REKLAMA
Znaleziono 4435 wyników
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015
Wśród kluczowych sukcesów Grupy Capital Park w 2015 roku należy wymienić przede wszystkim: otwarcie...
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVERartykuł
Pokaż artykuł
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVER
NEINVER eksportuje swoją koncepcję centrów typu outlet do Ameryki Łacińskiej. Strategia firmy NEINVE...
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłośćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku powierzchni handlowych daje dobre perspektywy na przyszłość
Rok 2017 przyniósł wiele ciekawych wydarzeń na polskim rynku handlowym. Magdalena Sadal, dyrektor Dz...
[podkarpackie] Butik obuwiowy na dłużej w Galerii Jasłoartykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Butik obuwiowy na dłużej w Galerii Jasło
Marka CCC przedłużyła umowę najmu blisko 700 m kw. powierzchni handlowej w Galerii Jasło. Otwarcie s...
[Gdańsk] Telezakupy nowym najemcą w galerii Madison w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Telezakupy nowym najemcą w galerii Madison w Gdańsku
Galeria Madison niedawno nawiązała współpracę z kolejnym najemcą, którym tym razem jest znana marka...
Jedna z największych na świecie firm w zakresie transportu i logistyki dostaw inwestuje pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Jedna z największych na świecie firm w zakresie transportu i logistyki dostaw inwestuje pod Wrocławiem
Kolejny duża i znana zagraniczna firma zdecydowała się na inwestycję w aglomeracji wrocławskiej. W p...
Jula uruchomi multimarket w San Park Mysiadło artykuł
Pokaż artykuł
Jula uruchomi multimarket w San Park Mysiadło
Jula, szwedzka sieć multimarketów, planuje otwarcie kolejnego sklepu w aglomeracji warszawskiej. Już w przyszłym roku jego inauguracja odbędzie się na terenie obecnie realizowanego projektu San Park Mysiadło – największego budowanego retail parku w województwie mazowieckim. Jula będzie jednocześnie największym salonem w całym kompleksie handlowym. Jego powierzchnia wyniesie blisko 2 500 mkw. i będzie oferować aż osiem odrębnych działów dla majsterkowiczów i nie tylko.
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
Park Handlowy Koszalin Power Center pozyskał kolejne znane marki
Wraz z podpisaniem najnowszych umów najmu, Acteeum dynamicznie zmierza do zakończenia komercjalizacji koszalińskiego Power Center. Do grona marek obecnych w projekcie dołączyły New Yorker, CCC i Martes Sport wzbogacając atrakcyjną ofertę zakupową tego centrum handlowego.
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi poszerza swoją ofertę handlową artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi poszerza swoją ofertę handlową
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi konsekwentnie realizuje strategię na 2023 rok i poszerza ofertę handlową w kluczowych dla pozycjonowania centrum kategoriach. W odpowiedzi na codzienne potrzeby zakupowe Klientów, w centrum otwarty zostanie sklep popularnej marki Dealz, natomiast dwa lokale – drogeria Rossmann oraz Piekarnia i cukiernia "Z Pieca Rodem" – zyskały większą przestrzeń.
Ruszyła rozbudowa Designer Outlet Gdańskartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła rozbudowa Designer Outlet Gdańsk
Dodatkowe 2 000 mkw., 7 restauracji i ponad 10 nowych salonów z modą – tak przedstawia się rozpoczęty właśnie projekt rozbudowy jedynego na Pomorzu centrum typu outlet. Otwarcie nowej części centrum planowane jest na IV kwartał 2024 roku.
firma
Pokaż firmę
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości Rynek Starego Miasta 4-16
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
Parki handlowe i centra convenience w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe i centra convenience w Polsce [RAPORT]
Rynek parków handlowych i centrów convenience w Polsce przechodzi znaczącą transformację. Dzisiejsze nowe parki, w przeciwieństwie do swoich wielkopowierzchniowych poprzedników sprzed 2010 roku charakteryzują się średnią powierzchnią 8 400 mkw. oraz starannie dobranym, zróżnicowanym miksem najemców.
[Poznań] Kamienica Jeżyceinwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Kamienica Jeżyce
Poznań, Jeżyce
Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięteartykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięte
Zaplanowane na 21 marca otwarcie nowego, wielkiego kompleksu handlowego w województwie zachodniopomorskim, OTO Park w Koszalinie nie odbędzie się. Powodem jest niedopełnienie wszystkich wymagań straży pożarnej.
InfoCryptofirma
Pokaż firmę
InfoCrypto
Poznań, Rawicka 144
GIGA Development Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
GIGA Development Sp. z o.o.
Warszawa, Cieślewskich 35K
Płochocki Developer Sp.k.firma
Pokaż firmę
Płochocki Developer Sp.k.
Warszawa, Domaniewska 37/2.43
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passęartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy kontynuuje dobrą passę
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W II kwartale bieżącego roku na rynek trafiło osiem nowych obiektów handlowych, a w budowie pozostaje ok. 400 000 mkw. powierzchni. Dobrym rezultatom po stronie podaży towarzyszy niesłabnące zainteresowanie ze strony nowych marek, a także dobre wyniki sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów.
Maxi Zoo otwiera w Toruniu pierwszy w Polsce, pełnowymiarowy sklep w zupełnie nowym wydaniuartykuł
Pokaż artykuł
Maxi Zoo otwiera w Toruniu pierwszy w Polsce, pełnowymiarowy sklep w zupełnie nowym wydaniu
Maxi Zoo Polska kontynuuje dynamiczne zmiany i otwiera w Toruniu pierwszy, pełnowymiarowy sklep w zupełnie nowym wydaniu. Organizacja znana jest z dbania o pozytywne doświadczenia zakupowe swoich klientów i stawia na rozwiązania zwiększające ich komfort. Jedną ze strategicznych zmian organizacji w 2023 roku jest otwieranie kolejnych placówek w nowym formacie 3.0.
REKLAMA