REKLAMA
Znaleziono 9678 wyników
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak przebiega dalsza budowa kolejowego tunelu średnicowego pod centrum Łodzi? [FILMY]
W piątek, 29 listopada mniejsza tarcza TBM Faustyna zakończyła drążenie czwartego tunelu jednotorowego między Kozinami a Kaliską na trasie podziemnego połączenia kolejowego Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec. Tarcza wyprzedziła harmonogram o blisko 2 miesiące. Wykonane tunele połączą stacje Łódź Kaliską i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem do Łodzi Fabrycznej. Inwestycja PLK SA za ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie z FEnIKS.
[Lublin] Węglin Południowy to największy plac budowy Lublinaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Węglin Południowy to największy plac budowy Lublina
Dzielnica Węglin Południowy to dziś najszybciej rozwijająca się część Lublina. W 2016 roku deweloper...
[Warszawa] Przychodnia lekarska od 2019 roku przyjmie pacjentów w Homepark Targówek w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Przychodnia lekarska od 2019 roku przyjmie pacjentów w Homepark Targówek w Warszawie
Grupa ENEL-MED podpisała umowę najmu blisko 1 000 mkw. w warszawskim parku handlowym Homepark Targów...
Wrocław: Magistrat sprzedaje hektary w rejonie obwodnicy Leśnicy. Liczy na milionyartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Magistrat sprzedaje hektary w rejonie obwodnicy Leśnicy. Liczy na miliony
Nie było chętnych na miejski teren przy ulicy Piołunowej wart prawie 6 milionów złotych. W prywatne...
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Będzie wielkie opóźnienie budowy podziemnego kolejowego tunelu pod Łodzią [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie średnicowego tunelu kolejowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini artykuł
Pokaż artykuł
Łódź: CPK otwiera oferty w przetargu dot. zmiany układu torowego w rejonie Retkini
W sumie siedem ofert wpłynęło na prace projektowe dla ok. 3-kilometrowego odcinka torów Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Zmiany w projekcie mają nie tylko zminimalizować wpływ na przystanek na Retkini, ale także umożliwić mieszkańcom korzystanie z tej ważnej stacji nawet podczas budowy linii kolejowej.
Narutowicza 34inwestycja
Pokaż inwestycję
Narutowicza 34
Łódź, Śródmieście, Narutowicza 34
[Łódż] Kamienica Abrahama Dudaka przy Sienkiewicza 6inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódż] Kamienica Abrahama Dudaka przy Sienkiewicza 6
Łódź, Śródmieście, Henryka Sienkiewicza 6
Piotrkowska 250inwestycja
Pokaż inwestycję
Piotrkowska 250
Łódź, Śródmieście, Piotrkowska 250
całkowita powierzchnia
3590 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
50.00
Aleja Drzewinwestycja
Pokaż inwestycję
Aleja Drzew
Łódź, Widzew, Pomorska 547
Jest przetarg na prace projektowe związane z łódzkim odcinkiem KDP w rejonie Retkiniartykuł
Pokaż artykuł
Jest przetarg na prace projektowe związane z łódzkim odcinkiem KDP w rejonie Retkini
Centralny Port Komunikacyjny ogłosił przetarg na prace projektowe dla zmienionego układu torowego Kolei Dużych Prędkości. Chodzi o 3-kilometrowy odcinek w rejonie łódzkiej Retkini. Spółka ma już wypracowaną wspólnie z PKP PLK koncepcję zmian. Uproszczą one m.in. układ torowy i zminimalizują wpływ na przystanek na Retkini, z którego mieszkańcy będą mogli korzystać podczas budowy linii kolejowej. Termin składania ofert upływa 9 czerwca.
Co słychać na regionalnych rynkach biurowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na regionalnych rynkach biurowych w Polsce?
Na koniec II kwartału 2024 roku całkowite istniejące zasoby nowoczesnej powierzchni biurowej na ośmiu głównych rynkach regionalnych (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Łódź, Lublin, Szczecin) wyniosły 6 mln 731 tys. mkw. Niezmiennie największymi rynkami biurowymi w Polsce (po Warszawie) pozostawały Kraków (1 mln 821 tys. mkw.), Wrocław (1 mln 378 tys. mkw.) oraz Trójmiasto (1 mln 053 tys. mkw.) – wynika z danych opublikowanych przez Polską Izbę Nieruchomości Komercyjnych (PINK).
Karuzela Świebodzininwestycja
Pokaż inwestycję
Karuzela Świebodzin
Świebodzin, Zbąszynek, Wojska Polskiego 49
Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniuartykuł
Pokaż artykuł
Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniu
Projekt parku handlowego o powierzchni najmu ok. 9 000 mkw. zmienił w ubiegłym tygodniu właściciela. Gostyński obiekt zasilił portfolio firmy Napollo, która sukcesywnie powiększa skalę swojego działania rozwijając koncepty handlowe pod marką N-PARK w całym kraju.
Właściciel Wola Park, Ingka Centres otworzy w Warszawie zrewitalizowane Ogrody Ulricha [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Właściciel Wola Park, Ingka Centres otworzy w Warszawie zrewitalizowane Ogrody Ulricha [WIZUALIZACJE]
Dzięki inicjatywie Ingka Centres dawne gospodarstwo ogrodnicze rodziny Ulrichów odzyskuje swój blask. Historia Ogrodów sięga XIX wieku, kiedy Jan Bogumił Ulrich założył ogród handlowy i wzniósł pierwsze w Warszawie żelazne szklarnie. W kolejnych latach przedsiębiorstwo prężnie się rozwinęło, a sławę rodzinie Ulrichów przyniosła hodowla egzotycznych, niespotykanych dotychczas w kraju roślin i owoców, w tym ananasów. Kolejny z rodu, Christian, przeniósł zakład na tereny wsi Górce, w miejsce, przy którym stoi znany warszawiakom Wola Park.
REKLAMA