REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nie 5, a aż 13! Koleje Dolnośląskie zwiększają zamówienie na Elfy 2 z Pesy [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nie 5, a aż 13! Koleje Dolnośląskie zwiększają zamówienie na Elfy 2 z Pesy [WIZUALIZACJE]
Jak nieoficjalnie dowiedział się portal rynek-kolejowy.pl, zarząd Kolei Dolnośląskich S.A. po połudn...
[Wrocław] Kino, teatr, kaplica - zobacz co jeszcze znajdzie się w nowym Dworcu Głównymartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Kino, teatr, kaplica - zobacz co jeszcze znajdzie się w nowym Dworcu Głównym
Teatr, kino 7D, ekumeniczna kaplica, multimedialna księgarnia oraz restauracje, kawiarnie i sklepy....
Na Dolnym Śląsku działa największy w Europie trakcyjny magazyn energii, który zasila polską kolej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku działa największy w Europie trakcyjny magazyn energii, który zasila polską kolej [FILM]
Na Dolnym Śląsku, w miejscowości Garbce niedaleko Żmigrodu (50 kilometrów od Wrocławia) od ponad dwó...
W Krakowie powstaje nowy pieszo-rowerowy most kolejowy nad Wisłą [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje nowy pieszo-rowerowy most kolejowy nad Wisłą [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Przeprawa ułatwi komunikację w centrum Krakowa i zwiększy dostęp do przystanku Kraków Zabłocie. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., ze współudziałem Gminy Miejskiej Kraków, współfinansowana jest ze środków unijnych, instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Pociągiem z Krakowa do Niepołomic dzięki programowi Kolej Plusartykuł
Pokaż artykuł
Pociągiem z Krakowa do Niepołomic dzięki programowi Kolej Plus
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie nowej linii kolejowej, która połączy Niepołomice z Krakowem. Mieszkańcy podkrakowskiej miejscowości zyskają możliwość szybkich i sprawnych podróży koleją. Inwestycja powstanie w ramach „Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”.
[Siechnice] Centrum logistyczne TIMinwestycja
Pokaż inwestycję
[Siechnice] Centrum logistyczne TIM
Siechnice
Lokomotywa inwestycyjna PKP PLK SA nabiera prędkościartykuł
Pokaż artykuł
Lokomotywa inwestycyjna PKP PLK SA nabiera prędkości
Białystok-Ełk, Skierniewice-Czachówek, Tymbark-Limanowa, Podłęże-Gdów – w pierwszym kwartale tego roku Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi o wartości 12,4 miliarda złotych. Kolejne zadania są w trakcie przygotowania dokumentacji. PLK SA w całym 2025 roku planują ogłosić postępowania przetargowe na łączną kwotę ok. 16 mld zł. To dobra wiadomość dla pasażerów, przewoźników i wykonawców.
PKP CARGO S.A. zamierza przeprowadzić zwolnienia grupoweartykuł
Pokaż artykuł
PKP CARGO S.A. zamierza przeprowadzić zwolnienia grupowe
Z powodu trudnej sytuacji ekonomiczno-finansowej oraz spowolnienia na rynku kolejowych przewozów towarowych, które przekładają się na spadek wolumenu przewozów i zmniejszenie zapotrzebowania na pracę, PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji zamierza przeprowadzić zwolnienia grupowe. Działanie jest jednym z elementów Planu Restrukturyzacyjnego, który zostanie złożony w czerwcu 2025 roku.
PKP PLK zakończyły budowę nowych mostów nad Wisłą w Krakowie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zakończyły budowę nowych mostów nad Wisłą w Krakowie [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły budowę nowych mostów nad Wisłą w Krakowie. Gotowe są też wiadukty i estakady kolejowe w centrum miasta. Dzięki temu od 11 czerwca zwiększyły się możliwości przejazdu dla pasażerów w pociągach dalekobieżnych i aglomeracyjnych. Inwestycja za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Panattoni i LPP Logistics otwierają największy magazyn Fulfillment Center w sieci dystrybucji Grupy LPPartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni i LPP Logistics otwierają największy magazyn Fulfillment Center w sieci dystrybucji Grupy LPP
6 września uroczyście otwarto nowe Fulfillment Center w Pruszczu Gdańskim, które docelowo wygeneruje na Pomorzu nawet do 2 tys. nowych miejsc pracy. Obiekt dostarczony przez Panattoni – lidera rynku nieruchomości przemysłowych w Europie – będzie dedykowany obsłudze e-commerce i jest obecnie największym tego typu magazynem w sieci dystrybucji Grupy LPP. Na powierzchni liczącej łącznie 64 tys. mkw. pomieści do 6 mln sztuk odzieży i akcesoriów, a dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i zaawansowanej automatyki magazynowej, będzie mógł realizować do 100 tys. wysyłek dziennie i tyle samo zwrotów. Inwestycja wspiera dystrybucję zamówień online do klientów Grupy w Polsce, Niemczech, Ukrainie, krajach bałtyckich oraz we Włoszech i Hiszpanii. Fulfillment Center w Pruszczu Gdańskim jest pierwszym obiektem otwieranym pod auspicjami operatora logistycznego – LPP Logistics.
[kujawsko-pomorskie] Sklep meblowy Extra Punkt we Wzorcowni Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
[kujawsko-pomorskie] Sklep meblowy Extra Punkt we Wzorcowni Włocławek
Do grona najemców Wzorcowni Włocławek dołączył salon meblowy marki Extra Punkt.   Extra Punkt...
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny czeka na otwarcie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny czeka na otwarcie [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny gotowy na otwarcie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny gotowy na otwarcie [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
REKLAMA