Kolejna znana marka modowa dołączy do grona najemców centrum handlowego Atrium Promenada zlokalizowanego w warszawskiej dzielnicy Praga-Południe przy ul. Ostrobramskiej.
W II kwartale 2023 roku w Atrium Promenada otwarty zostanie dwupoziomowy sklep sieci Peek & Cloppenburg o powierzchni blisko 3,5 tys. Aktualnie ta znana międzynarodowa sieć liczy dziewięć lokalizacji w Polsce. Obecnie trwa kompleksowa przebudowa drugiej części Promenady, której zakończenie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.
Salon w Atrium Promenada będzie pierwszym sklepem Peek & Cloppenburg po prawej stronie Warszawy, drugim co do wielkości w stolicy i dziesiątym w Polsce.
– Wiedząc jak dynamiczne są zmiany potrzeb i wymagań zarówno klientów, jak i najemców, nie przestajemy pracować nad ulepszaniem naszych obiektów – tak, by maksymalnie służyły społecznościom lokalnym – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director-Retail, Atrium European Real Estate.
Rok 2022 i początek 2023 przyniesie w Atrium Promenada wiele zmian. Obecnie trwa kompleksowa przebudowa drugiej części obiektu, której zakończenie planowane jest na pierwszą połowę 2023 roku.
W trakcie przebudowy Atrium Promenada funkcjonuje normalnie. Klienci mogą korzystać z głównej części centrum handlowego (odnowionej w 2018 roku) z ofertą ponad 100 marek, takich jak Cinema City, Carrefour Pro, TK Maxx, H&M, Zara, iSpot, PINKO, Marella, GUESS, e-obuwie, Tous, Sinsay. Nieprzerwanie działają Zdrofit, Enel Med, strefa restauracyjna Republika Smaku oraz przestrzeń zabaw i warsztatów Piąty Wymiar.
– Chcemy, aby nasze centra były ośrodkami nie tylko zakupów, ale również spędzania wolnego czasu, pełniły funkcje społeczne, zdrowotne czy rekreacyjne – tak, by nasi sąsiedzi mieli wygodne miejsce do życia, rozrywki, zakupów czy pracy – mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate. – Atrium Promenada jest flagowym obiektem w naszym portfolio, z bogatą ofertą marek premium. Zmieniamy ją od 2016 roku w ramach kolejnych etapów prac – przypomina.