REKLAMA
Znaleziono 722 wyników
firma
Pokaż firmę
Sklep internetowy z odzieżą markową, ubrania | Monotox
Słupsk, Posmykiewicza 76
firma
Pokaż firmę
Części do maszyn rolniczych - Sklep internetowy Euromasz
Lipka, IV Dywizji Piechoty 10A
firma
Pokaż firmę
Aromaterapia - dyfuzory, olejki eteryczne | Sklep internetowy HomeAir
Ciepielów, Kałków 81B
firma
Pokaż firmę
Rzeźby nowoczesne - artystyczne | Sklep internetowy Zyga Design
Bolesławiec, Otok 1K
firma
Pokaż firmę
Artykuły biurowe, materiały, akcesoria | Sklep internetowy Officemaster.pl
Mszana Dolna, Starowiejska 77
firma
Pokaż firmę
Karmy dla zwierząt - Sklep internetowy Psi Smak
Łódź, Brukowa 26
firma
Pokaż firmę
Meble skandynawskie - Internetowy sklep meblowy Leman-Meble
Nowa Wieś Książęca, Nowa Wieś Książęca 48
firma
Pokaż firmę
Modne ubrania, odzież damska - Sklep internetowy Uroko
Łódź, Mokra 25/25
firma
Pokaż firmę
Jubiler online, biżuteria - Sklep internetowy By Leo
Koszalin, Mariańska 27
firma
Pokaż firmę
Elektronarzędzia, sklep z narzędziami - Sklep internetowy Electromag
Siemiatycze, 11 listopada 73
firma
Pokaż firmę
Części do maszyn rolniczych - Sklep internetowy Tajlex
Krzyżowice, Kościuszki 16
firma
Pokaż firmę
Artykuły, odzież BHP | Sklep internetowy KBC Kubicki
Częstochowa, ul. Warszawska 264
firma
Pokaż firmę
Ferguson Sp. z o.o.
Poznań, Dworska 1
Sieć sklepów Stokrotka inwestuje we Wrocławiu i otwiera nowe centrum dystrybucyjneartykuł
Pokaż artykuł
Sieć sklepów Stokrotka inwestuje we Wrocławiu i otwiera nowe centrum dystrybucyjne
Kolejna duża sieć handlowa stawia na stolicę Dolnego Śląska. Sieć sklepów Stokrotka wynajęła ponad 6 000 mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w budynku DC4 w centrum dystrybucyjnym Prologis Park Wrocław III przy ul. Granicznej 8A (Muchobór Wielki). W poszukiwaniu optymalnej lokalizacji i negocjowaniu warunków najmu firmę reprezentował zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinemartykuł
Pokaż artykuł
DSV – Global Transport and Logistics inwestuje pod Szczecinem
Globalny operator logistyczny rozwija się w aglomeracji szczecińskiej już od wielu lat. Firma zatrudnia tu obecnie ponad 200 pracowników, którzy realizują usługi z zakresu logistyki kontraktowej oraz spedycji morskiej, lotniczej i drogowej. To właśnie specjaliści DSV pomogli m.in. w organizacji czterech bezpośrednich lotów czarterowych z Dalekiego Wschodu do lotniska Szczecin-Goleniów w 2022 i 2023 roku. Ten wyjątkowy transport umocnił pozycję regionalnego portu na krajowej i europejskiej mapie cargo lotniczego oraz jego rozpoznawalność wśród linii lotniczych. Z kolei już w 2024 roku w Łozienicy k. Szczecina zostanie uruchomiony pierwszy w Polsce magazyn wyposażony w zrobotyzowany system AutoStore, który powstaje z myślą o potrzebach różnorodnych marek z sektora mody i eCommerce.
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach. Od początku 2023 roku przybyło łącznie 39 obiektów, zajmujących 270 tys. mkw. powierzchni – wynika z danych CBRE.
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Luksusowe marki premium coraz chętniej inwestują w Warszawie [RAPORT]
Warszawa coraz mocniej przyciąga luksusowe, światowe marki premium. Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
Nowe, olbrzymie blokowisko powstanie w reprezentacyjnym centrum Łodzi [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nowe, olbrzymie blokowisko powstanie w reprezentacyjnym centrum Łodzi [FILM+WIZUALIZACJE]
W samym centrum Łodzi, tuż obok jednej z nowych ikon architektonicznych tego miasta, nowego Dworca Łódź Fabryczna, powstanie olbrzymie blokowisko. Inwestycja zrealizowana zostanie w Nowym Centrum Łodzi, w założeniu, najbardziej reprezentacyjnym miejscu w tym mieście.
Dane nie potwierdzają medialnych doniesień o masowych zwolnieniach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dane nie potwierdzają medialnych doniesień o masowych zwolnieniach w Polsce
W ostatnich tygodniach, miesiącach słyszymy o coraz częstszych masowych zwolnieniach w Polsce. Dotyczą one nie tylko polskich, ale i dużych, zagranicznych firm, które albo redukują ilość pracowników w Polsce lub wręcz zamykają całe fabryki, przenosząc produkcję do innych krajów. Jak wskazują analitycy z Polskiego Instytutu Ekonomicznego, dane nie potwierdzają medialnych doniesień o rzekomej bardzo dużej skali masowych zwolnień w naszym kraju.
REKLAMA