REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Zmodernizowany biurowiec Eurocentrum Alfa w Warszawie przyciąga najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Zmodernizowany biurowiec Eurocentrum Alfa w Warszawie przyciąga najemców
Do budynku Eurocentrum Alfa, którego właścicielem jest CPI Property Group Poland, wprowadził się Strabag PFS – spółka z grupy Strabag specjalizująca się w obsłudze facility management dla nieruchomości. Umowa najmu obejmuje ponad 1000 mkw.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie linii kolejowej Podłęże - Piekiełko w Małopolsce? [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie linii kolejowej Podłęże - Piekiełko w Małopolsce? [WIZUALIZACJE]
Już prawie dwa miesiące tarcza TBM „Kinga” drąży podziemny tunel pod Pisarzową. Maszyna codziennie trawi kolejne metry górotworu. Za kilka tygodni dołączy do niej większa siostra „Jadwiga”, która montowana jest na placu budowy. W przyszłym roku nowe tunele, kolejowy i ewakuacyjny, połączą stację w Męcinie z przystankiem w Mordarce, co pozwoli skrócić podróże koleją w kierunku Nowego Sącza. Prace na odcinku Limanowa–bocznica Klęczany to część największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu Polski, którą dofinansowała Unia Europejska w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Mocne wsparcie dla dalszego rozwoju OZE w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Mocne wsparcie dla dalszego rozwoju OZE w Polsce
Nowelizacja ustawy o odnawialnych źródłach energii oraz niektórych innych ustaw przede wszystkim służy wdrożeniu do polskiego porządku prawnego przepisów dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/2001 z 11 grudnia 2018 r. w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych („dyrektywa RED II”). Rozwiązania zawarte w nowelizacji wspierają dalszy rozwój sektora odnawialnych źródeł energii (OZE) w perspektywie długoterminowej, a co za tym idzie zwiększenia ich udziału w krajowym zużyciu energii. Wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa energetycznego kraju. 31 sierpnia 2023 r. ustawa została ogłoszona w Dzienniku Ustaw RP (Dz. U. 2023 r. poz. 1762).
Toyota uruchomiła w Polsce produkcję napędów hybrydowych piątej generacjiartykuł
Pokaż artykuł
Toyota uruchomiła w Polsce produkcję napędów hybrydowych piątej generacji
Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP) rozpoczęła w Wałbrzychu na Dolnym Śląsku produkcję elektrycznych przekładni hybrydowych piątej generacji przeznaczonych do Toyoty Corolli. Nowe przekładnie zastąpią produkowane od 2018 roku napędy czwartej generacji. Polska to jedyny kraj w Europie, w którym Toyota wytwarza elektryczne przekładnie hybrydowe.
Energetyka: Kontrakty różnicowe zbyt ryzykowneartykuł
Pokaż artykuł
Energetyka: Kontrakty różnicowe zbyt ryzykowne
Jednym z najważniejszych sposobów bezpośredniego wsparcia rozwoju OZE w Polsce są aukcje i powiązane z nimi kontrakty różnicowe. Zainteresowanie nimi jest jednak znikome. Główną alternatywą stają się dla nich umowy PPA.
Politechnika Warszawska inwestuje ponad 50 mln zł w zaplecze badawczo-rozwojoweartykuł
Pokaż artykuł
Politechnika Warszawska inwestuje ponad 50 mln zł w zaplecze badawczo-rozwojowe
Bezzałogowe systemy lotnicze i radary pasywne, instalacja do nanoszenia warstw materiałów metodą PLD czy dwa ultranowoczesne mikroskopy – inżynierowie z Politechniki Warszawskiej czekają na firmy zainteresowane wykorzystaniem nowej aparatury B+R. To ponad 20 urządzeń o wartości ponad 50 mln złotych.
Rynek magazynowo-przemysłowy w Bydgoszczy [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowo-przemysłowy w Bydgoszczy [RAPORT]
Zgodnie z raportem firmy doradczej Immo Consulting „Local Landscape – raport o rynku magazynowo-przemysłowym w Bydgoszczy, 2025” w całym województwie kujawsko-pomorskim, w ciągu ostatnich dziesięciu lat, zasoby magazynowe zwiększyły się ponad 5-krotnie, a wysoki poziom wynajęcia powierzchni magazynowych motywuje deweloperów do rozpoczynania nowych inwestycji.
Powstający w centrum Warszawy biurowiec The FORM pozyskał pierwszego, dużego najemcęartykuł
Pokaż artykuł
Powstający w centrum Warszawy biurowiec The FORM pozyskał pierwszego, dużego najemcę
Lincoln Property Company Poland, uznany inwestor, deweloper i zarządca działający w sektorze nieruchomości komercyjnych w USA i w Europie, realizuje budowę swojego flagowego projektu deweloperskiego w Polsce: warszawskiego biurowca The FORM. Generalnym wykonawcą jest firma PORR S.A., wchodząca w skład austriackiej PORR Group. Za wyłączną komercjalizację projektu The FORM odpowiedzialny jest zespół ekspertów JLL. Oddanie budynku do użytku planowane jest na koniec IV kwartału 2024 roku.
Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/hartykuł
Pokaż artykuł
Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/h
Dzięki pracom na Centralnej Magistrali Kolejowej po raz pierwszy w historii polskiej sieci kolejowej ma być możliwa podróż pociągiem pasażerskim z prędkością maksymalną wynoszącą 250 km/h – to jeden z planowanych efektów nowego Krajowego Programu Kolejowego do 2030 roku z perspektywą przedłużenia o kolejne dwa lata, który w połowie sierpnia br. został przyjęty przez rząd.
Co dalej ze słynnym Osiedlem Przyjaźń w Warszawie?artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej ze słynnym Osiedlem Przyjaźń w Warszawie?
Warszawskie Osiedle Przyjaźń będzie dalej służyć celom mieszkaniowym, a znajdujące się tu zaniedbane domki czeka sukcesywny remont. Osiedle Przyjaźń to zespół budynków mieszkalnych, znajdujący się na terenie Bemowa. Powstało w latach 50. ubiegłego wieku i służyło głównie budowniczym Pałacu Kultury i Nauki. Z czasem zmieniło się w miejsce życia społeczności akademickiej – tak studentów, jak i pracowników warszawskich uczelni – mające swój unikalny charakter.
Wrocław staje się liderem branży IT w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław staje się liderem branży IT w Polsce
Wrocław, jedno z najszybciej rozwijających się miast w Polsce, staje się liderem branży IT. To właśnie Wrocław może pochwalić się najwyższą specjalizacją lokalną w zakresie usług IT w ramach sektora BPO, pośród największych miast w kraju, wyprzedzając Warszawę i Kraków. Pod względem liczby osób zatrudnionych w IT Wrocław z liczbą 20 500 pracowników i pracownic sektora, znajduje się na drugim miejscu w Polsce. Szybki sektora rozwój stymuluje lokalną gospodarkę i rynek pracy.
W Polsce jeszcze w tym roku powstanie nowy Park Narodowy? artykuł
Pokaż artykuł
W Polsce jeszcze w tym roku powstanie nowy Park Narodowy?
Czy Polska zyska jeszcze w tym roku nowy Park Narodowy? Rada gminy Kołbaskowo pozytywnie zaopiniowała utworzenie Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry. Powołanie pierwszego od 24 lat nowego parku narodowego w Polsce jest możliwe jeszcze w tym roku. Ma wspierać turystykę i ochronę przyrody. Jego powstanie nie przeszkodzi jednak i nie blokuje prac na Odrze, takich jak np. budowa nowego, wielkiego portu kontenerowego w Świnoujściu, jednej ze strategicznych inwestycji dla Polski.
REKLAMA