspektywie pozytywnie na polski rynek pracy.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
Magazyn Bawełny w Łodzi otrzymał ekologiczny certyfikat BREEAM na najwyższym poziomie Outstandingartykuł
Pokaż artykuł
Magazyn Bawełny w Łodzi otrzymał ekologiczny certyfikat BREEAM na najwyższym poziomie Outstanding
A&A Holding poinformował o przyznaniu projektowi budynku Magazyn Bawełny w Łodzi certyfikatu ekologicznego BREEAM na najwyższym poziomie Outstanding. To ważne potwierdzenie najwyższych standardów projektowania oraz profesjonalnego podejścia Inwestora do standardów ekologicznych i ESG.
Rewolucja czy ewolucja – jak Polacy korzystają dziś z biur? [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rewolucja czy ewolucja – jak Polacy korzystają dziś z biur? [RAPORT]
Pomimo zmian w modelach pracy wciąż aż 84% pracowników odwiedza biura przynajmniej raz w tygodniu, a 61% pracuje wyłącznie stacjonarnie – wynika z najnowszego raportu „UX OFFICE W POLSCE. Biura przyjazne użytkownikom. Kwestie wpływające na użyteczność i odbiór środowiska pracy” opublikowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield. Na czym zależy dziś pracownikom w kontekście biura?
Bliska Wola w Warszawie jako modelowy przykład nowoczesnej dzielnicy biurowejartykuł
Pokaż artykuł
Bliska Wola w Warszawie jako modelowy przykład nowoczesnej dzielnicy biurowej
Podstrefa biurowa Centrum-Zachód, wokół Ronda Daszyńskiego, to najdynamiczniej rozwijający się obszar na biurowej mapie Warszawy, gdzie koncentruje się 70% nowo powstającej powierzchni biurowej. Na koniec 2023 r. całkowita podaż tej lokalizacji wyniosła około 1,12 mln mkw., podczas gdy popyt osiągnął wartość niemal 170 000 mkw. Jakie znaczenie dla Warszawy ma dziś Bliska Wola? Jakie wydarzenia i decyzje wpłynęły na szybki rozwój tej lokalizacji? Największa polska firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych AXI IMMO prezentuje specjalną publikację „Co nadaje rytm biurowej Warszawie?”.
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych ceniąc sobie dobrą znajomość przestrzeni, co gwarantuje sprawne i szybkie zakupy.
REKLAMA