REKLAMA
Znaleziono 44 wyników
Ambitne plany Popeyes na 2025 rok – kolejne lokale, nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Ambitne plany Popeyes na 2025 rok – kolejne lokale, nowe miejsca pracy
W ciągu zaledwie jednego miesiąca Popeyes otworzył w Polsce pięć restauracji i zatrudnił ponad 200 osób. Według zapowiedzi sieci, to dopiero początek. Plany rozwoju są dużo większe.
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Złote Tarasy przyciągają kolejnych nowych najemców
Już 21 września w Złotych Tarasach otworzy się pierwsza w Warszawie restauracja Popeyes. Pochodząca z Luizjany sieć barów szybkiej obsługi to już siódmy w 2023 roku nowy najemca w Złotych Tarasach po takich markach jak, m.in. LUSH, Candy Pop czy Hugo. Jak informuje międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield, która odpowiada za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem, jeszcze w tym roku w Złotych Tarasach możemy spodziewać się kolejnych międzynarodowych debiutów.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
Największa transakcja biurowa w Sky Tower w ostatnich miesiącachartykuł
Pokaż artykuł
Największa transakcja biurowa w Sky Tower w ostatnich miesiącach
Sky Tower, najwyższy i najbardziej rozpoznawalny budynek we Wrocławiu, łączący w sobie funkcje biurowe, handlowe oraz mieszkalne, ogłasza zawarcie znaczącej umowy najmu z firmą REX Concepts - głównym franczyzodawcą restauracji Popeyes oraz Burger King w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Ten nowoczesny kompleks, zlokalizowany w samym sercu miasta, oferuje ponad 28 500 metrów kwadratowych powierzchni biurowej klasy A, nowoczesną infrastrukturę oraz dogodny dostęp do komunikacji miejskiej i licznych udogodnień.
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marekartykuł
Pokaż artykuł
Galaxy z poszerzoną ofertą i zaaranżowanymi na nowo sklepami wiodących marek
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie w ostatnim czasie dołączyły cztery nowe marki. Wśród nich znalazły się: pierwszy w województwie zachodniopomorskim multibrandowy salon Peek & Cloppenburg, marki odzieżowe JOOP! oraz Pierre Cardin, a także jubiler SAVICKI.
Litewska sieć Candy POP otworzy w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Litewska sieć Candy POP otworzy w Warszawie pierwszy stacjonarny sklep w Polsce
Kolejna nieobecna do tej pory w Polsce sieć handlowa, zadebiutuje na naszym rynku. Tego lata w warszawskich Złotych Tarasach, litewska sieć Candy POP, oferująca słodycze, napoje i przekąski marek z USA, Japonii i innych zakątków świata, otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce.
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomiczną
Centrum handlowo-rozrywkowe Galaxy rozszerzyło swoją ofertę gastronomiczną. Do grona najemców należącego do EPP obiektu dołączyli India Wok oraz Burger King. Tym samym FOODPORT, czyli food hall zlokalizowany na poziomie +2 centrum, inspirowany Szczecinem i nawiązujący do kultowych punktów w mieście, został skomercjalizowany w 100 procentach.
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe otwarcia starych obiektów i kolejne wzrosty na rynku handlowym w Polsce
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, zwiększając tym samym jej podaż całkowitą do 12,79 mln mkw. W budowie jest kolejne 322 tys. mkw.
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashionartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.
Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjnąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjną
Nowe marki, innowacje, relokacje i remonty są codziennością w centrach handlowych, które stawiają na atrakcyjną i konkurencyjną ofertę. Zmiany w portfolio i w salonach najemców to nie tylko poszerzenie asortymentu, ale przede wszystkim kolejne wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Galeria Katowicka stale dostarcza klientom wrażeń – pierwszy kwartał tego roku to kilkanaście nowych otwarć, od drogerii, poprzez salony modowe, aż po debiutujące w regionie koncepty gastronomiczne.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umówartykuł
Pokaż artykuł
Pasaż Grunwaldzki pozyskał nowych najemców i przedłużył kilka umów
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinąłswoją ofertę handlową. Zostały podpisane umowy z pięcioma nowymi najemcami, a z czteroma przedłużono współpracę.
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkimartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady.
Finalna faza komercjalizacji Bramy Jury w Zawierciu artykuł
Pokaż artykuł
Finalna faza komercjalizacji Bramy Jury w Zawierciu
Master Management Group przechodzi do finalnej fazy komercjalizacji Bramy Jury w Zawierciu na Śląsku. Najnowszy projekt firmy, łączący tradycyjną galerię i park handlowy z 4- salowym kinem, zostanie otwarty jeszcze w tym roku. Brama Jury zgromadzi sklepy najpopularniejszych marek międzynarodowych i polskich niemal wszystkich kategorii.
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: nowe marki, pół miliona mkw. w budowie, rosnące czynsze i spadek poziomu pustostanów
Do końca roku sektor może wzbogacić się o ok. 200 000 mkw., z czego zgodnie z trendem ostatnich lat najwięcej przypadnie na format parków handlowych, które odpowiadają za 77 proc. powierzchni w budowie – wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dobre otwarcie roku na polskim rynku nieruchomości handlowych [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield, sektor nieruchomości handlowych zanotował w Polsce wyjątkowo dobry początek roku. W pierwszym kwartale oddano do użytku ponad 100 000 mkw. powierzchni, a rynek czeka na szereg otwarć nowych obiektów handlowych o łącznej powierzchni 300 000 mkw.
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
REKLAMA