REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Młoda Fabrycznainwestycja
Pokaż inwestycję
Młoda Fabryczna
Łódź, Śródmieście, Składowa
EDI TAXI Gnieznofirma
Pokaż firmę
EDI TAXI Gniezno
Gniezno, Świętokrzyska 20
Mieszkania w zabudowie szeregowej w Karwianych, ul. Klonowainwestycja
Pokaż inwestycję
Mieszkania w zabudowie szeregowej w Karwianych, ul. Klonowa
Karwiany, Klonowa
Przebudowa dróg w rejonie Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu inwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa dróg w rejonie Szpitala Dziecięcego w Prokocimiu
Kraków, Kostaneckiego
Mieszkania w Kamienicachfirma
Pokaż firmę
Mieszkania w Kamienicach
Poznań, ul.Poznańska 27/12
firma
Pokaż firmę
Uniwersytet w Białymstoku
firma
Pokaż firmę
MPL w Balicach
firma
Pokaż firmę
Muzeum w Wilanowie
firma
Pokaż firmę
AWF w Krakowie
firma
Pokaż firmę
SSE w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
SML-W „ROZŁOGI"
firma
Pokaż firmę
Arch. W Wójcikowski
firma
Pokaż firmę
Arch. W. Wójcikowski
firma
Pokaż firmę
Arch. W. Lepiarz
firma
Pokaż firmę
Krzysztof W. Kurkowski
[Białystok] Kampus Uniwersytetu w Białymstokuinwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Kampus Uniwersytetu w Białymstoku
Białystok, Mickiewicza
Stara Rzeźniainwestycja
Pokaż inwestycję
Stara Rzeźnia
Milicz
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach
Rozwój rynku handlowego w Polsce koncentruje się przede wszystkim w małych miastach. Od początku 2023 roku przybyło łącznie 39 obiektów, zajmujących 270 tys. mkw. powierzchni – wynika z danych CBRE.
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
Dane nie potwierdzają medialnych doniesień o masowych zwolnieniach w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dane nie potwierdzają medialnych doniesień o masowych zwolnieniach w Polsce
W ostatnich tygodniach, miesiącach słyszymy o coraz częstszych masowych zwolnieniach w Polsce. Dotyczą one nie tylko polskich, ale i dużych, zagranicznych firm, które albo redukują ilość pracowników w Polsce lub wręcz zamykają całe fabryki, przenosząc produkcję do innych krajów. Jak wskazują analitycy z Polskiego Instytutu Ekonomicznego, dane nie potwierdzają medialnych doniesień o rzekomej bardzo dużej skali masowych zwolnień w naszym kraju.
REKLAMA