REKLAMA
Znaleziono 8574 wyników
firma
Pokaż firmę
KGHM Polska Miedź
firma
Pokaż firmę
Echo Polska Properties
firma
Pokaż firmę
BEG Ingenierie Polska
firma
Pokaż firmę
UBM Development Polska
TST Group Polskafirma
Pokaż firmę
TST Group Polska
Kraków, Karola Łowińskiego 7e
firma
Pokaż firmę
Alfa-Bet Polska
firma
Pokaż firmę
Strategic Logistics Polska
firma
Pokaż firmę
Liebrecht & wooD Polska
firma
Pokaż firmę
Grupo Lar Polska
firma
Pokaż firmę
GM Roads Polska
firma
Pokaż firmę
Nuvalu Retail Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Opera Królewska
firma
Pokaż firmę
BC&O Polska
firma
Pokaż firmę
Heidelberg Materials Polska
firma
Pokaż firmę
Aldesa Construcciones Polska
firma
Pokaż firmę
Polska Grupa Biogazowa
firma
Pokaż firmę
Żabka Polska S.A.
firma
Pokaż firmę
Eiffage Immobilier Polska
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Essentielinwestycja
Pokaż inwestycję
Essentiel
Warszawa, Białołęka, Talarowa
REKLAMA