REKLAMA
Znaleziono 4 wyniki
W centrum handlowym Westfield Mokotów ruszają dwa zmienione salony marek Grupy VRGartykuł
Pokaż artykuł
W centrum handlowym Westfield Mokotów ruszają dwa zmienione salony marek Grupy VRG
W marcu, w Westfield Mokotów ruszają dwa zmienione salony marek Grupy VRG. W blisko czterokrotnie powiększonym salonie W. KRUK pojawi się po raz pierwszy w Polsce najnowszy koncept marki Rolex. Wólczanka startuje ze sklepem wielkoformatowym oraz butikiem Wólczanka Premium, wyspecjalizowanym w koszulach. Aby zmieścić rosnącą kolekcję kobiecą, do około 240 mkw. urośnie też jeszcze w tym półroczu salon Vistuli (otwarcie planowane jest w czerwcu).
Dwie znane marki z nowymi salonami w najnowszych konceptach w Westfield Mokotówartykuł
Pokaż artykuł
Dwie znane marki z nowymi salonami w najnowszych konceptach w Westfield Mokotów
Nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA