REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Sytuacja w galeriach handlowych w Polsce się poprawia [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Sytuacja w galeriach handlowych w Polsce się poprawia [RAPORT]
W I kwartale br. ruch w galeriach spadł o blisko 5% rok do roku. Natomiast odwiedzających było o niecały 1% mniej niż rok wcześniej. Częstotliwość wizyt zmniejszyła się rok do roku o ponad 4%, za to zwiększył się czas spędzany w tego typu placówkach – wynika z obserwacji zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710 obiektach w Polsce.
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]
Eksperci rynkowi przewidują, że po wakacjach codzienne zakupy zdrożeją rdr. o ok. 5 proc. Argumentują to m.in. wzrostem inflacji, cen gazu i energii elektrycznej, a także poprawą sytuacji finansowej Polaków. Mówią też o tym, że w jakimiś stopniu wyhamuje wojna cenowa sieci handlowych, bo Polacy są nią już zmęczeni.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę artykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz w Krakowie rozwija swoją ofertę
Galeria Kazimierz nieustannie odpowiada na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Gdańsk przyciąga jak magnes. Dynamicznie rozwijająca się nadmorska metropolia [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Gdańsk przyciąga jak magnes. Dynamicznie rozwijająca się nadmorska metropolia [FILM]
Kontynuujemy naszą serię filmów z największych miast w Polsce. Dziś odwiedzamy Gdańsk. Stolica województwa pomorskiego, to najważniejsze i największe miasto północnej Polski. Położone nad Morzem Bałtyckim, u ujścia Motławy do Wisły nad Zatoką Gdańską, największe pod względem powierzchni miasto w kraju, pełni strategiczną rolę w regionie – zarówno pod względem gospodarczym, jak i komunikacyjnym.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kamienna Góra] Tesco
Kamienna Góra
[Gdańsk] Osiedle "Przy Srebrnej"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Osiedle "Przy Srebrnej"
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice
Osiedle Locusinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Locus
Rumia, Janowo, Generała Henryka Dąbrowskiego
Długa 15inwestycja
Pokaż inwestycję
Długa 15
Wrocław, Stare Miasto, Długa 15
Gombrowicza 33inwestycja
Pokaż inwestycję
Gombrowicza 33
Gniezno, Gombrowicza 27
Ornekoinwestycja
Pokaż inwestycję
Orneko
Warszawa, Białołęka, Ornecka
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Budynek usługowo - handlowo - mieszkalny, ul. Rzgowskiej
Łódź, Górna
[Wrocław] Osiedle Granitoweinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle Granitowe
Wrocław, Krzyki, Granitowa
Gwarna8inwestycja
Pokaż inwestycję
Gwarna8
Poznań, Gwarna 8
firma
Pokaż firmę
Restauracja Harem Mielno - Pizzeria | Obiady Domowe | Pizza | Jedzenie Na Dowóz
Mielno, 6 Marca 12, 76-032 Mielno
firma
Pokaż firmę
Badania EEG i Video EEG – EEG Dziecka | W Czuwaniu | We Śnie | Biofeedback Kielce
Kielce, Księdza Piotra Ściegiennego 40
Sytuacja poszczególnych sektorów na rynku inwestycyjnym w I połowie 2022 r. w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Sytuacja poszczególnych sektorów na rynku inwestycyjnym w I połowie 2022 r. w Polsce
Eksperci AXI IMMO analizują, jak prezentuje się sytuacja poszczególnych sektorów na rynku inwestycyjnym w I połowie 2022 r. w Polsce.
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?artykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA (stan na koniec 2023 roku[1]). Według raportu Banku Pekao S.A. z grudnia 2022 r., dynamicznie rozwijają się także dyskonty oraz supermarkety, których łączny udział w sprzedaży szacowano na 47%[2]. Od kilku lat widać także znaczący wzrost liczby centrów handlowych i marketów powstających w mniejszych miejscowościach. Za fenomen ten odpowiada m.in. migracja społeczności z ośrodków miejskich do spokojniejszych – a często także bardziej dostępnych cenowo – sypialni miast oraz wsi.
Niemiecka sieć drogerii dm otwiera 3 nowe sklepy w Polsce i zapowiada wejście do Warszawyartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć drogerii dm otwiera 3 nowe sklepy w Polsce i zapowiada wejście do Warszawy
Drogeria dm dotrzymuje obietnicy i realizuje zapowiadany na ten rok plan ekspansji w Polsce. W czwartek 23 maja otworzyła czwarty sklep w Krakowie przy ul. Tadeusza Śliwiaka 38 i pierwszy w Zawierciu, przy ul. Jałowcowej 2.
Pasaż Bartoszycki dołącza do rodziny M Park [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Bartoszycki dołącza do rodziny M Park [FILM+ZDJĘCIA]
LCP Poland, part of M Core, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych już po raz trzeci w bieżącym roku finalizuje projekt z Refield, firmą deweloperską specjalizującą się w obszarze retail parków. Po wcześniejszych wspólnych otwarciach w Zwoleniu i Ciechanowie, podobny scenariusz zrealizowano w przypadku Pasażu Bartoszyckiego. W chwili otwarcia tego obiektu handlowego LCP potwierdziło jego zakup oraz zmianę nazwy na M Park Bartoszyce. Najnowszy M Park to ponad 6.100 mkw. GLA z 9 najemcami. Na dzień otwarcia M Park Bartoszyce jest w 100% skomercjalizowany.
REKLAMA