REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Krakowie trwa budowa Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. Inwestycja realizowana jest w dzielnicy Czyżyny przy ulicy alei Bora-Komorowskiego. Koszt budowy Małopolskiego Centrum Nauki wraz z wyposażeniem to 226 mln zł. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej.
[mazowieckie] 25 firm chce budować obwodnicę Marekartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] 25 firm chce budować obwodnicę Marek
Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad udało się wreszcie zebrać wnioski o dopuszczenie do u...
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka linii M2 warszawskiego metra? [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Miesiąc temu 14 sierpnia, na Bemowie rozpoczęło się drążenie tuneli ostatniego odcinka linii M2. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączy dwie nowe budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie ostatniego odcinka II linii warszawskiego metra? [FILM]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra [FILMY]
W Warszawie powstaje ostatni odcinek II linii metra. Trwa drążenie tuneli. Tarcza TBM Anna ma w pierwszym etapie prac do pokonania nieco ponad 1060 metrów. W ten sposób połączone zostaną dwie nowe, budowane stacje – Karolin i Chrzanów.
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego podziemnego przystanku kolejowego Łódź Koziny [FILM + ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
[śląskie] Jaworzno: ruszyła przebudowa ul. Św. Barbaryartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Jaworzno: ruszyła przebudowa ul. Św. Barbary
Ruszył kompleksowy remont ul. Św. Barbary, a także budowa wjazdu na parking pod halą widowiskowo-sp...
[śląskie] MLP Group sprzedało dwa parki logistyczne za 90 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] MLP Group sprzedało dwa parki logistyczne za 90 mln euro
Deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych sprzedał niemieckiemu funduszowi inwestycyjnemu Deka...
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Gdynia] Osiedle "Shiraz Park"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdynia] Osiedle "Shiraz Park"
Pogórze
[Polska] Rośnie popyt na nowoczesne powierzchnie biurowe w Polsce. Aktywność deweloperów ciągle wysokaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rośnie popyt na nowoczesne powierzchnie biurowe w Polsce. Aktywność deweloperów ciągle wysoka
Jones Lang LaSalle podsumowuje polski rynek nieruchomości biurowych na koniec IV kw. 2012 r. Eksper...
Tertium Business Park Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Tertium Business Park A
Kraków, Śródmieście, Lublańska 34
całkowita powierzchnia
12370 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.20
Tertium Business Park Binwestycja
Pokaż inwestycję
Tertium Business Park B
Kraków, Śródmieście, Lublańska 34
dostępna powierzchnia
8765 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.20
Tertium Business Park Cinwestycja
Pokaż inwestycję
Tertium Business Park C
Kraków, Śródmieście, Lublańska 34
całkowita powierzchnia
13350 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.20
Plac zabaw, ul. Mrągowskainwestycja
Pokaż inwestycję
Plac zabaw, ul. Mrągowska
Wrocław, Fabryczna, Mrągowska
REKLAMA