REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Adwokat Piotr Czyżyński Kancelaria adwokacka w Rzeszowie
Rzeszów, ul. Piłsudskiego 17/5
firma
Pokaż firmę
Akademia Górniczo-Hutnicza Im.stanisława Staszica W Krakowie
Kraków, Aleja Adama Mickiewicza 30
firma
Pokaż firmę
Akademia Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
firma
Pokaż firmę
Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Opolu
firma
Pokaż firmę
„TEMIDA Księgowi” - kancelaria podatkowa w Bielsku-Białej
Bielsko-Biała, ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 39
firma
Pokaż firmę
Metalbud - market i hurtownia budowlana w Łasku
Łask, Warszawska 131
firma
Pokaż firmę
DocuSign Polska-podpis elektroniczny w Polsce-Wawasoft
Warszawa, al. Jana Pawła II 27
firma
Pokaż firmę
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. H. Cegielskiego w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Stefpol Cleaning - czyszczenie paneli fotowoltaicznych w Warszawie
Warszawa, gen. Romana Abrahama 5/63
firma
Pokaż firmę
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Katowicach
Powstaną dwa nowe parki handlowe OTO Park. Jeden z istniejących zostanie rozbudowanyartykuł
Pokaż artykuł
Powstaną dwa nowe parki handlowe OTO Park. Jeden z istniejących zostanie rozbudowany
Falcon Investment Management rozbudowuje porfolio obiektów o dwa własne projekty deweloperskie w Dęblinie i Sandomierzu. Istniejący OTO Park w Kłodzku zostanie zaś rozbudowany.
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Miszmasz najemców i niespójna architektura psują wizerunek ulic handlowych [KOMENTARZ]
Reprezentacyjne ulice miast są coraz chętniej odwiedzane przez mieszkańców i turystów. Obserwujemy także większe zainteresowanie lokalami w takich miejscach wśród potencjalnych najemców, którymi są często duże i luksusowe marki. Na drodze do szybszego rozwoju ulic handlowych stoi jednak kilka przeszkód. Wśród nich najważniejsze to mieszanka struktury właścicielskiej, brak funkcji zarządcy ulicy, brak spójnej architektury, a także niedobór odpowiednio dużych lokali – pisze w komentarzu Karolina Kunciak, dyrektor w dziale High Street Retail w CBRE.
Wkrótce poznamy zwycięską koncepcję architektoniczną odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i kamienic przy ul. Królewskiej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wkrótce poznamy zwycięską koncepcję architektoniczną odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i kamienic przy ul. Królewskiej [FILMY]
Jeszcze w tym roku poznamy zwycięską koncepcję architektoniczną odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i kamienic przy ul. Królewskiej – czyli jednej z najważniejszych powojennych inwestycji odtwarzających dawną, historyczną zabudowę centrum Warszawy.
Gliwice Łabędy. Będą lepsze podróże przez stację i sprawniejszy przewóz towarówartykuł
Pokaż artykuł
Gliwice Łabędy. Będą lepsze podróże przez stację i sprawniejszy przewóz towarów
Zwiększy się dostęp do kolei dla mieszkańców Gliwic. Powstanie nowy przystanek w mieście. Usprawnią się przewozy towarowe w aglomeracji gliwickiej. Stacja Gliwice Łabędy zyska bezpośrednie połączenie z gliwicką stacją Port. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą prac budowlanych. Wartość inwestycji to 425 mln zł ze środków budżetowych.
Jeszcze w tym roku poznamy zwycięską koncepcję architektoniczną odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i kamienic przy ul. Królewskiejartykuł
Pokaż artykuł
Jeszcze w tym roku poznamy zwycięską koncepcję architektoniczną odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i kamienic przy ul. Królewskiej
Jeszcze w tym roku poznamy zwycięską koncepcję architektoniczną odbudowy Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i kamienic przy ul. Królewskiej – czyli jednej z najważniejszych powojennych inwestycji odtwarzających dawną, historyczną zabudowę centrum Warszawy.
Schavemaker z kolejną inwestycją pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Schavemaker z kolejną inwestycją pod Wrocławiem
Kolejna inwestycja w aglomeracji wrocławskiej. Firma Schavemaker Invest Sp. z o.o. (należąca do holenderskiej firmy Schavemaker) realizuje budowę terminala przeładunkowego w Mietkowie (powiat wrocławski) przy swojej istniejącej i działającej bocznicy kolejowej o długości torów około 6 km z ważnym świadectwem bezpieczeństwa z bezpośrednim wjazdem na tory szlakowe, bez konieczności wtaczaniu pociągów ze stacji kolejowej.
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiegoartykuł
Pokaż artykuł
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego
Trwa modernizacja portu w Szczecinie. W ramach inwestycji rozbudowane zostanie nabrzeże Czeskie i Słowackie, a wybudowane Norweskie i Duńskie (etap I). Akweny portowe zostaną dostosowane do nowej głębokości 12,5 metra toru wodnego Świnoujście-Szczecin. Kanał Dębicki będzie poszerzony do szerokości 200 m. Dzięki inwestycji Port Szczecin przyjmie statki z ładunkiem nawet 50 tys. ton w ładowniach, przez co podwoi ilość obecnie obsługiwanych ładunków. To podniesie jego konkurencyjność na rynku portów bałtyckich. Koszt wszystkich prac to 343,1 mln zł.
Kolejny krok do poszerzenia autostrady A1 na odcinku Toruń - Włocławekartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny krok do poszerzenia autostrady A1 na odcinku Toruń - Włocławek
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) przystępuje do prac projektowych związanych z przygotowaniem dokumentacji poszerzenia autostrady A1 na odcinku Toruń - Włocławek. GDDKiA podpisała umowę z wykonawcą, który opracuje materiały niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Ruszają główne prace na DK94 w Olkuszuartykuł
Pokaż artykuł
Ruszają główne prace na DK94 w Olkuszu
W poniedziałek, 19 sierpnia, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) rozpoczyna zasadnicze prace związane z modernizacją 4,4 km olkuskiego odcinka DK94. W pierwszym etapie rozbierana będzie dotychczasowa jezdnia. Będzie wiązało się to ze zmianami w organizacji ruchu. Tego dnia rano zamknięta zostanie całkowicie południowa jezdnia (w kierunku Krakowa) „starej czwórki” w Olkuszu na całej długości inwestycji, od okolic Grodziska na ul. Staromiejskiej do skrzyżowania z ul. Pakuską. Ruch w obu kierunkach będzie poprowadzony drugą jezdnią, którą dotąd samochody jeździły tylko w kierunku Dąbrowy Górniczej.
W 2029 r. pojedziemy koleją odbudowaną linią z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrzaartykuł
Pokaż artykuł
W 2029 r. pojedziemy koleją odbudowaną linią z Bytomia do Rudy Śląskiej i Zabrza
Budowa ok. 6-kilometrowego odcinka torów oraz modernizacja istniejącego ok. 3-kilometrowego torowiska, przebudowa i budowa obiektów infrastruktury kolejowej, budowa wiaduktów, dwóch łącznic i przystanków kolejowych. To najważniejsze prace, jakie konieczne są do wykonania, aby odbudować połączenie kolejowe z Bytomia do Rudy Śląskiej Chebzia i Zabrza. Ten jeden z najważniejszych projektów inwestycyjnych związanych z rozwojem kolei w Bytomiu realizowany jest przez PKP PLK i Miasto Bytom, które pozyskało na realizację tego projektu środki z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, w kwocie 600 tys. zł.
REKLAMA