REKLAMA
Znaleziono 4323 wyników
Druga inwestycja Better Energy w Polsce o mocy 74 MW przyłączona do sieciartykuł
Pokaż artykuł
Druga inwestycja Better Energy w Polsce o mocy 74 MW przyłączona do sieci
Farma fotowoltaiczna Better Energy – Helenowo, o mocy zainstalowanej 74 MW, została przyłączona do sieci. Położona w Kleczewie w województwie wielkopolskim inwestycja jest drugą farmą fotowoltaiczną spółki o mocy 74 MW w Polsce, po uruchomionej niedawno elektrowni słonecznej w Nidzicy. Jej otwarcie znacząco wzmacnia pozycję Better Energy na krajowym rynku OZE.
Miliard złotych na inwestycje w obszarze dystrybucji. Enea z kredytem Europejskiego Banku Inwestycyjnegoartykuł
Pokaż artykuł
Miliard złotych na inwestycje w obszarze dystrybucji. Enea z kredytem Europejskiego Banku Inwestycyjnego
Enea zawarła z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) umowę kredytu inwestycyjnego. Pozyskany 1 mld zł zostanie w całości przeznaczony na inwestycje w obszarze dystrybucji, wspierając „Zieloną zmianę Enei”, zgodnie ze Strategią Rozwoju Grupy Enea. Współfinansowane przez EBI inwestycje z zakresu rozwoju i modernizacji sieci dystrybucyjnej obejmą lata 2023-2025 i będą realizowane w północno-zachodniej Polsce.
ONDE z finansowaniem na realizację dwóch nowych farm fotowoltaicznych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
ONDE z finansowaniem na realizację dwóch nowych farm fotowoltaicznych w Polsce
Firma ONDE zrealizuje kolejne nowe inwestycje w Polsce. SPV Czerwona Woda oraz Invest PV – spółki zależne ONDE – podpisały z mBankiem umowę kredytową dotyczącą finansowania budowy dwóch farm fotowoltaicznych o łącznej mocy 18,72 MW, z możliwością rozszerzenia finansowania o budowę trzeciej farmy fotowoltaicznej o mocy 4,42 MW.
Podpisano pierwsze umowy na termomodernizację zabytkowych budynków publicznychartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano pierwsze umowy na termomodernizację zabytkowych budynków publicznych
Pierwsi beneficjenci podpisali już umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o dofinansowanie w ramach Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). Pula środków UE przeznaczonych na dofinansowanie tych projektów wynosi 107,96 mln zł. Zostaną one przeznaczone na poprawę efektywności energetycznej zabytkowych budynków użyteczności publicznej w całej Polsce.
Ponad miliard złotych z UE na rozwój województwa łódzkiegoartykuł
Pokaż artykuł
Ponad miliard złotych z UE na rozwój województwa łódzkiego
Do województwa łódzkiego z Unii Europejskiej trafi w tym roku ponad 1 mld zł. Część tej kwoty zostanie przeznaczona na OZE, transport zbiorowy, gospodarkę wodno-ściekową i zachowanie ekosystemów.
ENERGA-OPERATOR z planem szerokich inwestycji w sieć WNartykuł
Pokaż artykuł
ENERGA-OPERATOR z planem szerokich inwestycji w sieć WN
ENERGA-OPERATOR ma w planach szereg inwestycji związanych z przebudową, budową oraz modernizacją ponad 3 tysięcy kilometrów linii wysokiego napięcia. Inwestycje dotyczyć będą również 90 stacji 110/15 kV. Będzie to duże wyzwanie zarówno dla ENERGA-OPERATOR jak i dla współpracujących lub planujących współpracować ze spółką wykonawców.
[Łódź] Centrum handlowe "Pasaż Łódzki" (rozbudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum handlowe "Pasaż Łódzki" (rozbudowa)
Łódź, Polesie
[Łódź] Centrum Sportów Motorowych (stadion żużlowy)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Centrum Sportów Motorowych (stadion żużlowy)
Łódź, 6 Sierpnia 71
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Urzędnicy chcą, żeby wrocławianie na Wyspę Opatowicką pływali łodziąartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Urzędnicy chcą, żeby wrocławianie na Wyspę Opatowicką pływali łodzią
Jest pomysł na to, jak w trakcie remontu Jazu Opatowickiego wrocławianie dostaną się na Wyspę Opatow...
Duży projekt ekologiczny w Łodzi. Posadzą 20 tysięcy drzewartykuł
Pokaż artykuł
Duży projekt ekologiczny w Łodzi. Posadzą 20 tysięcy drzew
Miasto Łódź realizuje największy projekt proekologiczny w stolicy województwa. Na głównych dwupasmów...
iTechArt wybiera Polskę i zajmuje najwyżej położone biuro w Łodzi [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
iTechArt wybiera Polskę i zajmuje najwyżej położone biuro w Łodzi [ZDJĘCIA]
Jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w USA wg Deloitte i Financial Times wesz...
REKLAMA