REKLAMA
Znaleziono 46 wyników
Pod Warszawą powstaje nowy park handlowy Gliniankaartykuł
Pokaż artykuł
Pod Warszawą powstaje nowy park handlowy Glinianka
Pod Warszawą, w miejscowości Łubna, w gminie Góra Kalwaria (powiat piaseczyński), powstaje nowy park handlowy Glinianka. Inwestycja realizowana jest przez spółkę z grupy REDKOM Development – dewelopera z wieloletnim doświadczeniem, który realizuje projekty w branżach retail, logistycznej i mieszkaniowej.
Europejska nagroda architektoniczna dla Ozimska Park Opoleartykuł
Pokaż artykuł
Europejska nagroda architektoniczna dla Ozimska Park Opole
Projekt parku handlowego Ozimska Park Opole przygotowany przez poznańską pracownię MODO Architektura zwyciężył w konkursie European Property Awards w kategorii „Retail Architecture Poland”.
Do grona najemców Ozimska Park w Opolu dołącza duża niemiecka sieć dyskontówartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców Ozimska Park w Opolu dołącza duża niemiecka sieć dyskontów
Dobiega końca budowa obiektu handlowego Ozimska Park w Opolu. Do grona najemców dołącza niemiecka sieć dyskontów Woolworth, która zajmie blisko 1 500 mkw. powierzchni obiektu. Będzie to kolejny w Polsce park handlowy zrealizowany w miejscu dawnego projektu galerii handlowej z hipermarketem Tesco.
Kolejny park handlowy w Polsce dołączył do portfela BIG Polandartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny park handlowy w Polsce dołączył do portfela BIG Poland
29 czerwca Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy zmienił nazwę na BIG Łubna. Po przejęciu przez BIG Poland w kwietniu tego roku od REDKOM Development, jest to już trzeci po Lubinie i Andrychowie park handlowy, który dołączył do portfela BIG w Polsce.
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 latartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstało 800 nowych obiektów handlowych w ciągu ostatnich 20 lat
Od wejścia Polski do Unii Europejskiej na rynku detalicznym powstało ponad 800 obiektów handlowych, co odpowiadało za powiększenie całkowitych zasobów o blisko 13 mln mkw. Sektor handlowy w ciągu ostatnich 20 lat dynamicznie się rozwijał odpowiadając na bieżące potrzeby rynku. Wskazuje na to różnica w udziale poszczególnych formatów w całkowitej podaży, która jest wynikiem zmian zachowań zakupowych i postępu technologicznego.
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejneartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jest sporo nowych parków handlowych i miejsce na kolejne
Parki handlowe zwiększają potencjał w sektorze i umacniają swoją pozycję na rynku. Rośnie grupa inwestorów realizujących projekty w tym formacie.
REKLAMA