REKLAMA
Znaleziono 787 wyników
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnikartykuł
Pokaż artykuł
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnik
Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka.
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]
W maju Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka. Zapraszamy do obejrzenia FILMU – wizualizacji odcinka S8, od nowego węzła Kobierzyce Północ (początek/koniec Obwodnicy Autostradowej Wrocławia) do Łagiewnik.
SEGRO Logistics Park Strykówinwestycja
Pokaż inwestycję
SEGRO Logistics Park Stryków
Park magazynowy P3 Poznańinwestycja
Pokaż inwestycję
Park magazynowy P3 Poznań
Robakowo, Żernicka 22
Zbójnickainwestycja
Pokaż inwestycję
Zbójnicka
Szczecin, Gumieńce, Zbójnicka
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowego
W 2016 roku warszawski rynek powierzchni biurowej przekroczył 5 mln m kw. Wysoka dynamika wzrostu i...
Zielone światło dla budowy kolejnego odcinka drogi Via Carpatia (S19 Miejsce Piastowe – Dukla)artykuł
Pokaż artykuł
Zielone światło dla budowy kolejnego odcinka drogi Via Carpatia (S19 Miejsce Piastowe – Dukla)
Wojewoda Podkarpacki wydał decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla ponad 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 między węzłami Miejsce Piastowe i Dukla. Decyzja ta ma rygor natychmiastowej wykonalności, co umożliwia niezwłoczne rozpoczęcie robót budowlanych.
Rusza budowa kolejnego odcinka szlaku VIa Carpatia na Podkarpaciuartykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa kolejnego odcinka szlaku VIa Carpatia na Podkarpaciu
Rozpoczyna się budowa ponad 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 między Krosnem i Miejscem Piastowym. Inwestycja jest realizowana w systemie Projektuj i buduj. Wartość kontraktu obejmującego budowę dwujezdniowej drogi ekspresowej to 365 mln zł. Zakończenie prac jest planowane w III kwartale 2025 roku.
Kolejne kilometry Via Carpatii na Podkarpaciu w budowieartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne kilometry Via Carpatii na Podkarpaciu w budowie
Rozpoczyna się budowa ponad 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 między węzłami Miejsce Piastowe i Dukla. Kierowcy skorzystają z nowej trasy w 2025 r. Inwestycja realizowana jest w ramach Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych do 2030 r.
Rusza budowa drogi ekspresowej S19 Babica – Jawornikartykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa drogi ekspresowej S19 Babica – Jawornik
Rozpoczyna się budowa ponad 11-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 Babica – Jawornik. Kierowcy skorzystają z nowej trasy we wrześniu 2026 r. Inwestycja realizowana jest w ramach rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych.
REKLAMA