REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
162 mln zł od KE na realizację prac projektowych linii KDP Sieradz – Kalisz – Poznańartykuł
Pokaż artykuł
162 mln zł od KE na realizację prac projektowych linii KDP Sieradz – Kalisz – Poznań
8 listopada w siedzibie spółki CPK odbyła się konferencja dotycząca unijnego wsparcia dla projektów kolejowych CPK. Chodzi o 162 mln zł z instrumentu „Łącząc Europę” (CEF) na realizację prac projektowych linii Sieradz – Poznań. Umowę o współpracy (Grant Agreement) w tym zakresie podpisali przedstawiciele Centralnego Portu Komunikacyjnego, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Centrum Unijnych Projektów Transportowych.
firma
Pokaż firmę
Środki transportu żywności - Barson
Jasin, Sadowa 8
firma
Pokaż firmę
WOJEWÓDZKA STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŁODZI
firma
Pokaż firmę
Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi
[Warszawa] Nowy Punkt IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Nowy Punkt II
Warszawa, Targówek, Poborzańska 43
Pół miliarda euro wsparcia UE dla dwóch wielkich inwestycji kolejowych w ramach CPKartykuł
Pokaż artykuł
Pół miliarda euro wsparcia UE dla dwóch wielkich inwestycji kolejowych w ramach CPK
Podczas wtorkowej konferencji w Warszawie zaprezentowano wyniki dwóch projektów dofinansowanych ze środków unijnych w ramach Instrumentu "Łącząc Europę" (CEF). Mowa o tzw. kolejowym „Y” oraz tunelu dalekobieżnym w Łodzi. W wydarzeniu udział wzięli m.in. wiceminister infrastruktury Piotr Malepszak, wiceminister funduszy i polityki regionalnej Jan Szyszko, członek zarządu CPK Marcin Michalski oraz zastępca dyrektora CUPT Sylwia Cieślak-Wilk.
[Brzeg Dolny] Most Wolnościinwestycja
Pokaż inwestycję
[Brzeg Dolny] Most Wolności
Brzeg Dolny
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Osetno] Budowa Obejścia Osetna
[Wrocław] Tunel zamiast Alei Wielkiej Wyspy?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Tunel zamiast Alei Wielkiej Wyspy?
Waldemar Bednarz, przewodniczący Rady Osiedla Zacisze-Zalesie-Szczytniki, proponuje, by zamiast...
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Łódź] W Łodzi niezmiennie tanioartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] W Łodzi niezmiennie tanio
Jak wynika z raportu Szybko.pl, Metrohouse i Expandera, łódzkie ceny nieruchomości utrzymują stały,...
Trwa modernizacja najważniejszego przystanku Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa modernizacja najważniejszego przystanku Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej [FILM]
Szczecin Niebuszewo to jeden z kluczowych przystanków powstającej Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej (SKM) - projektu mającego połączyć centrum Szczecina z Policami, Stargardem, Goleniowem i Gryfinem. Przystanek Niebuszewo będzie ważnym węzłem przesiadkowym, szczególnie dla mieszkańców północnych dzielnic miasta.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Łódź] Skanska sprzedaje biurowiec Nowa Fabryczna w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Skanska sprzedaje biurowiec Nowa Fabryczna w Łodzi
Skanska sprzedała biurowiec Nowa Fabryczna funduszowi inwestycyjnemu Niam. Szwedzki inwestor już po...
[Łódź] Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznejinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Regionalny Ośrodek Kultury, Edukacji i Dokumentacji Muzycznej
Łódź, Śródmieście
[Polska] Duży zysk z wynajmu mieszkania turystomartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Duży zysk z wynajmu mieszkania turystom
Wynajem mieszkania na doby jest bardziej wymagający niż długoterminowy, ale w dużych miastach może p...
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznańartykuł
Pokaż artykuł
KDP: 350 zamiast 250 km/h na trasie Warszawa - Łódź - Wrocław/Poznań
Centralny Port Komunikacyjny buduje pierwszą linię Kolei Dużych Prędkości, uwzględniając na każdym etapie planowania, projektowania i realizacji najwyższe możliwe parametry przejazdu pociągów KDP.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią trwa budowa podziemnego tunelu kolejowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa podziemnego tunelu kolejowego, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA