REKLAMA
Znaleziono 183 wyników
Galeria Leszno z nowymi najemcami artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Leszno z nowymi najemcami
Galeria Leszno stale się rozwija i stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, wprowadzając do oferty brandy nieobecne dotychczas w mieście, jak również wspierając ewolucję konceptów dotychczasowych najemców.
KG Group otwiera kolejne dwa duże centra handlowe Atut w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
KG Group otwiera kolejne dwa duże centra handlowe Atut w Krakowie
KG Group w najbliższy czwartek otworzy kolejne duże centra sieci Atut w Krakowie. Tym razem będą to dwa parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 20 000 mkw. GLA, które będą funkcjonować pod wspólną nazwą Atut Galicyjska.
Do grona najemców Ozimska Park w Opolu dołącza duża niemiecka sieć dyskontówartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców Ozimska Park w Opolu dołącza duża niemiecka sieć dyskontów
Dobiega końca budowa obiektu handlowego Ozimska Park w Opolu. Do grona najemców dołącza niemiecka sieć dyskontów Woolworth, która zajmie blisko 1 500 mkw. powierzchni obiektu. Będzie to kolejny w Polsce park handlowy zrealizowany w miejscu dawnego projektu galerii handlowej z hipermarketem Tesco.
Rusza nowy park handlowy N-Park Piotrków Trybunalskiartykuł
Pokaż artykuł
Rusza nowy park handlowy N-Park Piotrków Trybunalski
Za kilka dni oficjalnie rozpocznie swoją działalność kolejny nowy park handlowy sieci N-Park, której właścicielem jest firma Napollo. Tym razem w województwie łodzkim, w blisko 68-tysięcznym Piotrkowie Trybunalskim.
Napollo otworzył N-Park w Piotrkowie Trybunalskim. To 10. park handlowy tej marki w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Napollo otworzył N-Park w Piotrkowie Trybunalskim. To 10. park handlowy tej marki w Polsce
8 000 mkw. skomercjalizowanej powierzchni i 12 sklepów znanych marek. Napollo przyspiesza z ekspansją i realizuje ambitny cel, który zakłada otwarcia 5-6 parków handlowych w każdym roku. W 2023 roku pierwszym nowym N-Parkiem jest ten w Piotrkowie Trybunalskim. Wybudowany został przy ul. Sulejowskiej, niedaleko obwodnicy wschodniej i przy markecie budowlanym OBI. Oficjalne otwarcie obyło się 31 maja.
Znamy nazwy dwóch kolejnych najemców nowego parku handlowego M Park Redaartykuł
Pokaż artykuł
Znamy nazwy dwóch kolejnych najemców nowego parku handlowego M Park Reda
LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych, podał nazwy kolejnych dwóch najemców, którzy otworzą swoje sklepy w budowanym aktualnie M Park Rada. Są nimi TEDi oraz Verona. M Park Reda to projekt deweloperski LCP, w ramach którego otwartych zostanie 13 sklepów na łącznej powierzchni 4 433 mkw. Rozpoczęcie prac budowlanych nastąpiło w połowie maja 2023 r., natomiast otwarcie planowane jest na marzec 2024 r.
W Olsztynie zostanie otwarty największy park handlowy w północnej Polsce [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Olsztynie zostanie otwarty największy park handlowy w północnej Polsce [FILMY+ZDJĘCIA]
Grupa RWS, odpowiedzialna za realizację największego Parku Handlowego w północnej Polsce, otrzymała ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie PH Aviator w Olsztynie przy ul. Sielskiej. Wielkie otwarcie odbędzie się w czwartek 27 czerwca o godzinie 10.
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce
Centra convenience i parki handlowe przyciągają coraz ciekawsze marki, w tym zarówno brandy typowe dla tego segmentu, jak również charakterystyczne do tej pory dla dużych galerii. O rozwoju tenant-mix’u oraz potencjale tych formatów opowiada Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
Znamy chętnych do realizacji ponad 113 km drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Znamy chętnych do realizacji ponad 113 km drogi ekspresowej S10 Szczecin – Piła [FILMY]
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła oferty w przetargach na zaprojektowanie i budowę wszystkich ośmiu odcinków realizacyjnych S10 Szczecin – Piła o łącznej długości 113,4 km. W zależności od odcinka wpłynęło od czterech do ośmiu ofert. Łącznie na wszystkie odcinki złożono ich 50, z tego aż 40 mieści się w kosztorysach. Teraz złożone przez wykonawców oferty będą sprawdzane, aby wybrać oferty najkorzystniejsze.
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Małe miasta skupiają już 25 procent całkowitej podaży nowej powierzchni handlowej w Polsce [RAPORT]
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych miastach – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wciąż popularne są obiekty typu "convenience", ale równolegle na rynku rozwija się segment projektów wielofunkcyjnych, w których handel pełni rolę uzupełniającą.
Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskimartykuł
Pokaż artykuł
Napollo na finiszu komercjalizacji nowego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim
Napollo kończy komercjalizację kolejnego N-Parku. Nowy obiekt powstaje w Piotrkowie Trybunalskim, a jego otwarcie planowane jest na II kwartał 2023 roku. Prawie 100 proc. proc. powierzchni najmu pierwszego N-Parku w Piotrkowie Trybunalskim zostało już skomercjalizowane.
Belgijski inwestor kupił Europę Centralną, największe centrum handlowe w Gliwicach artykuł
Pokaż artykuł
Belgijski inwestor kupił Europę Centralną, największe centrum handlowe w Gliwicach
Kolejne wielkie centrum handlowe w Polsce zmienia właściciela. Belgijski fundusz Mitiska REIM kupił największy kompleks tego typu w Gliwicach – Europa Centralna. Obiekt o powierzchni najmu 67 tys. mkw. jest strategicznie zlokalizowany na skrzyżowaniu dwóch autostrad A1 i A4, na nieruchomości o powierzchni 27 ha. Europa Centralna, to jedno z największych centrów handlowych w województwie śląskim.
We Wrocławiu powstanie kolejny nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu powstanie kolejny nowy park handlowy [WIZUALIZACJE]
W stolicy Dolnego Śląska planowana jest budowa kolejnego nowego parku handlowego. Tym razem w zachodniej części miasta, na osiedlu Leśnica. Powstanie w miejscu nieczynnego i niszczejącego od wielu lat Centrum Handlowego Leśnica, obok Lidla i przejazdu kolejowego.
Panattoni z finansowaniem na obiekt BTS Air Spiralo w Wielkopolsce. Blisko 6,5 mln euro od Alior Bankartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni z finansowaniem na obiekt BTS Air Spiralo w Wielkopolsce. Blisko 6,5 mln euro od Alior Bank
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, z drugim w niedługim czasie finansowaniem od Alior Banku. Tym razem deweloper uzyskał kredyt w wysokości blisko 6,5 mln euro na projekt BTS dla Air Spiralo – wiodącego producenta systemów wentylacyjnych w Europie.
Niemiecka sieć Woolworth na koniec 2023 roku chce mieć ok. 10 sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć Woolworth na koniec 2023 roku chce mieć ok. 10 sklepów w Polsce
Woolworth to niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych, która od maja będzie obecna w Polsce. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth zostanie otwarty w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. Planuje na koniec 2023 r. otworzyć łącznie ok. 10 sklepów w Polsce.
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
Portfel inwestycyjny LCP Properties powiększa się o trzy nowe projektyartykuł
Pokaż artykuł
Portfel inwestycyjny LCP Properties powiększa się o trzy nowe projekty
Firma LCP Properties sfinalizowała zakup dwóch projektów handlowych, które powstaną w Łochowie i Iławie, oraz istniejącego już Retail Parku w Ząbkowicach Śląskich.
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Nowa powierzchnia handlowa w Polsce powstaje głównie w małych miastach
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE. Nadal na popularności zyskują obiekty typu "convenience", a centra handlowe nieustannie szukają sposobów, żeby pozostać atrakcyjnymi dla klientów. Rozwijają się również koncepty gastronomiczne typu "food hall". Ostatnie otwarcie tego typu to Fabryka PZO w Warszawie.
Do galerii handlowej Libero Katowice wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu modyartykuł
Pokaż artykuł
Do galerii handlowej Libero Katowice wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu mody
Do portfolio sklepów galerii handlowej Libero Katowice już wkrótce dołączy nowy, międzynarodowy najemca z segmentu mody. To jedna z najbardziej znanych i lubianych marek na świecie - C&A, która w wielkim stylu wznawia intensywny rozwój na polskim rynku. Krok ten nie tylko istotnie wzbogaca modową ofertę galerii, ale także podkreśla jej dynamiczny rozwój.
REKLAMA