REKLAMA
Znaleziono 546 wyników
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Porcie Szczecin powstanie uniwersalny terminal przeładunkowyartykuł
Pokaż artykuł
W Porcie Szczecin powstanie uniwersalny terminal przeładunkowy
Kolejna firma zdecydowała się zainwestować na terenie szczecińskiego Portu. Powstanie nowy uniwersalny terminal przeładunkowy. Umowa na dzierżawę działki sąsiadującej z nowym Nabrzeżem Norweskim na Ostrowie Grabowskim podpisana.
[Świnoujście] Plac Wolności (rewitalizacja)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świnoujście] Plac Wolności (rewitalizacja)
Świnoujście, Śródmieście
Wielka inwestycja w Radomiu. Powstanie park logistyczno-produkcyjny i terminal kontenerowy intermodalny [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja w Radomiu. Powstanie park logistyczno-produkcyjny i terminal kontenerowy intermodalny [WIZUALIZACJE]
Coraz bliżej rozpoczęcia nowej, wielkiej inwestycji w Radomiu, drugim co do wielkości mieście w województwie mazowieckim . Na terenach dawnej ciepłowni RADPEC powstanie terminal intermodalny wraz z parkiem logistyczno-produkcyjnym. Inwestorem jest spółka TG Park Północ. Powstaną setki nowych miejsc pracy.
Postępowanie ws. wyłonienia oferty na Port Zewnętrzny w Gdyni przedłużone artykuł
Pokaż artykuł
Postępowanie ws. wyłonienia oferty na Port Zewnętrzny w Gdyni przedłużone
Termin składania ofert na budowę Portu Zewnętrznego w Porcie Gdynia zostaje wydłużony do dnia 30 września 2024 roku do godziny 12:00, a otwarcie ofert nastąpi o godz. 14:00. Termin składania ofert był już kilkakrotnie przesuwany. Ostatnio – na 14 czerwca br. Powodem przedłużenia terminu jest potrzeba przeznaczenia kolejnych tygodni przez podmioty zaproszone do postępowania na konsultacje niezbędne do prawidłowego przygotowania ofert. Natomiast jeszcze w czasie wakacji ma zostać podpisana umowa na realizację falochronu osłonowego.
Trwa budowa nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku. Inwestycja jest warta 450 mln euro [FILMY + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku. Inwestycja jest warta 450 mln euro [FILMY + WIZUALIZACJE]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielki terminal instalacyjny morskich farm wiatrowych w Świnoujściu z pozwoleniem na użytkowanieartykuł
Pokaż artykuł
Wielki terminal instalacyjny morskich farm wiatrowych w Świnoujściu z pozwoleniem na użytkowanie
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście przekazał w swoich social mediach informację o uzyskaniu 24 grudnia 2024 r. pozwolenia na użytkowanie nabrzeży nowego terminalu instalacyjnego dla potrzeb morskiej energetyki wiatrowej. Zgodnie z przyjętymi założeniami terminal wejdzie w fazę eksploatacji z początkiem 2025 roku. Będzie pierwszym na polskim wybrzeżu tego typu terminalem.
ORLEN rozpocznie budowę terminala instalacyjnego w Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
ORLEN rozpocznie budowę terminala instalacyjnego w Świnoujściu
Grupa ORLEN wyłoniła wykonawcę lądowej części terminala instalacyjnego dla morskich farm wiatrowych. Prace budowlane rozpoczną się w październiku, a zakończą na przełomie 2024 i 2025 r. Docelowo terminal umożliwi instalację ponad 80 morskich turbin wiatrowych rocznie i będzie w stanie obsłużyć projekt Baltic Power i inne planowane inwestycje wiatrowe.
Morskie farmy wiatrowe – nowy kierunek polskiej energetykiartykuł
Pokaż artykuł
Morskie farmy wiatrowe – nowy kierunek polskiej energetyki
Na Pomorzu Zachodnim rozpoczyna się budowa morskich farm wiatrowych. W porcie Szczecin-Świnoujście powstaje już pierwszy w Polsce terminal instalacyjny, który pozwoli na transport i montaż najnowocześniejszych turbin wiatrowych. W niedługiej przyszłości Szczecin ma stać się też głównym centrum produkcji zasadniczych składników dla morskiej energetyki wiatrowej w Polsce. Wpłynie to między innymi na rynek pracy i wzrost zatrudnienia w regionie.
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściuartykuł
Pokaż artykuł
Morska farma wiatrowa Baltic Power napędza nowe inwestycje w Szczecinie i Świnoujściu
Pierwszy w Polsce terminal instalacyjny zlokalizowany w Świnoujściu oraz fabryka turbin Vestas w Szczecinie to nowe inwestycje związane z morską farmą wiatrową Baltic Power. Wspólny projekt Grupy ORLEN i Northland Power wykorzysta 76 nowoczesnych turbin o mocy 15 MW firmy Vestas, których elementy będą produkowane w nowej fabryce w Szczecinie. Fabryka turbin, która zatrudni nawet 700 osób, zostanie ukończona w 2024 roku, natomiast terminal instalacyjny Grupy ORLEN w Porcie Świnoujście rozpocznie pracę w 2025 roku.
inwestycja
Pokaż inwestycję
Alfa Terminal Szczecin
Szczecin, Nad Odrą 10
Termin składania ofert na budowę Portu Zewnętrznego w Porcie Gdynia zostaje wydłużonyartykuł
Pokaż artykuł
Termin składania ofert na budowę Portu Zewnętrznego w Porcie Gdynia zostaje wydłużony
Termin składania ofert na budowę Portu Zewnętrznego w Porcie Gdynia zostaje wydłużony do dnia 30 września 2024 roku do godz. 12, a otwarcie ofert nastąpi o godz. 14. Powodem przedłużenia terminu jest potrzeba przeznaczenia kolejnych tygodni przez podmioty zaproszone do postępowania na konsultacje niezbędne do prawidłowego przygotowania ofert.
Newport Logistics Fund sfinansuje budowę nowego parku logistycznego pod Łodziąartykuł
Pokaż artykuł
Newport Logistics Fund sfinansuje budowę nowego parku logistycznego pod Łodzią
Newport Logistics Fund sfinansuje centrum logistyczne o szacunkowej wartości rynkowej 37 mln euro. Park będzie składał się z dwóch budynków o łącznej powierzchni ponad 32 tys. mkw. Powstanie na dziesięciohektarowej działce w miejscowości Lućmierz koło Zgierza.
Wisus- lokale inwestycyjne (vat 23)inwestycja
Pokaż inwestycję
Wisus- lokale inwestycyjne (vat 23)
Świnoujście, Dzielnica Nadmorska, Stefana Żeromskiego
Ulica Nowojachtowa inwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Nowojachtowa
Świnoujście, Nowojachtowa
Rozpoczynają się prace przy budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku. Inwestycja jest warta 450 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczynają się prace przy budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku. Inwestycja jest warta 450 mln euro
W poniedziałek, 28 listopada 2022 r. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, uroczyście rozpoczął budowę trzeciego głębokowodnego terminalu T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku kosztem 450 mln euro powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku kosztem 450 mln euro powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Baltic Hub: W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal  [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Baltic Hub: W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Park Kontenerowy Implantinwestycja
Pokaż inwestycję
Park Kontenerowy Implant
Warszawa, Wola, Chmielna 75
DCT Gdańsk wybrał wykonawców trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3artykuł
Pokaż artykuł
DCT Gdańsk wybrał wykonawców trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3
DCT Gdańsk, operator największego terminala kontenerowego na Morzu Bałtyckim, podpisał z konsorcjum firm Budimex S.A. i Dredging International NV kontrakt na budowę trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3. Prace budowlane mają się rozpocząć na początku września – po zakończeniu sezonu wakacyjnego.
REKLAMA