Spinka1987 napisał:
Poniżej zamieszczam zdjęcia jak wygląda wejście do klatki
numer 29 w budynku s14. Proszę o odpowiedź Archicom, co zamierzacie
zrobić, gdyż wygląda to mało estetycznie. Dlaczego wejście do
klatki nie wygląda tak jak w innych budynkach, tylko jest dana
brzydka płyta niczym niepomalowana, z dziurami?? Dlaczego wejście
nie jest zrobione w takiej elewacji jak cały budynek?? Czy to
kolejny zamysł architekta by dać brzydką płytę bo jest to tańsze,
czy efekt wizualny już się nie liczy??
tylkoalibi napisał:
Zacytuję kolegę z forum:
"Pretensje masz, jak byś kupował mieszkanie za co najmniej 10000
za
metr. A tymczasem pewnie dałeś raptem 5500-6000. Cena czyni
cuda,
skoro są to jedne z najtańszych mieszkań we Wrocławiu, to nie
oczekuj jakiejś szczególnej rewelacji"
;-).
Zapraszam na grupę Olimpia Port na FB:
https://www.facebook.com/groups/681442301944296
Każdy kto kupił lub chce kupić mieszkanie od Archicomu powinien się
zapoznać z opiniami tam przedstawionymi na temat jakości aktualnie
kończonych mieszkań w budynkach, które będą oddawane w maju i przez
wakacje tego roku. Ten wątek na forum powoli umiera, tam jest dużo
więcej opinii, zdjęć i filmików (np. lejącej się wody przez kanał
wentylacyjny okapu w kuchni ;)).
peperos napisał:
Czy tylko ja zauważyłem, że z
nowych wizualizacji Archicomu zniknęła obiecywana
wszystkim Marina?
ola_ napisał:Archicom napisał:
Ponownie, ciężko nam się ustosunkować do niemożliwej do
zweryfikowania sytuacji, w której „ktoś coś powiedział”. Możemy
jedynie zachęcić do dokładnego studiowania dokumentów, które
szczegółowo określają zagospodarowanie terenu wokół
inwestycji.
:-) czyli mamy rozumieć, że Państwa sprzedawcy,
przedstawiciele itp mogą mówić co im się podoba i Państwo podchodzą
do tego bezkrytycznie, a my mamy siedzieć i szukać kruczków ? jak
widać dużo osób się skarży na rozpowiadane legendy. wychodzi więc
na to, że jest to standard, a nie jakiś pojedynczy przypadek. takie
macie standardy ?
teha napisał:
to jest właśnie problem, nawietrzniki strasznie wyziębiają
pomieszczenie. Do tego czy to na min. ustawieniu czy na max. wieje
tak samo mocno. Ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia z
nawietrznikami.
"bernia" napisał:
[quote="peperos":290kcy44][quote="alsen strasse 67":290kcy44]
"efendi" napisał:
W S12 już są ścianki działowe dawno pobudowane, okna zainstalowane a wczoraj ekipa kładła już styropian na elewacje...
dziwne jest tylko czemu budynek nie został pomalowany tym różowym anty grzybem jak było to w przypadku np. S8 tylko bezpośrednio na ściany jest kładziony styropian --> [color=#FF0000:290kcy44][i:290kcy44]i to jest pytanie do Archicomu.[/i:290kcy44][/color:290kcy44]
Widać tą różową "konserwację" na zdjęciach na stronach 121, 123 i 124.
"teha" napisał:
dla mnie nie zrozumiałe jest zamieszczanie wizualizacji i grafik, które uwzględniają tą ścieżkę, która de facto nie należy do Archicomu. Czemu Archicom zatem wykorzystuje nie swój teren do promowania inwestycji, skoro nie zamierza z nim nic robić? To tak jakby na wizualizacjach umieścić tramwaj na Swojczyckiej, a potem powiedzieć - to do miasta należy, my tylko tak sobie walnęliśmy wizualizację, żeby było ciekawiej sprzedażowo.
"Michael" napisał:
Dzień dobry,
Ponawiam pytanie do Archicom'u i Inkom'u o naprawienie asfaltu oraz trawników po pracach przed budynkiem S6, kiedy spodziewają się Państwo naprawy obecnego stanu rzeczy?
Pozdrawiam
"jolly" napisał:
[quote:17vkhikb]może akurat te 4 były świeżo pomalowane przed robieniem zdjęcia
"Archicom" napisał:
Ocena kolorystyki to sprawa indywidualnych preferencji Klientów i trudno byłoby wszystkich zadowolić. Możemy natomiast Państwa zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, by budynki były estetyczne, a całość osiedla spójna i funkcjonalna.
"bernia" napisał:
jeśli chodzi o nabrzeże to bardzo się cieszę, że pierwsza wizja nie została zrealizowana i mam nadzieję że to się nie zmieniteraz rosną ładne, duże drzewa, a na tej wizualizacji są jakieś śmieszne, małe pałąki a nie drzewa.
a te wnęki wyglądają tragicznie :/ więc od razu pytanie - jak myślicie, czy można sobie to przemalować? czy nie można tak ingerować w elewację?
"Ludek" napisał:
[quote="Archicom":1tti0cvx]Nabrzeże jest i będzie sukcesywnie wykonywane wraz z kolejnymi etapami osiedla. Wykonaliśmy pierwsza część nabrzeża, niebawem czas na kolejną.
Właśnie udało nam się nabyć nieruchomość na której postawiony jest dom z kominem. Jeszcze za wcześnie aby przesądzać o jej finalnej funkcji. W chwili obecnej jesteśmy na etapie opracowywania koncepcji zagospodarowania kolejnych etapów osiedla Olimpia Port , położonych po wschodniej stronie ul. Magellana, która obejmie również teren nieruchomości o którą Państwo pytacie. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską, dlatego projekt będzie wymagał również konsultacji z konserwatorem zabytków. Obecnie prowadzone są prace porządkowe wokół nieruchomości związane z zabezpieczeniem terenu, po przejęciu nieruchomości przez naszą firmę.
"Michael" napisał:
Pytanie do Inkom SA i Archicomu.
Prace przez blokiem S6 zostały zakończone ...
Jedna z chodnikowych ścieżek (skośna, na trawniku tuż przed blokiem) została "naprawiona" w sposób paskudny na jej końcu schodzącym do pasa ziemi przeznaczonym do parkowania (a na którym były wykopy).
Czy to tak ma zostać??? Wygląda bardzo prowizorycznie!
"INKOM S.A." napisał:
Szanowni Państwo,
wywołani do odpowiedzi chcielibyśmy odpowiedzieć Państwu i rozwiać pewne wątpliwości. Na wstępie jednak pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z prowadzonymi pracami w rejonie ulicy Marca Polo. Budujemy kanalizację nie tylko dla osiedla Nowy Port, ale także dla Państwa. Ta sama sieć będzie bowiem obsługiwać Olimpię Port, a dziś funkcjonujące rozwiązanie jest jedynie kanalizacją tymczasową. Jednocześnie pragniemy podkreślić, co zauważyli także Państwo w poprzednich postach, że nie tylko wykonawca nowej sieci generuje ruch ciężkich pojazdów w tym miejscu, ale także dostawcy m.in. materiałów budowlanych dla naszego sąsiada.
Informujemy, że podjęliśmy wszelkie kroki, aby zdyscyplinować wykonawców nowej sieci tuż po sygnale od firmy Archicom w ostatni weekend. Wcześniej nie otrzymaliśmy żadnego sygnału o nieprawidłowościach. Zareagowaliśmy natychmiast wysyłając oficjalne prośby do podwykonawców o większą atencję dla otoczenia prowadzonych prac. Dalsze etapy budowy będziemy uważnie monitorować.
W tym miejscu warto także podkreślić, że projekt budowy nowej kanalizacji zakładał wykop o głębokości ok. 6 metrów wzdłuż ulicy Marca Polo. Aby zminimalizować uciążliwości budowy i jak najmniej naruszyć istniejącą nawierzchnię, zdecydowaliśmy się na droższą metodę przewiertu sterowanego, która jest najmniej inwazyjną metodą wykonania kanalizacji dostępną na rynku. Technologia ta zakłada wykonanie studni o bardzo dużej średnicy – w tym przypadku Ø3000. Warto nadmienić, że prace prowadzone są ok. 50 cm od skraju drogi. Ta niewielka odległość może powodować usterki nawierzchni, nawet będąc niezwykle uważnym. Po spotkaniu z przedstawicielami firmy Archicom ustaliliśmy, że nasz podwykonawca jest winny uszkodzeniu drogi w jednym miejscu. Będąc odpowiedzialnym inwestorem, gwarantujemy naprawę powstałego uszkodzenia. Zależy nam, aby Nowy Port oraz Olimpia Port, jako osiedla tworzące zupełnie nową dzielnicę Wrocławia, były utrzymane w jak najlepszym stanie wraz z wizytówką tego miejsca - nadodrzańską promenadą. Prace naprawcze realizować będziemy w porozumieniu ze ZDIUM.
Za powstałe niedogodności w imieniu własnym oraz podwykonawcy - przepraszamy. Pamiętajmy, że kanalizacja wykonywana jest jako „dobro wspólne” - także dla Państwa „części”. Dołożymy wszelkich starań, aby jej realizacja w dalszym toku była jak najmniej uciążliwa. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i sugestie, aby standard prowadzonych prac był najwyższy. Dlatego prosimy, o kontakt w razie zauważenia łamania w/w standardów. Ten fakt zgłosić można bezpośrednio do nas pod numerem telefonu: 71 78 18 618 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy naszego biura, tj. od 8 do 16.
Z wyrazami szacunku
INKOM SA