REKLAMA
Znaleziono 8395 wyników
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopolartykuł
Pokaż artykuł
Pierwszy w Polsce outletowy pop - up store H&M w FACTORY Annopol
Pop-up store, czyli pojawiający się i znikający sklep marki H&M powstanie na dwa miesiące w Cent...
[wielkopolskie] Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowejartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowej
W październiku w Galerii Leszno swoje lokale otworzyło dwóch nowych najemców – Pako Lorente i sieć d...
Wrocław: Budowa Centrum Stabłowicka staje pod znakiem zapytania. Wszystko przez pożar zabytkowej haliartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Budowa Centrum Stabłowicka staje pod znakiem zapytania. Wszystko przez pożar zabytkowej hali
Przy zbiegu ulic Lubomierskiej i Stabłowickiej miał powstać kompleks handlowo-usługowy z około 30 sk...
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?artykuł
Pokaż artykuł
Jak radzą sobie ulice handlowe w Krakowie w czasie pandemii?
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
W tym tygodniu zostanie otwarta Galeria Bawełnianka w Bełchatowie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W tym tygodniu zostanie otwarta Galeria Bawełnianka w Bełchatowie [FILMY]
Po ponad 10 latach oczekiwań, największe centrum handlowe w tym mieście – Galeria Bawełnianka – zostanie w końcu otwarte. Zlokalizowany pomiędzy ulicami: Sienkiewicza, Krótką, Bawełnianą i Pabianicką obiekt powstał na terenie dawnych Bełchatowskich Zakładów Przemysłu Bawełnianego.
Aqua Resort w Międzyzdrojach rozbudowuje ofertę konferencyjno-eventowąartykuł
Pokaż artykuł
Aqua Resort w Międzyzdrojach rozbudowuje ofertę konferencyjno-eventową
Aqua Resort w Międzyzdrojach, wraz z budową jednego z największych na wybrzeżu Aquaparków, rozbudowuje również centrum konferencyjne, które pomieści nawet 3000 osób. Pierwszych gości nowe centrum podejmie już jesienią 2025 r.
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowychartykuł
Pokaż artykuł
CPIPG: świetne wyniki wynajmu powierzchni w 2024 roku mimo wyzwań rynkowych
Miniony rok był dla CPI Property Group (CPIPG) w Polsce – jednego z wiodących właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych – okresem utrzymania wysokiej aktywności w wynajmie powierzchni biurowych i handlowych, mimo wyzwań rynkowych.
BIG Poland kupuje dwa kolejne parki handloweartykuł
Pokaż artykuł
BIG Poland kupuje dwa kolejne parki handlowe
BIG Poland kupił dwa obiekty handlowe we Włocławku i Myszkowie: Park Kujawia we Włocławku oraz Atut w Myszkowie. W efekcie marka BIG posiada już 7 parków handlowych w Polsce, zlokalizowanych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Ostródzie. Wraz z trzema projektami deweloperskimi w toku, portfolio BIG Poland obejmuje obecnie 10 lokalizacji.
Park Handlowy, ul. Szlak Chrobrego 6inwestycja
Pokaż inwestycję
Park Handlowy, ul. Szlak Chrobrego 6
Nysa, Szlak Chrobrego 6
inwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek wielorodzinny, Al. Jana Pawła II
Gdańsk, Aleja Jana Pawła II
Hotel Airport Modlininwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Airport Modlin
Modlin-Twierdza, Modlin-Twierdza
[Kraków] Nowe Centrum na Krowodrzyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Nowe Centrum na Krowodrzy
Kraków, Krowodrza
Cyfronet AGH ul. Nawojkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Cyfronet AGH ul. Nawojki
Kraków, Krowodrza
[Świętochłowice] Przebudowa kąpieliska "Skałka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świętochłowice] Przebudowa kąpieliska "Skałka"
Świętochłowice
[Wrocław] Rozbudowa terminala i nowy port lotniczyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Rozbudowa terminala i nowy port lotniczy
Wrocław, Fabryczna
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Osiedle "Trzy kolory"
Kraków, Podgórze
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Słupca] Supermarket Intermarché "Super"
Słupca
[Wrocław] Hotel, ul. Na Grobliinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Hotel, ul. Na Grobli
Wrocław, Krzyki
[Warszawa] Nowy Prudentialartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Prudential
Warszawski wieżowiec Prudential znajdujący się przy pl. Powstańców Warszawy zostanie poddany gruntow...
REKLAMA