REKLAMA
Znaleziono 8 wyników
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Prace z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, maszyny „TEM”, umożliwiają sprawną realizację robót przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł, ze środków budżetowych i z dokapitalizowania, zwiększy przepustowość tunelu, zapewniając możliwość równoczesnego przejazdu pociągów po dwóch torach. Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w 2024 r.
Politechnika Wrocławska inwestuje w laboratorium centralne ATOMartykuł
Pokaż artykuł
Politechnika Wrocławska inwestuje w laboratorium centralne ATOM
Kolejna inwestycja Politechniki Wrocławskiej. Jedyny na PWr transmisyjny mikroskop elektronowy (TEM) dostępny jest w nowo otwartej pracowni transmisyjnej mikroskopii elektronowej. Wejdzie ona w skład laboratorium centralnego ATOM i będzie dostępna dla wszystkich naukowców naszej uczelni.
Ostatnie prace w tunelu kolejowym na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Ostatnie prace w tunelu kolejowym na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Za półmetkiem jest zabezpieczanie ścian poszerzonego już tunelu kolejowego koło Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Zastosowana w tunelu technologia pozwala na wykonywanie prac i przejazd pociągów. Zakończenie inwestycji wartej ok 130 mln zł przewidywane jest w połowie 2024 r.
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii kolejowej Jelenia Góra – Wrocław
Z wykorzystaniem nowoczesnej technologii zaczęło się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska. Maszyna "TEM" zapewni sprawne prowadzenie prac przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Przebudowa obiektu z XIX w. umożliwi lepsze podróże między Wrocławiem a Jelenią Górą. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają możliwości kolei na Dolnym Śląsku za ok. 85 mln zł ze środków budżetowych. Zakończenie inwestycji planowane jest w 2024 r.
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonosze
W czerwcu czekają nas sprawniejsze podróże w Karkonosze. Poszerzyliśmy tunel na trasie Wrocław – Jelenia Góra, po której dziennie kursuje ponad 30 pociągów. Zastosowana technologia prac tunel w tunelu do minimum ograniczyła zmiany w komunikacji. Na inwestycję prowadzoną w masywie Góry Tunelowej przeznaczyliśmy ok. 130 mln zł ze środków budżetowych.
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów
Tunel kolejowy na ważnej linii Wrocław - Jelenia Góra koło Trzcińska (Dolny Śląsk) zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów. Dziewiętnastowieczny obiekt zostanie wzmocniony i poszerzony. Wykorzystana będzie nowoczesna technologia robót. Zwiększy się możliwość organizacji połączeń. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na roboty za blisko 85 mln zł netto. Finasowanie zapewniają środki budżetowe.
Bliżej lepszych podróży koleją z Wrocławia w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Bliżej lepszych podróży koleją z Wrocławia w Karkonosze
„Katarzyna” zakończyła drożenie tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góra. Teraz wykonuje prace związane z budową izolacji przebudowanego obiektu. Maszyna umożliwia prace w technologii „tunel w tunelu” i bezpieczny przejazd pociągów. Od 12 do 27 listopada wykonywany będzie kolejny etap prac, który ze względu na zakres i zachowanie bezpieczeństwa wymaga wprowadzenia komunikacji zastępczej . Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł jest finansowania ze środków budżetowych i dokapitalizowania.
Politechnika Warszawska inwestuje ponad 50 mln zł w zaplecze badawczo-rozwojoweartykuł
Pokaż artykuł
Politechnika Warszawska inwestuje ponad 50 mln zł w zaplecze badawczo-rozwojowe
Bezzałogowe systemy lotnicze i radary pasywne, instalacja do nanoszenia warstw materiałów metodą PLD czy dwa ultranowoczesne mikroskopy – inżynierowie z Politechniki Warszawskiej czekają na firmy zainteresowane wykorzystaniem nowej aparatury B+R. To ponad 20 urządzeń o wartości ponad 50 mln złotych.
REKLAMA